بهترین عطر مردانه کدام است؟ راهنمای کامل

بهترین عطر مردانه دارای ویژگی‌هایی هستند که قدرت پخش عالی دارند و ماندگاری آنها طولانی است. بدون شک بوی خوش می‌تواند نظر هر کسی در مورد شخص تغییر دهد. از این رو جای تعجب نیست که بشنوید عطر نشان از شخصیت فرد است. در واقع عطرها تفاوت بزرگی را در شما ایجاد می‌کنند. اما کدام عطر برای شما بهترین است؟ یا اگر برای کس دیگری می‌خواهید عطر بخرید چگونه عطر مناسبی را تهیه کنید؟ آیا عطر تابستان با عطر زمستان متفاوت است؟ در اینجا می‌خواهیم چند عطر به شما معرفی کنیم که جزو بهترین عطرهای مردانه در سال 2023 هستند تا با شناختی بیشتر بتوانید بهترین عطر را انتخاب کنید.

بهترین عطر مردانه

پیدا کردن بهترین عطر مردانه می‌تواند سخت به نظر برسد. اما قبل از خرید عطر مردانه باید به این نکته دقت کنید که عطر را برای کجا و چه زمانی می‌خواهید استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین عطرهای مردانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آشنایی بیشتر انتخاب بهتری هم داشته باشید.

بلو اطلس آتلانتیس

عطر بلو اطلس آتلانتیس

وقتی بوی خوبی بیاید، بدون شک احساس خوبی هم با خود به همراه خواهد داشت. عطر آتلانتیس از نوع بلو اطلس تضمین می‌کند که احساس خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این عطر برای آقایانی که عاشق ماجراجویی هستند عالی است. بنابراین، اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید ناشناخته‌ها را کشف کنید، آتلانتیس مخصوص شما است. بوی این عطر از جنگل‌های کنار ساحل در بالی آتلانتیس الهام گرفته شده است که ترکیبی از نوت‌های تازه مانند آب‌های جاری آبشارها، نوت‌های چوبی برای حس حضور در جنگل هستند.

ترنج، لیمو و انگور فرنگی سیاه جزو نوت‌هایی بالایی هستند که در تهیه این عطر استفاده می‌شوند. بوی این نت‌ها نظر هر کسی را به شا جلب خواهد کرد. نت‌های میانی این عطر ترکیبی از اسطوخودوس، مریم گلی و زردآلو هستند. نت‌های پایه این عطر عبارتند از بلوط، مشک و زنبق و رایحه‌ای عمیق است که شما را در هاله‌ای از ماجراجویی رها می‌کند.

 

له لابو وتیور 46

عطر له لاو وتیور

شاید بهترین عطر مردانه عطری باشد که بتوان در هر جایی و در هر مکانی آن را استفاده کرد. بله درست است عطر له لابو وتیور دقیقاً همان عطری است که دنبالش می‌گردید. این عطر در سال 2006 توسط دو دوست تاسیس شد که می‌خواستند عطرهای غیر متعارفی را برای تحول در دنیای عطر روانه بازار کنند.

در واقع وتیور نوعی علف است که بویی شبیه تن گرم دارد و ترکیبی از تن‌های چوبی و خاکی است. وتیور مورد استفاده در این عطر فقط در نیویورک کشت می‌شود که همین عطر را تبدیل به عطر منحصر به فردی کرده است. اسانس فلفل و سدر از دیگر نوت‌های مورد استفاده در این عطر هستند. شرکت له لابو در تهیه عطرهایش بسیار جدی است و همه این عطرها از چندین تست سربلند بیرون آمده‌اند.

 

اسکوچ پورتر بدلندس

اسکوچ بوردر

عطر اسکوچ پورتر بدلندس به عنوان بهترین عطر مردانه ماجراجویی زیادی را برای شما به همراه دارد. بوی این عطر واقعاً قابل توجه است. نوت‌های بالایی این عطر عبارتند از ترنج و گریپ‌فروت که در واقع ترکیبی از بوی مرکبات است. نوت میانی این عطر را نیلوفر آبی و گیلاس تشکیل می‌دهند. نوت‌های پایه این عطر در واقع همان نوت‌هایی هستند که جادوی این عطر را به نمایش می‌گذارند. بوی مشک و خزه بلوط بدون تردید بوی مردانه‌ای هستند که در تهیه این عطر استفاده شده‌اند.

بوربری  

بوربری

بوربری یکی از لوکس‌ترین عطرهای مردانه محسوب می‌شود. ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن در این عطر به خوبی حس می‌شود. در تولید این عطر به عنوان بهترین عطر مردانه از دانه‌های برف الهام گرفته شده است. همانطور که هر دانه برف در نوع خود بی‌نظیر است، هر عطر این برند نیز در نوع خود بی‌نظیر است. این عطر آنقدر شیک است که مطمئن باشید همان عطری است که به دنبالش هستید. مانند برف این عطر هم ملایم است و هم سبک.

 

کالوین کلئین وان

کالوین کلئین

اگر به دنبال یک عطر کاملاً کلاسیک هستید، کالوین کلئین وان را باید وارد کلکسیون خودتان کنید. بهترین عطر مردانه عطری است که مردان را به آرامش کامل برساند و کالوین کلئین وان هم به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. این عطر ترکیبی از بوی ترنج، لیمو و ماندارین است که بوی منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند. در نوت‌های پایه این عطر از مشک و کهربا استفاده شده است که باعث می‌شود مدت ماندگاری بوی این عطر بسیار طولانی باشد. این عطر مناسب هر روز و هر ساعتی است.

 

رپلیکا

رپلیکا

تا اینجای مقاله بهترین عطر مردانه را به شما معرفی کردیم، اما اگر هنوز به دنبال خرید بهترین عطر مردانه هستید که مناسب تابستان باشد، پیشنهاد ما عطر مردانه رپلیکا است. اما نگران نباشید بوی این عطر آنقدر خوب عالی است که حتی در روزهای سرد زمستان هم گرمی تابستان را با خود به همراه دارد. نوت‌هایی که در این عطر استفاده شده است بسیار آرامبخش و ملایم هستند. قدرت پخش این عطر بسیار عالی است و هر کسی که در اطراف شما خواهد بود متوجه بوی آن خواهد شد. اگر قرار است لحظات خاصی را با فرد خاصی سپری کنید حتماً انتخاب‌تان برای خوشبو شدن و تحت تاثیر قرار دادن، عطر رپلیکا باشد.

 

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب