از زردچوبه برای تنگی واژن استفاده نکنید!

زردچوبه برای تنگی واژن یکی از قدرتمندترین ترکیباتی است که می‌توانید استفاده کنید. زردچوبه هم ضد التهاب و هم ضد عفونی‌کننده است. وقتی نوبت به رابطه پرشور و هیجان می‌رسد، تنگی واژن یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن دقت کنید. اما آیا واقعاً زردچوبه باعث تنگی واژن می‌شود. اگر اینطور است آیا ممکن است برای واژن مضر باشد؟ با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانیم.

تنگی واژن چیست؟

تنگی واژن چیست؟

تنگی واژن به روشی اشاره دارد که برای تقویت عضلات واژن و افزایش تحریک واژن استفاده می‌شود. تنگی واژن می‌تواند بعد از زایمان و یا یائسگی یا به دلیل بالا رفتن سن ضعیف شود.

در زنان، تغییرات واژن بعد از زایمان یا همراه با افزایش سن اتفاق می‌افتد که بر عملکرد رابطه جنسی تاثیری نمی‌گذارد. با این وجود، بسیاری از زنان با مشکلاتی مانند اختلال عملکرد جنسی، آتروفی واژن (نازک شدن بافت واژن) و رابطه جنسی دردناک روبه‌رو هستند که می‌توانند تاثیر منفی بر کیفیت زندگی آنها داشته باشند.

در تلاش برای اشاره به این هدف، انواع روش‌های تنگ کردن واژن وجود دارند. انواع این روش‌ها متغیر هستند از انواع کرم‌ها گرفته تا لیزر درمان و یا حتی جراحی. با این وجود، به این روش‌ها نمی‌توان اطمینان کرد. از این رو در اینجا اطلاعاتی را در مورد این روش‌ها و همچنین زردچوبه برای تنگی واژن برای شما عزیزان جمع‌آوری کرده‌ایم.

تاثیر زردچوبه برای تنگی واژن چگونه است؟

طبق گزارش پریهان، زردچوبه حاوی کورکومین شیمیایی است که مزیت‌های زیادی برای بدن درد از جمله کاهش ورم (التهاب)، درمان دردهایی مانند آرتروز و پیشگیری از جابه‌جا شدن دیواره‌های واژن روبه‌پایین دارد. زردچوبه برای تنگ کردن کردن و محکم کردن دیواره‌های واژن، بافت‌های لگن و حتی رحم استفاده می‌شود. گیاه زردچوبه مانند هورمون است، از این رو باعث سفت شدن اندام تناسلی زنان می‌شود.

نحوه استفاده

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه از زردچوبه برای تنگی واژن استفاده می‌شود با ما همراه باشید:

استفاده از زردچوبه در رژیم غذایی

پیروی از یک رژیم سالم به عضلات‌تان کمک می‌کند تا به نحو اثربخشی ترمیم یابند. زردچوبه نوعی ادویه همه کاره است که می‌توانید به روش‌های مختلفی آن را وارد رژیم غذایی‌تان کنید. این ادویه به تنگ شدن واژن و ماهیچه‌های کف لگن کمک می‌کند. بهترین روش برای افزودن زردچوبه در رژیم غذایی به‌صورت زیر است:

چای زردچوبه دم کنید

یک فنجان آب را بجوشانید، سپس به آن یک چهارم قاشق چایخوری پودر زردچوبه اصل بریزید. بگذارید حدود 10 دقیقه دم بکشد. می‌توانید این چای را با عسل یا لیموی تازه میل کنید.

با پودر کاری مخلوط کنید

می‌توانید پودر کاری را با پودر گشنیز و زیره و پاپریکای پودر زردچوبه مخلوط کنید. این ادویه را می‌توانید در ظرف دربسته به‌مدت شش ماه نگهداری کنید. همچنین اگر مبتلا به عفونت هستید می توانید روغن نعناع برای عفونت واژن استفاده کنید.

 

آب زردچوبه را به‌صورت موضعی استفاده کنید

آب زردچوبه از گیاه زردچوبه گرفته می‌شود و تاثیرات شگفت‌انگیزی بر روی واژن‌تان دارد. استفاده منظم از آب زردچوبه می‌تواند از افتادگی دیواره واژن پیشگیری کند، می‌توانید به مدت یک ماه از آب زردچوبه برای تنگی واژن استفاده کنید تا نتیجه را ببینید.

نحوه استفاده

– ریزوم‌های گیاه را کاملاً له کنید.
– آب ریشه زردچوبه له شده را بگیرید.
– این آب را در یک بطری دربسته نگهداری کنید.
– یک قاشق غذاخوری از این آب را در داخل و خارچج واژن بزنید.
– بگذاری 15 دقیقه بماند، سپس بشویید. این فرآیند را هر روز به مدت یک ماه تکرار کنید.

آب زردچوبه بنوشید

نوشیدن آب زردچوبه برای تنگی واژن مفید است. برای این کار باید آب زردچوبه را با لیمو و عسل مخلوط کنید تا مزه آن تغییر کند. آب زردچوبه را هر روز صبح ناشتا بنوشید تا نتیجه ببینید. همچنن اگر به دنبال علت درد چشم در هنگام قاعدگی هستید، می‌توانید دیگر مطالب ما را هم مطالعه کنید.

احتیاط در هنگام مصرف زردچوبه

درمان با زردچوبه برای تنگی واژن می‌تواند بسیار قوی باشد و موجب افزایش قند خون پایین شود. زردچوبه دارای خواص رقیق کنندگی خون می‌باشد، از این رو نباید با دیگر رقیق‌کننده‌های خون مانند آسپرین مصرف شود.
نکته دیگری که باید در مصرف زردچوبه برای تنگی واژن به آن دقت کنید این است که حداقل 2 هفته قبل از عمل جراحی نباید زردچوبه مصرف کنید، چون به خاطر رقیق کنندگی که زردچوبه دارد می‌تواند منجر به خونریزی بیش از حد شود.

از مصرف زردچوبه و یا مکمل‌های زردچوبه با شکم خالی خودداری کنید، چون می‌تواند با فعالیت هورمون‌هایی که اسید معده را کاهش می‌دهند تداخل ایجاد کند و منجر به افزایش تولید اسید معده شوند.
اگر باردار هستید از زردچوبه استفاده نکنید. قبل از استفاده با پزشک متخصص مشورت کنید.

چرا نباید استفاده کنیم؟

واژن‌تان اندام بدن شما است نه یک سوپ که بخواهید از ادویه‌ای مانند زردچوبه برای تنگی واژن استفاده کنید. قرار دادن زردچوبه در واژن ممکن است منجر به تحریک‌پذیری شود. بنابراین تزریق واژینال زردچوبه می‌تواند خطرناک هم باشد.
درست است که از زردچوبه برای تنگی واژن استفاده می‌شود اما این تاثیرات ثابت شده نیستند و آزمایش نشده‌اند.

 

حرف آخر

اگر به دنبال تنگی واژن هستید، بهترین کار مشاوره با پزشک متخصص است. اگر هم می‌خواهید به‌صورت طبیعی واژن‌تان را تنگ کنید، بهترین کار انجام تمرینات کف لگن است. می‌توانید با تمرین کگل شروع کنید. برای این تمرین نیاز نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. این تمرینات باعث تقویت عضلات در کف لگن می‌شوند که نوعی اسکوات برای واژن محسوب می‌شود!

منبع:

الیت

afrolet.com

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب