بهترین برندهای ادکلن اصل فرانسه کدام‌ها هستند؟

بسیاری از برندهای مشهور دنیا مخصوصاً در دنیای عطر و ادکلن برای فرانسه است و ادکلن اصل فرانسه هم یکی از اینها است. دلیلش هم همه ما می‌دانیم که فرانسه پر از شهرهای رمانتیکی مانند پاریس و مارسل است که بهترین برندهای عطر و ادکلن را در دنیا تولید می‌کنند. همه می‌دانند که عطرهایی که در فرانسه تولید می‌شوند از جذابیت اسرارآمیزی برخوردار هستند و همه منتظر هستیم تا این عطر و ادکلن‌ها بسته‌بندی شوند و در سراسر جهان پخش شوند.

 

ادکلن اصل فرانسه

ادکلن اصل فرانسه و همچنین عطرهای مشهور فرانسه ترکیبی از نوت‌های شیرین، تند، تازه و گل هستند که به روشی که فقط فرانسوی‌ها می‌دانند تهیه می‌شوند. بسیاری از برندهای مشهور ادکلن در دنیا برای فرانسه است مانند ادکلن شنل و دیور. وقتی دنیای ادکلن فرانسوی را بچشید، مطمئن باشید دیگر هیچ ادکلن و یا عطری نخواهید پسندید. برندهایی که در ادامه سایت پریهان معرفی خواهیم کرد در صنعت عطر و ادکلن بسیار شناخته شده هستند و برای هر نوع موقعیتی مناسب هستند.

 

شنل (chanel)

ادکلن شنل

بدون شک بهترین برند ادکلن فرانسه، برند شنل است. هنر و سبک این برند باعث شده است که طیفی از رایحه‌های بی انتها تولید شود که در میز آرایش هر زنی یک ادکلن شنل دیده شود. اگر بخواهیم بین خود برند شنل بهترین ادکلن را انتخاب کنیم کارمان را کمی سخت می‌کنیم، چون ادکلن شنل ترکیبی از رایحه کلاسیک فرانسوی است و جذابیت منحصربه‌فرد خودش را دارد.

البته ادکلن شنل شماره 5 با رایحه گل و ترکیبی اسرارآمیزی که دارد در صدر ادکلن‌های شنل قرار دارد. بعد از این ادکلن، باید ادکلن کوکو مادمازل از برند شنل جزو بهترین‌ ادکلن‌های اصل فرانسوی دانست.

 

کلوئه (Chloe)

ادکلن کلوئه

اگر به دنبال ادکلن اصل فرانسه هستید که لطیف باشد، ادکلن کلوئه را انتخاب کنید. ادکلن کلوئه با قدرتی که دارد مدت بیشتری روی پوست‌تان می‌ماند و به شیوه منحصربه‌فردی که دارد نویدبخش احساس تمیزی در شما است. کلوئه نومد (Chloe Nomade) از بهترین محصولات این برند است. در واقع این ادکلن یکی از بهترین ادکلن‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. این ادکلن مثل نامش عاشقانه و رمانتیک است. بهتر است تفاوت عطر و ادکلن را هم بدانید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

 

گرلن (Guerlain)

ادکلن گرلن اصل

این برند به عنوان ادکلن اصل فرانسه بیشتر در میان زنان مشهور است. ترکیباتی که در تهیه این ادکلن استفاده می‌شود باعث شده است تا محبوبیت خاصی پیدا کند. این ادکلن در سال 1925 به خاطر احترام به یک داستان عاشقانه خلق شد و نمادی از یک داستان عاشقانه است. این ادکلن بیشتر جوان پسند است و بوی آن کمی شیرین است.

 

ایو سن لوران

ادکلن ایو سن لوران

این برند لوکس فرانسوی که می توانید به عنوان یک ادکلن اصل فرانسه انتخاب کنید، با تمام قدرتی که دارد در حال پیشروی است و به سرعت در صنعت مد در حال پیشرفت است. ادکلن ایو سن لوران رونق تازه‌ای را به دنیای رایحه و عطر در دنیا بخشیده است. این ادکلن را می‌توانید برای لحظه‌های خاص‌تان استفاده کنید. ادکلن ایو سن لوران شما را به خیابان‌های رمانتیک فرانسه خواهد بود.

 

کریستین دیور

ادکلن کریستین دیور

یکی از بهترین برندهای عطر و ادکلن که می‌توانید در کره زمین پیدا کنید و ادکلن اصل فرانسه است، برند کریستین دیور است. این ادکلن به همان اندازه که نشاط را وارد زندگی‌تان می‌کند، به همان اندازه هم مست‌کننده است. ادکلن دیور جادور یکی از محصولات این برند که شیرین و پر از حس خوب است. در تهیه این ادکلن از نوت‌های میوه‌ای به گونه‌ای استفاده شده است که ترکیب غیر منتظره‌ای را به وجود می‌آورد.

 

لانکوم

ادکلن لانکوم

همانطور که روی برچسب این ادکلن اصل فرانسه مشاهده می‌کنید، نوشته شده است که La Vie est belle که به فرانسوی می‌شود «زندگی زیباست». این همان نگرشی است که برند این محصول قصد دارد با تولید محصولات معطر و خیره‌کننده‌اش، احساس لذت و رضایت را در بین مشتریان خود ایجاد کند.

 

تیری موگلر

ادکلن تیری موگلر

شرکت تولید کننده این برند نوید داده است که این محصول مناسب هر حسی با انواع طیف‌ رایحه‌های ایجاد شده است. این ادکلن هم باعث جذابیت جنسی و هم باعث افزایش اعتماد به نفس در شما خواهد شد. این ادکلن اصل فرانسه دارای 163 رایحه است که معمولاً اکثر مردم محصول آلین را به عنوان بهترین محصول عطر و ادکلن برای خود انتخاب می‌کنند.

 

کاشارل (Cacharel)

ادکلن کاشارل

ادکل اصل فرانسه کاشارل یکی از برندهای رومانتیکی است که ریشه هر چیز رمانتیکی را می‌توان در این ادکلن پیدا کرد. اگر طرفدار ادکلن‌هایی با رایحه آرام هستید، بدون شک این ادکلن مناسب شما است. اگر برای قرار اول‌تان به دنبال یک ادکلن اصیل هستید، کاشارل را انتخاب کنید.

 

استی لودر (Estee Lauder)

ادکلن استی لودر

برند استی لودر هر ساله دو عطر و ادکلن جدید به بازار عرضه می‌کند که با عطر youth Dew در سال 1953 کار خود را شروع کرد. هر فردی که از این ادکلن اصل فرانسه استفاده می‌کند می‌تواند درخشش خود را در بین جمعیت احساس کند. این برند در تولید محصولات خود از گل‌های کلاسیک با نوت‌های مرکبات ایجاد می‌کند که بوی سرزندگی را ایجاد می‌کند و مانند نامش زیباست.

 

منبع

 

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب