معرفی 3 قرص لاغری در دوران یائسگی

بسیاری از زنان یائسه با چاق شدن در این دوران به فکر قرص لاغری در دوران یائسگی می‌افتند. اما در بسیاری از موارد، این قرص‌ها ممکن است همراه با خطراتی باشند که قبل از مصرف باید مطلع باشید. برای همین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با این قرص‌ها آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

قرص لاغری در دوران یائسگی

لطفاً به این نکته توجه کنید که نویسنده این مقاله در پریهان این محصولات را امتحان نکرده است. همه اطلاعات این مقاله بر اساس تحقیقات از مقالات معتبر خارجی است که منتشر شده‌اند.

 

Life Extension Advanced Appetite Suppress

لایف اسکتنشن

این قرص لاغری در دوران یائسگی حاوی عصاره لوبیای سفید است که از تعادل هورمون‌های روده محافظت می‌کند که باعث کنترل اشتها و میل به خوردن غذا می‌شود. همچنین با مصرف این قرص نیازی به خوردن میان وعده پیدا نخواهید کرد. این محصول مناسب افرادی است که از رژیم گیاهخواری پیروی می‌کنند.

 

قرص منوفیت

قرص منوفیت

قرص لاغری منوفیت یکی از بهترین مکمل‌ها برای دوران یائسگی است. این قرص هم برای پیش از یائسگی و هم برای دوران یائسگی طراحی شده است که در آن از 28 ترکیب گیاهی استفاده شده است. این قرص علاوه بر کاهش وزن باعث از بین رفتن تعریق شبانه، نوسانات رفتاری، بیخوابی و گرگرفتگی می‌شود.

 

Hum Couter Cravings

قرص لاغری هوم

برخی از ترکیبات در این قرص لاغری در دوران یائسگی شامل کروم، فورسکولین، فوکوزانتین است. این محصول ممکن است باعث کاهش میل به غذا شود. همچنین موجب تقویت متابولیسم و افزایش آرامش خواهد شد. این محصول، گیاهی و بدون گلوتن است و حاوی GMO یا شیرین‌کننده‌های اضافی نیست.

خلاصه

برخی از زنان در طول یائسگی با افزایش وزن روبه‌رو می‌شوند که همین باعث می‌شود به سمت قرص لاغری در دوران یائسگی روی بیاورند. بسیاری از این مکمل‌ها ادعا می‌کنند که به کاهش وزن یا کنترل اشتها کمک می‌کنند. با این وجود، هیچ ادعایی برای اثبات این ادعا وجود ندارد.

 

تهیه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب