بهترین روغن گیاهی برای سفید شدن واژن کدام است؟

استفاده از بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن یکی از کارهایی است که میتوان در جهت سفیدشدگی ناحیه تناسلی انجام داد. این کار میتواند به واسطه کرم، درمان‌های لیزری و سایر روش موجود صورت بپذیرد که در این مقاله قصد داریم درباره تعدادی از بهترین روغن‌‌های گیاهی برای سفید شدن در این زمینه کاربرد دارند با شما صحبت کنیم.

 

 بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن

طبق گزارش پریهان، برخلاف روش‌های مدرن نظیر لیزر یا استفاده از انواع محلول‌های شیمیایی برای سفید کردن واژن، می‌توان از بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن بهره برد که هم خواص درمانی بهتری دارد و هم فاقد عوارض جانبی است. در ادامه با این روغن‌های پر از خاصیت آشنا می‌شویم.

روغن لیمو

روغن لیمو برای سفید شدن واژن

میوه‌های خانواده مرکبات به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ویتامین C برای سلامتی ناحیه تناسلی بانوان بسیار مفید هستند؛ مخصوصا اگر دچار عفونت یا ترشحات واژن هستید. استفاده از این روغن می‌تواند به سفیدکنندگی ناحیه واژن کمک زیادی کند اما می‌بایست در مصرف آن احتیاط کرد چرا که به دلیل مقادیر بالای سیتریک اسید موجود در روغن لیمو، ممکن است نواحی حساس واژن آسیب ببیند. پس نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد.

حتماً مطلب ما در مورد تزریق زردچوبه به واژن را هم مطالعه کنید، چون بسیار مهم است.

 

روغن هسته انگور

با دارا بودن مقادیر بالایی از ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های فنولیک، روغن هسته انگور می‌تواند از نرمی و لطافت پوست مراقبت کند. این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا التهابات پوستی نظیر آکنه از بین برود. روغن هسته انگور خاصیت ضد آفتابی دارد و می‌تواند از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند. با استفاده از روغن هسته انگور پوستی شاداب و نرم خواهید داشت. همچنین می‌توانید از آن برای ترمیم و بهبود پوست نواحی تناسلی خود استفاده کنید.روغن هسته انگور با حفظ سلامت پوست و نیز رفع التهابات می‌تواند باعث سفیدی پوست شما در نواحی تناسلی و واژن شود.

روغن درخت چای

روغن درخت چای برای مقاصد مختلف درمانی مورد استفاده قرار میگیرد؛ از حفظ سلامت پوست و مو گرفته تا بهبود زخم‌ها و آسیب‌های پوستی میتوان از این روغن استفاده کرد. روغن درخت چای با داشتن خواص آنتی‌باکتریال، ضد قارچی، ضد ویروسی و … می‌تواند تضمین کننده سلامت ناحیه تناسلی شما باشد و نیز به سفید شدگی دیواره‌های ناحیه تناسلی کمک کند.

روغن آرگان

روغن آرگان را به دلیل ظاهرش به نام طلای مایع نیز می‌شناسند. این روغن خواص بی‌شماری دارد که سفیدکنندگی واژن تنها یکی از آن‌ها به حساب می‌آید. این روغن خاصیت ضد پیری دارد و می‌تواند پوست و مو را بسیار تقویت کند. همچنین این روغن خواص ضد التهابی دارد و می‌تواند برای مقابله با بیماری التهابی لگن مورد استفاده قرار بگیرد.

روغن نارگیل و عسل

یک کاسه بردارید و یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را با یک قاشق چایخوری عسل ترکیب کنید، مخلوط بدست آمده را برای 20 ثانیه در مایکروویو حرارت داده سپس آن را به نواحی تیره پوست اطراف واژن بمالید. پس از گذشت یک ربع آن را تمیز کنید. برای انجام این کار از آب گل رز استفاده کنید که هم عطر خوب و هم خواص ضد التهابی دارد. ترکیب روغن نارگیل و عسل را میتوان یکی از بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن دانست.

عصاره روغن زیتون

عصاره زیتون در لیست بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن قرار دارد. برای استفاده از آن کافی است تا محل مورد نظر را با عصاره روغن زیتون ماساژ دهید و یک شب به همان شکل بگذارید. این روش نه تنها به سبک‌سازی پوست کمک می‌کند بلکه چین و چروک آن را کاهش داده و پوست را نرم می‌کند.

با معرفی روغن عصاره زیتون لیست بهترین روغن‌گیاهی برای سفید شدن واژن به پایان می‌رسد. امیدواریم که اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کرده باشید

 

 

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب