معرفی ده عطر برتر مردانه با ماندگاری طولانی

قبل از اینکه در مورد ده عطر برتر مردانه در دنیا صحبت کنیم باید بگوییم که با شنیدن بوی هر عطر مردانه‌ای که به نظرتان خوب آمد قرار نیست آن عطر هم مناسب شما باشد. اما چند عطر مطرح در دنیا وجود دارند که بسیار مشهور هستند و تقریباً هر مردی می‌تواند از آن استفاده کند.

 

معرفی ده عطر برتر مردانه

بدون شک هر فردی برای یک بار در عمرش هم شده عاشق یک عطر بوده و تا آخر عمر به دنبال بوی آن عطر هست. خیلی ها هم تا آخر عمر فقط از یک عطر استفاده می‌کنند و همه آن فرد را به خاطر بوی عطری که می‌دهد می‌شناسند. با این وجود اگر جزو کسانی هستید که هنوز عطر دلخواهتان را پیدا نکرده‌اید، با معرفی ده عطر برتر مردانه می‌توانید بهترین عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید به مردتان عطر هدیه بدهید و به دنبال بهترین عطرهای مطرح دنیا هستید، در این بخش از پریهان با ما همراه باشید.

دیور ساواج ادو

عطر مردانه دیور ساواج
یکی از مشهورترین ده عطر برتر مردانه که به لطف جانی دپ در سال 2021 معرفی شد، امتحان خود را پس داده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این عطر برای همه مردان مناسب است و ترکیب فوق‌العاده قوی و جذاب آن نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند.

 

ایو سن لورن وای ادو پرفیوم

عطر ایو سن لورن

این عطر که جزو ده عطر برتر مردانه در دنیا است جزو یکی از محصولات معروف‌ترین برندهای دنیا است. در ترکیب این عطر از رایحه‌های تازه مکباتی و معطر همراه با رایحه‌های چوبی با شدت بالا استفاده شده است. این عطر ماندگاری طولانی دارد و می‌توانید در یک شب به یاد ماندنی این عطر را بزنید. این عطر مخصوص کسانی است که عشق سبک کلاسیک مردانه هستند که پیراهن سفید ساده همراه با یک ژاکت مشکی را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. سبک کلاسیک همیشه طرفداران خود را دارد و هیچ وقت از مد نمی‌افتد.

 

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

عطر مردانه جورجیو

اگر بخواهیم ده عطر برتر مردانه را معرفی کنیم، عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو را نباید نادیده گرفت. این عطر بیشتر نماد مردان ایتالیایی است. بوی این عطر بیشتر برای طول روز مناسب است و ماندگاری آن بالا است. اگر قصد دارید عطر مردانه را به عنوان هدیه بخرید، پیشنهاد ما همین عطر است.

 

دیویدوف کول واتر

عطر مردانه دیویدوف

در فهرست ده عطر برتر مردانه، عطر دیویدوف کول واتر یکی از همان عطرهایی است که غرور مردانه را نشان می‌دهد. بوی این عطر را می‌توان از فاصله خیلی دور هم تشخیص داد. در واقع این عطر بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از عطرهای مارک‌دار است. در نوت‌های این عطر از رایجه‌های تازه مرکبات و رایجه خشک چوبی استفاده شده است.

 

کوچ من ادو تویلت

عطر مردانه کوچ من

رایحه عطر کوچ کن ادو تویلت یکی از بهترین رایحه‌هایی است که می‌توانید عاشقش شوید. این عطر مناسب مردانی است که دوست ندارند هر روز یک عطر جدید بخرند و از ماندن در یک رایحه لذت می‌برند. بوی چوبی این عطر باعث شده است بیشتر مردان این عطر را برای تابستان انتخاب کنند.

ورساچه او فرش

عطر مردانه ورساچه او فرش

این عطر مردانه شما را به یاد تعطیلات در کنار دریای مدیترانه خواهد انداخت که نوت‌های چوبی کهربایی آن به طرز شگفت‌انگیزی حس عمیقی به پوست شما خواهد بخشید. این عطر بیشتر برای روزهای گرم تابستان مناسب است، اما برای هر موقعیتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 

هوگو بوس من ادو تویلت

عطر مردانه هوگو بوس من

عطر مردانه هوگو بوس من ادو تویلت به عنوان ده عطر برتر مردانه برای کسانی مناسب است که عاشق بوی دودی با کمی حس طراوت هستند. چیزی که این عطر را در بین مردان مشهور کرده است این است که هر بار که آن را اسپری می‌کنید حس آرامش شما را فرا خواهد گرفت. اگر به دنبال عطر مردانه با بوی ملایم هستید، بقیه عطرها را دیگر نگاه هم نکنید، چون این عطر همان عطری است که شما به دنبالش هستید.

 

بولگاری من گلیشال اسنس

عطر مردانه بولگاری

هیچ چیزی بهتر از بوی تمیزی و تازگی برای شروع یک روز تابستانی نیست. این عطر برای استفاده روزانه مردان مناسب است و در آن از ترکیبات گیاهان و نوت‌های چوبی استفاده شده است. ما استفاده از این عطر را برای محیط اداری و یا حتی دورهمی‌های دوستانه در یک روز گرم تابستان توصیه می‌کنیم. ادکلن‌های اصل فرانسوی را هم بشناسید.

 

گوچی گیلتی

عطر مردانه گوچی گیلتی

یکی از قدیمی‌ترین ده عطر برتر مردانه، گوچی گیلتی است که در سراسر جهان توانسته است از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. اگر به دنبال رایحه‌های چوبی هستید که کاملاً مخصوص شما باشد، پس این عطر کاملاً مناسب شما است. وب سایت گوچی گیلتی این عطر را برای مردانی توصیه می‌کند که به قوانین اهمیتی نمی‌دهند.

 

شنل بلو

عطر مردانه شنل بلو

در فهرست ده عطر برتر مردانه باید آخرین عطر را که پرفروش‌ترین عطر دنیا است را معرفی کنیم. در تهیه این عطر مردانه از مرکبات تازه از جمله گریپ‌فروت و لیمو استفاده شده است. این عطر برای هر موقعیتی مناسب است و از موقعیت‌های طول روز گرفته تا موقعیت‌های شبانه می‌توانید از این عطر استفاده کنید. همچنین مناسب هر فصلی است.

 

منبع

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب