پنج روش برای سفت کردن سینه با داروی گیاهی

افتادگی سینه مسئله‌ای است که زنان در سنین مختلف با آن رو‌به‌رو می‌شوند و دلایل مختلفی دارد. این دلایل شامل بارداری، شیردهی، ژنتیک، تعداد فرزندان و همچنین سن فرد است. پس همانطور که اشاره کردیم زنان در سنین مختلف با دلایل گوناگون دچار افتادگی سینه می‌شوند. در این مقاله از مجله اینترنتی پریهان، راه‌های سفت کردن سینه با داروی گیاهی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راه‌های سفت کردن سینه با داروی گیاهی

هر خانمی دوست دارد سینه خوش‌فرم و سفت داشته باشد به خصوص بعد از زایمان یا دوران شیردهی. برای این کار نیاز نیست زیر تیغ جراحی بروید. با چند راه حل آسان می‌توانید در خانه به صورت طبیعی این مشکل را حل کنید.

خیار و زرده تخم‌مرغ

ماسک خیار و زرده تخم‌مرغ به صورت طبیعی سینه‌هایتان را لیفت می‌کند و باعث بهتر شدن ظاهر آنها می‌شود. زرده تخم‌مرغ یک منبع عالی پروتئین و ویتامین است و به صورت طبیعی با افتادگی سینه مبارزه می‌کند. برای تهیه ماسک خیار و زرده تخم‌مرغ کافیست یک خیار را پوست بگیرید و رنده کنید، سپس با یک زرده تخم‌مرغ مخلوط کنید.

یک قاشق چای‌خوری کره به مخلوط اضافه کنید و به خوبی باهم مخلوط کنید. ماسک را در جهت رو به بالا روی سینه و اطراف آن بمالید. سپس پس از 30 دقیقه با آب سرد بشویید. می‌توانید این ماسک را هفته‌ای یک یا دوبار استفاده کنید و شاهد تغییرات چشمگیر آن باشید. همچنین برای اینکه سریع‌تر به نتیجه دلخواهتان برسید، می‌توانید به مدت یک هفته روزی یکبار از این ماسک استفاده کنید. این ماسک به‌عنوان یک روش برای سفت کردن سینه با داروی گیاهی محسوب می‌‌شود.

 

ترکیب طلایی عسل، ماست و سفیده تخم‌مرغ

سفیده تخم‌مرغ یک درمان عالی برای سفت کردن سینه با داروی گیاهی است. این ماده با پروتئین بالایی که دارد باعث تغذیه پوست می‌شود. همچنین هیدرولیپیدهای موجود در سفیده تخم‌مرغ، پوست افتاده اطراف سینه را لیفت می‌کند. از طرفی دیگر، ماست و عسل دو مرطوب‌کننده طبیعی عالی هستند و خاصیت آبرسانی و صاف‌کنندگی پوست دارند.

برای تهیه این ماسک  باید در ابتدا سفیده تخم‌مرغ را آنقدر هم بزنید تا تبدیل به مخلوط فومی شکل شود. سپس یک قاشق چای‌خوری ماست وعسل به آن اضافه کنید و برای چند دقیقه هم بزنید. ترکیب به دست آمده را به صورت چرخشی روی سینه ماساژ دهید. بگذارید این ماسک به مدت نیم ساعت روی پوست بماند و سپس با آب سرد آن را بشویید. شستن با آب سرد باعث می‌شود اثر ماسک بیشتر شود و همچنین بافت سینه را تقویت می‌کند. می‌توانید از این ماسک در هفته دوبار استفاده کنید و افتادگی سینه را به صورت طبیعی درمان کنید.

 

شی باتریا کره شیا

کره شیا یا شی باتر یک منبع عالی ویتامین E است. این ویتامین به سفت شدن پوست اطراف سینه کمک می‌کند. برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع‌تر، می‌توانید یک یا دو بار در هفته از کره شی استفاده کنید. کره شی را روی سینه خود بمالید و ماساژ دهید و بگذارید 10 دقیقه روی پوست بماند. سپس آن را بشویید. کره شی برای درمان افتادگی سینه بسیار موثر است و باعث سفت شدن سینه شما می‌شود و یکی از راه‌های سفت کردن سینه با داروی گیاهی است.

آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا برای سفت کردن سینه

گیاه آلوئه‌ورا دارای خواص طبیعی پوست است که سینه‌های شما را به طور طبیعی سفت می‌کند. همچنین این گیاه به‌عنوان سفت‌ کردن سینه با داروی گیاهی یک منبع عالی انتی‌اکسیدان است که افتادگی سینه را درمان می‌کند و باعث سفت شدن سینه می‌شود. استفاده منظم از این گیاه، ظاهری زیبا به سینه شما می‌دهد. برای سفت کردن سینه با آلوئه‌ورا کافی است مقداری آلوئه‌ورا را در جهت رو به بالا روی سینه خود بمالید و به مدت 10 تا 15 دقیقه به صورت دایره‌ای روی سینه ماساژ دهید. سپس بگذارید به مدت 10 دقیقه روی پوست بماند و بعد از 10 دقیقه با آب سرد بشویید. سعی کنید این کار را 4 یا 5 بار در هفته انجام دهید.

روغن‌ زیتون

روغن زیتون برای سفت کردن سینه

روغن زیتون یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب است که باعث تقویت بافت اطراف سینه می‌شود و باعث سفت شدن آن می‌شود. ماساژ سینه با روغن زیتون یک راه حل عالی برای درمان افتادگی سینه است. برای اینکار کافی است یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون را کف دست بریزید و دست‌هایتان را بهم بمالید تا گرم شود. سپس در جهت رو به بالا سینه‌هایتان را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید. بهتر است فشار ملایمی برای تحریک جریان خون و کمک به ترمیم سلول‌ها، ایجاد کنید. سپس با آب بشویید. حداقل هفته‌ای 4 یا 5 بار این کار را انجام دهید.

 

همانطور که اشاره کردیم زنان در سنین مختلف دچار افتادگی سینه می‌شوند. بااین حال کمتر کسی دوست دارد زیر تیغ جراحی برود و هزینه‌ زیادی بابت عمل بپردازد. سفت کردن سینه با داروی گیاهی نه تنها عوارضی برای بدن شما ندارد، بلکه باعث می‌شود خودتان در خانه به راحتی پوست اطراف سینه را تقویت کنید و ظاهری زیبا به آن بدهید. ما در این مقاله راه حل‌های طبیعی و آسان را با شما به اشتراک گذاشتیم تا در خانه با کمترین هزینه بتوانید سینه‌هایی خوش‌فرم و سفت داشته باشید.

 

مترجم: الهه حبیب‌پور

اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

حتما بخوانید:

آبرسان‌های طبیعی پوست

موهای زائد چانه رو با این راهکارها درمان کنید

تا حالا آبرسان پوست خانگی درست کردید؟

این رژیم جوانسازی پوست بهتر از بوتاکس عمل می‌کنه

 

 

 

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب