معرفی 6 ادکلن خوب مردانه که حتماً باید بخرید

اگر به دنبال ادکلن خوب مردانه هستید، مطمئنم که هفته‌ها است نتوانسته‌اید یک ادکلن خوب برای آقایان پیدا کنید و یا احتمالاً هنوز نمی‌دانید که چه نوع ادکلنی برای خودتان یا هر مرد دیگری بخرید. دنیای عطر مردانه آنقدر متنوع است که انتخاب طیف وسیعی از انواع رایحه‌ها را کمی مشکل می‌کند. از نوت‌های پیچیده که ظرافت جاودانه را القا می‌کند تا ترکیبات تازه مرکبات که برای استفاده روزانه مناسب هستند، برای هر موقعیتی ادکلن وجود دارد. در واقع، بهترین ادکلن یا عطر مردانه، عطری است که ماندگاری طولانی دارد و بوی منحصربه‌فرد آن هر کسی را به خود جلب می‌کند.

 6 ادکلن خوب مردانه

بوی شما بخشی از استایل شما است و می‌تواند طرف مقابل‌تان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. طبق تحقیقات پریهان، یک مطالعه نشان داده است که بوی مردان یکی از معیارهای مهمی است که زنان در انتخاب مرد خود به آن توجه می‌کنند. البته پیدا کردن ادکلن خوب مردانه می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. اما در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین بو را برای خودتان انتخاب کنید. این ادکلن‌ها توسط کارشناسان عطر و ادکلن توصیه شده‌اند.

 

شنل بلو

ادکلن مردانه شنل بلو

شنل بلو که ادکلن خوب مردانه شناخته شده است به‌طور گسترده‌ای در صنعت عطر و ادکلن شناخته شده است. این ادکلن یکی از پرفروش‌ترین عطرها در ایالات متحده آمریکا است. بوی این ادکلن شبیه به سدر چوبی است که بوی تازه گریپ‌فروت در آن به راحتی احساس می‌شود. مهم نیست که کجا می‌خواهید بروید، این ادکلن می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

ادکلن دیور ساواج

ادکلن مردانه دیور ساواج

ادکلن خوب مردانه دیور ساواج مدت‌ها است که جزو ادکلن‌های لوکس و گران قیمت محسوب می‌شود. این ادکلن از سال 1966 جزو پرفروش‌ترین ادکلن‌ها تاکنون بوده است. افرادی که می‌خواهند بوی ادکلن‌شان نظر همه را جلب کند، مطمئن باشند این ادکلن بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود.

در واقع، این ادکلن می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای برای هر مردی باشد. در مجله‌ای در نیویورک این ادکلن به‌عنوان ادکلن خوب مردانه برای محیط اداری انتخاب شده بود.

ادکلن ورساچه اروس

ادکلن مردانه ورساچه

شاید اگر بخواهیم در مورد ادکلن خوب مردانه صحبت کنیم، هیچی ادکلنی بهتر از ورساچه نباشد. این برند ادعا می‌کند که بهترین بهترین است. حتی قبل از اینکه این ادکلن را امتحان کنید، بدون شک عاشق بطری آن خواهید شد. بوی این ادکلن ترکیبی با نعناع تازه همراه با بوی میوه‌های تازه است. مانند ادکلن دیور ساواج، این ادکلن نیز نظر هر کسی را به سوی شما جذب خواهد کرد. ترکیب مرکبات و چوب در این ادکلن بهترین ترکیبی است که می‌توانید برای ماندگاری بالا انتخاب کنید.

 

ادکلن کالوین کلین اترنیتی

ادکلن کلوین کلئیر اترنیتی

اجازه دهید در مورد انتخاب ادکلن خوب مردانه صادقانه صحبت کنیم: ادکلن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید انتخاب کنید که اکثر آنها بوی عالی دارند. خوب اگر می‌خواهید در انتخاب ادکلن اشتباه نکنید، بهترین انتخاب کالوین کلین اترنیتی خواهد بود.

این ادکلن یکی از پرقدرت‌ترین ادکلن‌هایی است که بسیاری از مردم دنیا از آن استفاده می‌کنند. اگر به‌دنبال ادکلن خوب مردانه‌ای هستید که می‌خواهید آن را به کسی هدیه دهید، این ادکلن می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. و خبر خوب این است که نسبت به ادکلن‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم هزینه بالایی هم ندارد. این ادکلن دارای بویی است که هر کسی متوجه آن خواهد شد.

 ادکلن تام فورد توباکو وانیلی

ادکلن تام فورد

اگر از صنعت ادکلنی مانند اترنیتی خوشتان نمی‌آید، قطعاً ادکلن خوب مردانه تام فورد توباکو وانیلی ارزش امتحان کردن را دارد. ادکلن وانیلی هنوز برای مردان جذاب است. تام فورد ادعا می‌کند که این ادکلن نه خیلی شیرین و نه خیلی دودی است. بوی آن گرم است و از همه مهم‌تر هر کسی متوجه بوی آن خواهد شد. مردانی که از چیزهای ظریف لذت می‌برند بیشتر این ادکلن را به خاطر رایحه‌ای که دارد ترجیح می‌دهند.

بلو اطلس آتلانتیس

ادکلن مردانه بلو اطلس

رایحه‌های این ادکلن از جنگل سالی بالی الهام گرفته شده است. بلو اطلس آتلانتیس یک عطر خوب مردانه جدید است که از سال 2022 وارد بازار عطر و ادکلن شده است. این ادکلن به تنهایی تفاوت زیادی با رقبای خود دارد و در آن هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است. این ادکلن بدون فتالات و دیگر افزودنی‌های نامطلوب است. فرمول این ادکلن کاملاً گیاهی است.

 

 

ما از این منبع برای تهیه این محتوا استفاده کردیم

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب