با انواع پد گرمایشی قاعدگی آشنا شوید

آیا تا به‌حال اسم پد گرمایشی قاعدگی به گوشتان خورده است. اگر درد قاعدگی دارید، احتمالاً دنبال این نوع پد بوده‌اید. برای تسکین درد قاعدگی روش‌های بسیاری وجود دارد که یکی از آنها استفاده از همین پد گرمایشی است. این پد نه تنها باعث احساس راحتی در شما می‌شود، بلکه درد قاعدگی را هم از بین می‌برد.

تاثیر پد گرمایشی قاعدگی بر تسکین دردهای قاعدگی

حتماً می‌دانید که حرارت باعث کمتر شدن دردهای قاعدگی می‌شود. خیلی‌ها از کمپرس آب گرم یا بطری‌های آب داغ برای تسکین این دردها استفاده می‌کردند. اما امروزه به کمک پد گرمایشی می‌توان به درمان سریع دردهای قاعدگی کمک کرد.

وقتی در قسمت اندام تحتانی یا کمر از حرارت‌دهی استفاده می‌کنید، انقباضات رحمی رها می‌شوند که باعث کاهش درد می‌شوند. علاوه‌براین، یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که افزایش جریان خون می‌تواند باعث کاهش درد شود.

 

انواع پدهای گرمایشی

برای یافتن بهترین پد گرمایشی قاعدگی، در مجله اینترنتی پریهان در مورد انواع متفاوت این پدها تحقیق و بررسی کردیم. انواع این پدها عبارتند از:

  • بی‌سیم
  • برقی
  • چسب‌دار
  • قابل استفاده در مایکروویو

 

معرفی بهترین محصولات

همه محصولاتی که می‌خواهیم در ادامه معرفی کنیم دارای استاندارد هستند و از کیفیت بالایی برخورداند.

 شارپر ایمیج کالمینگ Sharper Image Calming

این نوع پد گرمایشی قاعدگی از نوع برقی است که بهترین گزینه برای مداخله با دردهای قاعدگی است. وزن کلی آن 4 پوند است که به خاطر داشتن ویبره به تسکین عضلات کمک می‌کند. برخی از کسانی که از این نوع پد استفاده کرده‌اند از کیفیت آن رضایت داشته‌اند. برخی دیگر نیز گفته‌اند که اگر سیستم ویبره آن بهتر کار می‌کرد خوب بود.

 

پد گرمایشی Sunbeam Goheat Cordless

این پد گرمایشی قاعدگی از نوع بی‌سیم است و قابل شارژ با باتری لیتیوم است که می‌تواند تا چهار ساعت کار کند. همچنین می‌تواند خیلی سریع حرارت را به بدن‌تان منتقل کند (در عرض سی ثانیه). افرادی که از این پد راضی هستند اعلام کرده‌اند که این پد نیازی به برق ندارد و حتی هنگام پیاده‌روی نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این پد برای کسانی که وقت کافی برای استراحت ندارند گزینه خوبی است.

 

کیسه آب گرم Attmu Classiv Rubber Transparent

حتما می‌گویید اینکه قدیمی شده؟ اما کیسه آب گرم  همچنان روش صحیحی برای حفظ حرارت در قسمت اندام تحتانی یا کمر است. بسیاری از کسانی که از این نوع کیسه آب گرم استفاده کرده‌اند گفته‌اند که وقتی این کیسه آب گرم را برای اولین بار باز می‌کنند بوی ماده شیمایی می‌آید. اگر به بو حساس هستید، بهتر است قبل از استفاده از آن برای مدتی در هوای آزاد بگذارید تا بو از بین برود.

 

پچ گرمایشی رائل

این نوع پد گرمایشی قاعدگی همراه با چسب است. البته از نظر فنی جزو پد گرمایشی نیست، اما به‌هر حال باعث تسکین دردهای پریودی می‌شود. می‌توانید این پدها را روی لباس‌هایتان بزنید. این پدها خیلی دوست‌داشتنی هستند.

 

پد Sunbeam Premium Machine

این پد گرمایشی حرارتی که با برق کار می‌کند دارای چهار نوع تنظیم است که باعث تسکین درد می‌شود. این پد دارای تسمه‌های دستی در انتها است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این پد، قابل شستشو بودن آن است.

 

پد هومدیکس Homedics

این پد گرمایشی 12 در 24 اینچ به شما احساس راحتی می‌دهد و کمک می‌کند تا خواب راحتی داشته باشید. کسانی که از این پد استفاده کرده‌اند گفته‌اند که این پد، گرمای مرطوب را برای بدن فراهم می‌کند. کاور آن نیز قابل برداشتن است.

 

پد Natural Life Shaped

این پد قابل استفاده در مایکروویو است و می‌تواند هم بدن را سرد کند و هم گرم کند. این پد برای تسکین دردهای قاعدگی ساخته شده است. طراحی آن بسیار بامزه است و حرارت را به‌راحتی حفظ می‌کند.

 

حرف آخر

پد گرمایشی قاعدگی، ابزار قدرتمندی برای تسکین درد عضلانی در قاعدگی محسوب می‌شود، اما باید از ایمن بودن آن مطمئن شوید. می‌توانید این پد را بر روی شکم یا کمرتان ببنید، اما باید مطمئن شوید که عامل حرارت به‌طور مستقیم با پوست‌تان تماس نداشته باشد. سعی کنید بیشتر از 15 دقیقه از این پدها استفاده نکنید. علاوه‌بر همه اینها، اگر از پد گرمایشی برقی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که در حین استفاده خوابتان نگیرد. متاسفانه استفاده بیش از حد از این پدها باعث بدتر شدن درد قاعدگی می‌شود. سعی کنید تعادل بدنتان را حفظ کنید. اگر حرارت پد کم است می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب