بهترین داروی سفت‌کننده سینه در سال 2022 کدام است؟

استفاده از داروی سفت‌کننده سینه باعث محکم شدن بافت‌های اطراف سینه می‌شود که بر روی خطوط سینه تاثیر می‌‌گذارد. درکل، بافت سینه نسبت به دیگر اعضای بدن سریع‌تر پیر می‌شود. از این رو، استفاده از کرم‌های سفت‌کننده سینه می‌تواند شکل و فرم سینه‌ها را حفظ کند. برخی از زنان برای حفظ ظاهر سینه‌شان از سوتین‌های فشاری یا عمل جراحی استفاده می‌کنند. اما کرم‌های سفت‌کننده سینه یکی از بهترین راه‌حل‌ها محسوب می‌شوند. این داروها قابلیت ارتجاعی بافت سینه را تقویت می‌کنند.

 

10 داروی سفت‌کننده سینه

در ادامه مقاله با این 10 دارو که به شکل کرم هستند آشنا می‌شوند.

 

کرم تقویت‌کننده سینه کارملیا

کرم سینه کاراملیا

طبق گزارش پِریهان، این داروی سفت‌کننده سینه باعث تقویت سینه‌های‌تان می‌شود، آنها را سفت می‌کند و سینه‌ها حالت طبیعی به خود خواهد گرفت. این دارو ترکیبی از کلاژن هیدرولیزشده، روغن آووکادو، انار و عصاره آلوئه‌ورا است که بافث افزایش هورمون‌های استروژن می‌شوند و انحنای طبیعی و گرد را برجسته‌تر می‌کند. همچنین این دارو به بهبود انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی سینه برای پیشگیری از شل شدن سینه کمک می‌کند.

نقاط قوت

بدون هورمون

بدون پارابن

مناسب برای همه پوست‌ها

بدون چربی

دارای بوی خوشایند

 

نقاط ضعف

ندارد

 

سرم پرکننده سینه Epigentix Boustise

سرم پرکننده سینه Epigentix

این سرم حاوی عصاره Quadraplump است. همچنین دارای ساختار مولکولی کمی است که به‌راحتی به پوست جذب می‌شود و نتایج سریع‌تری را به همراه دارد. این داروی سفت‌کننده سینه ادعا می‌کند که می‌توانید نتایج را در طی 6 الی 8 هفته استفاده مشاهده کنید و همچنین نتایج آن بعد از شش ماه استفاده ماندگار خواهد بود.

 

نقاط قوت

پوست‌تان را هیدراته نگه می‌دارد.

سفتی و حجم سینه را افزایش می‌دهد.

ترک‌های پوستی را کاهش می‌دهد

سبک وزن است.

از نظر بالینی ثابت شده است.

 

نقاط ضعف:

ندارد

 

کرم تقویت‌کننده سینه JNS

کرم تقویت‌کننده سینه JNS

این داروی سفت‌کننده سینه مناسب افرادی است که به دنبال لیفت سینه هستند. این فرمول غنی از کلاژن، سینه‌های‌تان را لیفت می‌کند. همچنین سطوح استروژن را تقویت می‌کند که موجب بهبود رشد سینه می‌شود. این کرم سلامت سینه را نیز فراهم می‌کند و در عین حال کشش‌پذیری و سفتی آن را نیز حفظ می‌کند. این کرم از شل شدن سینه‌ها پیشگیری می‌کند و آبرسانی پوست سینه را فراهم می‌کند.

 

نقاط قوت:

بدون عوارض جانبی است.

دارای فرمول ضد پیری است.

استفاده از آن آسان است.

مناسب هر نوع پوستی است.

 

نقاط ضعف:

ندارد.

 

کرم تقویت‌کننده Breast Activate

کرم تقویت‌کننده Breast activate

این کرم خیلی سریع باعث سفت شدن سینه می‌شود و بعد از استفاده منظم از آن به‌راحتی می‌توانید نتایج را مشاهده کنید. این شرکت ادعا می‌کند که محصول آنها هیچ گونه عارضه‌ای ندارد. همچنین حاوی عصاره‌های طبیعی مانند دانه شنبلیله، قاصدک، رازیانه، بادام، بابونه و خار مریم است.

 

نقاط قوت:

دارای ترکیبات طبیعی

دارای گارانتی برای مشاهده نتایج طی 90 روز استفاده

 

نقاط ضعف:

گران است

 

کرم تقویت‌کننده سینه Naturalful

 

این داروی سفت‌کننده سینه به شما کمک می‌کند تا سینه‌هایی سفت‌تر و پُرتری داشته باشید. این کرم دارای متعادل‌کننده‌های هورمونی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عصاره‌ خار مریم است که اندازه سینه را تقویت می‌کند و شکل آن را بهتر می‌کند. این شرکت مدعی است که فقط طی سه هفته استفاده از این محصول، حجم سینه‌های‌تان سه برابر خواهد شد.

 

نقاط قوت:

کاهش علائم PMS

کمک به کاهش علائم یائسگی

مشاهده نتایج طی 3 الی 4 هفته

بدون عوارض جانبی

دارای رایحه ملایم

 

نقاط ضعف

ممکن است در ابتدای استفاده از این محصول احساس درد در سینه‌های‌تان داشته باشید.

 

کرم تقویت‌کننده سینه BFE

کرم تقویت‌کننده سینه BFT

این داوی سفت‌کننده سینه دارای فرمول پیشرفته‌ای است که سینه‌های‌تان را لیفت می‌کند. همچنین رشد سلول‌های جدید را برای افزایش ذخیره لیپید تسریع می‌کند که باعث می‌شود سینه‌های‌تان سفت شود و اندازه سینه‌های‌تان بزرگ‌تر شود. همچنین این کرم، توانایی سلول‌های موجود را برای ذخیره لیپیدهای بیشتر افزایش می‌دهد.

نقاط قوت

دارای ترکیبات طبیعی

بدون هورمون

بدون پارابن

مقرون‌به‌صرفه

 

نقاط ضعف

مشاهده نتایج با تاخیر (حداقل 3 الی 6 ماه)

 

کرم تقویت‌کننده سینه Petancy

کرم تقویت‌کننده Petancy

این یک داروی سفت‌کننده سینه است که از عصاره کاملاً گیاهی ساخته شده است. این کرم با روغن دانه انبه فرمول‌بندی شده است که مواد مغذی لازم را به سینه می‌رساند و سینه‌ها را سفت می‌کند و در عین حال به پر شدن سینه‌ها نیز کمک می‌کند.

 

نقاط قوت

مناسب هر نوع پوستی است

بدون چربی است

بوی خوشایندی دارد

 

نقاط ضعف

ندارد

 

ژل لیفت کننده سینه Clarins

ژل کلارینز

این داروی سفت‌کننده سینه که به شکل ژل است حاوی شکر جو دوسر است که می‌تواند باعث لیفت سینه شود و از شل شدن سینه‌ها پیشگیری کند. این ژل حاوی عصاره Vu Sua است که از یک درخت استوایی گرفته می‌شود و باعث صاف و لطیف شدن سینه‌ها می‌شود. همچنین ترک‌های پوستی را نیز کاهش می‌دهد.

 

نقاط قوت

دارای ترکیبات طبیعی

نتایج فوری

 

نقاط ضعف

گران است.

 

سرم سفت‌کننده سینه Mustela

سرم سفت‌کننده سینه موستلا

این سرم به‌عنوان داروی سفت‌کننده سینه موجب بهبود کشش‌پذیری پوست می‌شود، از این رو انعطاف‌پذیری سینه‌ها را حفظ می‌کند. این سرم، مقاومت در برابر هرگونه تغییر در حجم سینه‌ها را تقویت می‌کند و تاثیر سفت‌کنندگی فوق‌العاده‌ای بر روی سینه‌ها می‌گذارد. همچنین این سرم حاوی پپتیدهای آووکادو، عصاره سنتلا آسیاتیکا و تنظیم کننده الاستیکی است.

 

نقاط قوت

ضد حساسیت

مناسب برای مادرانی که می‌خواهند باردار شوند یا بعد از بارداری هستند

مناسب برای استفاده در طول شیردهی

بدون پارابن

بدون فتالات

بدون الکل

بدون مواد شیمیایی مضر

 

نقاط ضعف

حاوی PEG-40

 

کرم بزرگ‌کننده سینه IsoSensuals Enhance

Iso Enhance

این کرم باعث افزایش حجم سینه تا 18 درصد می‌شود و بدون پارابن و هورمون است. همچنین از ترکیبات طبیعی ساخته شده است و بدون عوارض جانبی است. این کرم باعث می‌شود تا سینه‌هایی پُرتر، گردتر و سفت‌تر بدون افزایش وزن در سینه‌ها داشته باشید.

 

نقاط قوت

طبیعی و امن

دارای ترکیبات طبیعی

بدون عوارض جانبی

بدون پارابن

بدون هورمون

 

نقاط ضعف

ممکن است نتایج را با تاخیر مشاهده کنید.

 

نکته پایانی

اگر به‌دنبال این هستید که سینه‌هایی پرحجم داشته باشید، بهترین راه‌حل انجام ورزش‌های مخصوص برای سفت کردن سینه و استفاده از داروی سفت‌کننده سینه مانند کرم‌ها است. کرم‌های سفت‌کننده سینه باعث کشش‌پذیری خوب پوست نیز می‌شوند و شل شدن پوست را کاهش می‌دهند. علاوه‌بر این استفاده از این کرم‌ها آسان و راحت است. برخی از این داروها باعث مرطوب‌شدن پوست سینه نیز می‌شوند. از استفاده ازکرم‌هایی که باعث درد سینه می‌شوند یا تاخیر زیادی در نتیجه دارند خودداری کنید.

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب