در خرید عطر زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

شاید خرید عطر زنانه یکی از سخت‌ترین خریدهای دنیا باشد چرا که ممکن است عطری که می‌خرید مناسب شما نباشد و یا اگر بخواهید برای کس دیگری عطر زناه هدیه دهید ندانید که چه عطری را باید بخرید. عطر زدن قسمت نهایی هر روتین پوستی است و آیا واقعاً کسی هست که بدون زدن عطر زندگی کند؟ (البته که هست). در واقع هر عطری نمایانگر شخصیت شما است و برای یافتن بهترین رایحه برای هر فرد باید به خصلت‌های آن فرد هم دقت کرد.

خرید عطر زنانه

برای خرید عطر زنانه باید به نکات مختلفی دقت کنید که در ادامه مقاله از پریهان به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

قیمت را نادیده بگیرید

اولین نکته‌ای که باید در خرید عطر زنانه باید به آن دقت کنید این است به قیمت عطر زنانه دقت نکنید. توجه به این نکته حائز اهمیت است که قرار نیست همه عطرهای ارزان بوی بدی بدهند و یا عطرهای گران قیمت احساس خوبی در شما به وجود آورند. متاسفانه خیلی از افراد در هنگام خرید عطر زنانه اولین چیزی که در نظر می‌گیرند قیمت آن است.

 

رنگ خودتان را بشناسید

برندها معمولاً از رنگ‌ها به عنوان بیان هویت و شخصیت عطرها استفاده می‌کنند. شناخت رنگ‌ها به شما کمک خواهد کرد تا مناسب‌ترین عطر زنانه را از فروشگاه‌های آنلاین عطر و ادکلن برای خودتان انتخاب کنید. در اینجا برخی از رنگ‌های عطرهای زنانه و مفهوم آنها را برای شما توضیح می‌دهیم.

سبز: نماد درختان است و معمولاً بوی چوب می‌دهند

مشکی: نشان‌دهنده یک بوی عمیف و شدید است که برای اوقات شب بهترین انتخاب هستند.

آبی سرد: نشان‌دهنده تازگی است و معمولاً بوی تازگی می‌دهد.

طلایی: نشان از غنی بودن است و بوی عجیب و بسیار قوی دارد. این نوع عطر زنانه مناسب مهمانی‌های عصرانه است و با عطر مردانه متفاوت است.

قرمز: نشان‌دهنده صبر، انرژی و سرزندگی است.

 

تم خودتان را بشناسید

اگر تم خودتان را در هنگام خرید عطر زنانه بشناسید، مطمئن باشید خرید بهتری خواهید داشت. اگر نمی‌دانید تم عطر زنانه چیست، به راهنمایی زیر دقت کنید:

گلدار (floral): همانطور که از نام این تم پیدا است، این نوع عطرها بوی گل می‌دهند مانند لیلیوم، رز و یاسمین. این نوع عطرها کاملاً برای حس انرژی زنانگی مناسب هستند.

تازگی (fresh): با این عطر می‌توانید هر چیزی را حس کنید از ارگانیک گرفته تا بوی چوب و حتی بوی مرکبات. این نوع عطر زنانه برای زنانی مناسب است که به دنبال بوی خاص در محیط بیرون از خانه هستند.

تم جنگلی (woodsy): این نوع تم هم برای محیط بیرون از خانه مناسب است و هم برای فضاهای بسته.

تم شرقی: اگر جسور هستید این عطر کاملاً مناسب شما است.

به توصیف محصول دقت کنید

برخ از رایحه‌ها دارای اسامی هستند که هیجان آن رایحه را نشان می‌دهند. در اغلب اوقات، این اسامی ویژگی‌های آن رایحه را توصیف می‌کنند. از این رو، در هنگام خرید عطر زنانه می‌توانید به این توصیفات دقت کنید و بهترین عطر را برای خودتان انتخاب کنید.

 

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب