برای بزرگ شدن سینه چه بخوریم؟

بزرگ شدن سینه به چیزهایی که می‌خورید هم بستگی دارد. بله، غذایی که دریافت می‌کنید بر شکل و اندازه سینه‌تان تاثیر می‌گذارد. بزرگ کردن سینه با جراحی و استفاده از هر نوع کرم و انواع ماساژها همگی گزینه‌های خوبی هستند، اما چرا به روش طبیعی این کار را نمی‌کنید.

 

بزرگ شدن سینه با این غذاها

در ادامه مقاله در بخش سلامت زنان، می‌خواهیم برخی غذاها را به شما معرفی کنیم که باعث بزرگ شدن سینه و فرم‌دهی سینه می‌شوند.

 

شیر

شیر برای تقویت سینه

برای بزرگ شدن سینه حتماً شیر را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید. اگر نمی‌توانید شیر بخورید از دیگر محصولات لبنیاتی به جای شیر استفاده کنید. هورمون‌هایی که در محصولات لبنیاتی وجود دارند مشابه با هورمون‌هایی هستند که در بدن انسان وجود دارند. شیر گاو حاوی همه هورمون‌هایی مانند استروژن، پروژسترون و پرولاکتین است که برای تولید شیر مهم هستند. منبع دیگری که غنی از پروتئین است و موجب بزرگ شدن سایز سینه‌ها می‌شود، شیر سویا است. همچنین می‌توانید دانه سویا را به‌طور مستقیم بخورید.

 

مغزدانه‌ها

مغزدانه‌ها برای تقویت سینه

اگر عاشق بزرگ شدن سینه‌ها هستید، گردو، بادام هندی و بادام‌زمینی را وارد رژیم غذایی‌تان کنید. این مغزدانه‌ها غنی از پروتئین و چربی‌های سالم هستند. از همه مهم‌تر، مغزدانه‌ها به سلامت قلب و مغز نیز کمک می‌کنند.

 

سبزیجات دارای برگ سبز

هر بیماری که نام ببرید، سبزیجات دارای برگ سبز راه‌حل درمان آنها است!

سبزیجات دارای برگ سبز دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هستند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. اگرچه این سبزیجات، فیتواستروژن کافی را برای تحریک رشد بافت سینه‌ها ندارند، سبزیجاتی مانند اسفناج می‌توانند به تقویت فرم سینه‌ها و سفت کردن سینه به روش سنتی کمک کنند.

 

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی برای سینه

غذاهای دریایی هم یکی از غذاهای عالی برای بزرگ شدن سینه هستند. میگو، صدف و انواع جلبک‌ها غنی از منگنز هستند که بر هورمون‌های جنسی در بدن تاثیر می‌گذارند. در نتیجه، اندازه سینه هم با خوردن این مواد غذایی افزایش می‌یابد. حتماً از این مواد غذایی در رژیم غذایی‌تان استفاده کنید تا شاهد نتیجه شگفت‌انگیز آن باشید.

 

انواع دانه‌ها

دانه‌ها برای سینه

تخمه آفتابگردان، رازیانه و تخم کتان همگی برای بزرگ شدن سینه عالی هستند. این غذاها باعث تقویت سطوح استروژن در بدن می‌شوند و رشد بهتر سینه‌ها را تقویت می‌کنند. دانه کنجد را هم می‌توانید انتحان کنید. می‌توانید این دانه‌ها را روی غذاها بپاشید و از خوردن آنها لذت ببرید.

 

عصاره دانه شنبلیله

اگر تاکنون فکر می‌کردید که دانه شنبلیله باعث کاهش وزن و سلامت موها می‌شوند، باید بگوییم که فواید شنبلیله بیشتر از این حرف‌ها است. دانه شنبلیله منبع غنی از فیتواستروژن‌هایی است که رشد غدد پستان را تقویت می‌کنند. می‌توانید از کپسول دانه شنبلیله استفاده کنید و یا از روغن آن بر روی سینه‌ها به‌صورت موضعی استفاده کنید. این کار به خوش فرم شدن سینه‌ها کمک می‌کند.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب