7 روتین قبل از صبحانه برای لاغری

در این مقاله می‌خواهیم به ترفندهایی اشاره کنیم که قبل از صبحانه برای لاغری می‌توانید استفاده کنید. شاید تعجب می‌کنید که باید برای کاهش وزن قبل از صبحانه هم روتین مخصوصی داشته باشید، اما این روتین‌ها به شما کمک خواهند کرد تا سریع‌تر وزن کم کنید و همچنین سالم بمانید. با این روش‌ها می‌توانید سوخت و ساز بدن‌تان را افزایش دهید و به‌طور اصولی چربی‌سوزی کنید.

 

7 روش قبل از صبحانه برای لاغری

در ادامه در پریهان با این روتین‌ها و روش‌ها آشنا می‌شویم:

 

خواب کافی داشته باشید

تاثیر خواب بر لاغری

امکان ندارد تا زنگ ساعت را بارها و بارها خاموش می‌کنید بتوانید صبح زود از خواب بیدار شوید. بر طبق تحقیقات، هشت ساعت بستن چشم‌ها در شب می‌تواند میل شما را به خوردن هله هوله کاهش دهد و 14 درصد باعث کاهش اشتهای کلی شما شود. داشتن خواب کافی در طی شب به شما کمک خواهد کرد تا غذاهای سالم تری را در طی روز انتخاب کنید. کمبود خواب، کارکرد مغزتان را تغییر می‌دهد و بر تصمیم‌گیری‌تان تاثیر می‌گذارد.

 

برای خواب بهتر می‌توانید این دمنوش‌ها را انتخاب کنید

 

پرده‌ها را کنار بکشید

کنار زدن پرده‌ها

یکی از روتین‌های قبل از صبحانه برای لاغری این است که به محض بیدار شدن پرده‌ها را کنار بکشید. مطالعات نشان می‌دهند که افرادی که در صبح زود به‌طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند (بین 8 صبح تا 11 ظهر)، احتمال افزایش وزن را در خود کاهش می‌دهند. محققان بر این باور هستند که نور خورشید به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند و باعث می‌شود چربی بیشتری بسوزانید. به همین دلیل کافی است فقط ده دقیقه پرده را کنار بزنید و از نور خورشید لذت ببرید.

این میوه‌ها سوخت و ساز بدن‌تان را بالا می‌برند

 

مراقبه کنید

مراقبه برای لاغری

اگر می‌توانید تشک یوگا را زیر نور آفتاب پهن کنید و حداقل پنج دقیقه قبل از صبحانه برای لاغری مراقبه کنید. استرس باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن آهسته‌تر شود و در نتیجه بر کاهش وزن‌تان تاثیر بگذارد. کافی است چند دقیقه بر روی چیزی که به خاطر آن قدردان هستید تمرکز کنید. انجام چنین کاری می‌تواند انرژی کل روز شما را تغییر دهد.

 

ورزش کنید

تحقیقات نشان می‌دهند که قبل از خوردن صبحانه ورزش می‌کنند، نسبت به کسانی که بعد از صبحانه ورزش می‌کنند کالری بیشتری می‌سوزانند. با اینکه شایع است که ورزش قبل از صبحانه برای لاغری باعث می‌شود بعداً در طی روز احساس گرسنگی بیشتری کنید، اما همان گروه از محققان به این نکته اشاره کرده‌اند که این عادت ربطی به اشتهای شما ندارد و باعث می‌شود تا در طی روز حتی کالری بیشتری بسوزانید.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب