بهترین عطرهای جهان کدام ها هستند؟

گاهی انتخاب‌های ساده‌ مثل رنگ یک لباس می‌تواند آدم را حسابی کلافه‌ کند؛ اغراق نیست اگر بگوییم که انتخاب یک رایحه جدید هم از همین دسته انتخاب‌ها است. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چه چیز یک عطر را بهترین می‌کند؟ بهترین عطرهای جهان شاید عنوانی غلو شده بنظر بیاید، چراکه نباید فراموش کنیم عطر یک چیز سلیقه‌ای است؛ با این حال در این فهرست قصد داریم تا مشهورترین عطرهای بازار را به شما معرفی کنیم.

بهترین عطرهای جهان کدام‌ها است؟

برخلاف دیگر محصولات زیبایی، اکثر قریب به اتفاق مردم به یک رایحه خاص وفادار ماندند. به گونه‌ای که آن رایحه را تبدیل به امضای خود کردند، حتی اگر پولی که بابت خرید آن عطر پرداخت می‌کنند بیش از اندازه معقول باشد باز هم به استفاده از همان عطر ادامه می‌دهند. در این مقاله از مجله اینترنتی پریهان می‌خواهیم بهترین عطرهای جهان را به شما معرفی کنیم که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

دولچه گابانا د اند جی آنتولوژی ال ایمپرتریس

فهرست بهترین عطرهای جهان را با یک برند نام آشنا به نام «دولچه گابانا» آغاز می‌کنیم. دولچه گابانا د اند جی آنتولوژی ال ایمپرتریس ادو تویلت نسبت به سایر عطرهای این فهرست یک مزیت ویژه دارد؛ این عطر دولچه گابانا عطری مقرون به صرفه از یک برند معروف است. رایحه این عطر تمام روز همراه شما است و خنکی آن می‌تواند تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان را برای شما ساده‌تر کند. فراموش نکنید در هنگام خرید عطر، چرخه عطر را بشناسید.

ادو پرفیوم باربری تاچ

رایحه‌ای گلدار و میوه‌ای؛ عطری کاملاً زنانه که می‌تواند در سلیقه شما انقلاب به پا کند. عطری که شاید یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمان هدیه دادن به خانم‌ها باشد. رایحه این عطر ترکیبی از پرتقال، پرک هندی، رز، شاتوت، فلفل شیرین و … است. باربری تاچ  در فهرست بهترین عطرهای جهان مناسب استفاده در هر چهار فصل سال است که می‌تواند خاطره ساز و امضای شما در جمع دوستانتان باشد.

جاکوبز دیسی

در وهله اول باید بدانید که این عطر، عطری کلاسیک است! به اندازه‌ای رایحه آن دلنشین بوده که ما را بر آن داشته است تا در فهرست بهترین عطرهای جهان جایی برایش باز کنیم. این عطر تابستانه در سال 2007 معرفی شد و با آن رایحه نمادینش طی سال‌ها جای خود را در دل خانم‌ها پیدا کرد. این عطر رایحه‌ای شیرین و خنک دارد که آن را به یک انتخاب عالی برای تابستان تبدیل می کند. اگر از طرفداران رایحه گیاهان معطر، میوه و مرکبات هستید و به دنبال رایحه‌ای هستید که خود را در طی سالیان اثبات کرده باشد جاکوبز دیسی برای شماست!

لانکوم لاویه اِست بِله

یک عطر زنانه مشهور که ماهیت خود را وامدار یک فلسفه بسیار جالب می‌داند. این عطر به شما یادآوری می‌کند که از چیزهای ساده لذت ببرید! بله، لذت از سادگی و به همین سادگی توانست یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای بازار شود. این عطر شیرین با رایحه گل‌ها یادآور دشت‌های زیبای بهاری است می‌تواند طبع لطیف شما را به همه نشان دهد.

آریانا گرانده کلود

اگر از طرفداران موسیقی پاپ غربی باشید حتما نام آریانا گرانده را شنیده‌اید. دختری خوش ذوق و با استعداد که توانسته با موسیقی‌های جذابش میلیو‌ن‌ها طرفدار برای خود پیدا کند. حال این هنرمند وارد عرصه زیبایی شده و عطر خود را به نام «آریانا گرانده کلود» به بازار عرضه کرده است. اگر شما هم از طرفداران این هنرمند هستید و یا دنبال عطری نشاط‌ آور می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم حتما این عطر را امتحان کنید.

شنل ان 5

با اینکه تقریبا صد سال از زمان عرضه آن می‌گذرد اما شنل ان 5 همچنان به عنوان یکی از مشهورترین و  یکی از بهترین عطرهای جهان شناخته می‌شود. این عطر ترکیبی از هشتاد ماده اولیه است و طبع گرمی دارد. با این حال شنل ان 5 عطری نیست که بخواهید به صورت روزمره استفاده کنید. به عبارت دیگر می‌توان «ان 5» را به عنوان عطر میهمانی‌ها و موقعیت‌های ویژه دانست. در سال 1952، زمانی که مرلین مونرو گفت از این عطر استفاده کرده، شنل ان 5 برای همیشه جاودانه شد.

کلام آخر

بهترین عطرهای جهان لزوماً به معنای بهترین بودن برای شما نیستند. چه بسا شاید اصلا نتوانید با رایحه آن ارتباط برقرار کنید. در این فهرست ما تعدادی از محبوب‌ترین عطرهای موجود در بازار را فهرست کردیم که از نظر بسیاری از مردم دنیا جزو بهترین عطرها محسوب می‌شوند. اگر شما هم از آن دسته افراد علاقه‌مند به دنیای زیبایی هستید بهتر است این عطرها را متناسب با سلیقه خود انتخاب و امتحان کنید.

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب