بهترین عطر زنانه کدام است؟ بوهایی که هر زنی را دیوانه می کند

شاید باور نکنید اما ممکن است پیدا کردن بهترین عطر زنانه برای شما سالها طول بکشد. عطر زنانه نه تنها یکی از وسایل آرایش زنانه محسوب می‌شود، بلکه وسیله‌ای بی‌نهایت شخصی است که هر کدام بوی مخصوصی را پوشش می‌دهند. برخی از زنان فقط از یک عطر برای هر موقعیتی استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر برای هر موقعیت مخصوصی، عطر مخصوص به خود دارند.

 

بهترین عطر زنانه

پریهان: فرقی نمی‌کند که بهترین عطر زنانه را برای خودتان می‌خواهید یا برای فرد دیگری می‌خواهید، باید نوت عطرها را بشناسید و تصمیم بگیرید که آیا این عطر را می‌خواهید یا نه. اما بوی عطر در نهایت مهم‌ترین چیزی است که باید در مورد آن تصمیم بگیرید.

نوت بالایی: این اولین عطری است که وقتی در بطری عطر را باز می‌کند به مشام‌تان خواهد خورد. نوت بالایی حداقل مقدار زمان می‌مانند.

نوت میانی: نوت میانی، بدنه اصلی عطر محسوب می‌شود، بوی آن را می‌توانید بعد از بوی اولیه عطر احساس کنید.

نوت پایانی: نوت‌های پایانی بوهایی هستند که ماندگاری بوی آنها چندین ساعت است. مشک، چوب صندل یا سایر عطرهای سنگین‌تر جزو نوت‌های پایه محسوب می‌شوند.

در ادامه می‌خواهیم چند مورد از بهترین عطر زنانه را به شما معرفی کنیم.

 عطر له لابو سانتال 33: بهترین عطر با ماندگاری طولانی

بسیاری از عطرها برای ماندگاری در تمام طول شب طراحی شده‌اند، اما بسیاری از بوها پس از 7 تا 9 ساعت از بین می‌روند. با اینکه نمی‌توانیم ادعا کنیم که این عطر ممکن است زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، اما بهترین عطر زنانه له لابو سانتال 33 عطری قابل توجه است که ماندگاری آن بسیار زیاد است. از نوت‌های این عطر می‌توان به نوت‌هایی مانند هل، بنفش و عنبیه، چوب صندل و چرم اشاره کرد.

 مشخصات

اندازه: 3.4 اونس

نوت‌ها: نوت بالایی (بنفشه، هل)؛ نوت میانی (کهربا) و نوت پایانی (سدر، چرم و صندل)

قیمت به دلار: 322 دلار

مزایا

  • چون این عطر برای هر موقعیتی و حتی برای هر فردی مناسب است.
  • ماندگاری بوی آن بسیار بالا است.

معایب

بسیار گران است.

 

الیس بروکلین وانیلا میلک

بنیانگذار خط تولید عطرهای الیس بروکلین Bee Shapro به خاطر تولید عطرهایی پیچیده از 9 نوع رایحه مختلف  شناخته شده است که در تولید آن از انواع مرکبات استفاده شده است. ما هم تصمیم گرفتیم بهترین عطر زنانه این شرکت یعنی وانیلا میلک را به شما معرفی کنیم که هم گرم و هم شیرین است. در خرید عطر زنانه می‌توانید این عطر را الویت خودتان قرار دهید.

مشخصات

اندازه: 1.7 اونس

نوت‌ها: بالایی (رام سیاه)؛ نوت میانی (عسل، دارچین)؛ نوت پایانی: چوب صندل، لوبیا و کامائو.

قیمت: 108 دلار

 

مزایا:

بوی این عطر شیرین است و ماندگاری آن طولانی است.

معایب

ممکن است برخی از زنان این بو را بسیار شیرین بدانند.

هرتیک فلورگسم

شاید بوی مشک چیزی نباشد که به دنبالش هستید، اما امروزه بوی خاکی مانند بوی چوب سبز همان چیزی است که بسیاری از زنان به دنبال آن هستند. بهترین عطر زنانه هرتیک فلورگسم دارای بویی مانند گل‌های له شده و برگ‌های مرطوب است، درست مانند قدم زدن در یک جنگل پس از یک روز بارانی.  می‌توانید از عطرهای فرانسوی نیز الهام بگیرید.

مشخصات

اندازه: 1.7 اونس

نوت‌ها: نوت بالایی (گشنیز، ترنج، پرتقال تلخ، فلفل صورتی، لیمو)؛ نوت میانی (یاسمین، شکوفه نمدار، شکوفه پرتقال)؛ نوت پایانی (رز چینی)

قیمت: 165 دلار

 

مزایا

این عطر دارای نوت شکوفه پرتقال است که عطر بسیار خوبی دارد

 معایب

قیمت بالایی دارد

 

عطر Kensie So Pretty

این عطر شیرین و سبک وزن است. عطر شیرینی که برخی فکر می‌کنند در تهیه آن از وانیل استفاده شده است، اما اینطور نیست و در تهیه آن از طعم‌های میوه‌ای ماند سیب، ترنج و نارنگی استفاده شده است. نوت پایانی این عطر را چدار سفید تشکیل می‌هد که باعث متعادل شدن بوی شیرین آن می‌شود.

مشخصات

اندازه: 3.4 اونس

نوت‌ها: بالایی (ترنج، سیب سرخ، نارنگی و رازیانه)؛ میانی (زنبق و گلبرگ‌های سبز)؛ نوت پایانی: مشک و چدار سفید.

قیمت: 55 دلار

 

مزایا

این عطر مقرون‌به‌صرفه است و دارای رایحه‌ای میوه‌ای است.

معایب

ممکن است بسیاری از زنان که از بوی مشک لذت می‌برند احساس کنند که در این عطر مشک کمتری استفاده شده است.

 

 

 

 

 

منبع

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب