بهترین قرص یائسگی لاغری کدام است؟

تغییرات هورمونی در طول دوران یائسگی هر زنی را مجبور می‌کند تا به فکر قرص یائسگی لاغری باشد. یائسگی موجب گرگرفتگی، نوسانات رفتاری و کاهش میل جنسی می‌شود و افزایش وزن نیز یکی دیگر از عوارض این دوران است. ممکن است با وجود گرفتن رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی بازهم تاثیری در کاهش وزن مشاهده نکنید و به فکر قرص‌های لاغری بیفتید. برای همین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا در این مورد بیشتر بنویسیم تا اگر این قرص‌ها عوارض جانبی دارند از آنها مطلع شوید.

 

بهترین قرص یائسگی لاغری کدام است؟

تحقیقات نشان می‌دهند که خوردن مقدار فراوانی از میوه‌ها و سبزیجات می‌توانند علائم یائسگی را به حداقل برسانند، درحالیکه رژیمی که پر از سس مایونز، چربی‌ها، شیرینی‌جات و انواع دسرها است احتمال تشدید علائم یائسگی را به همراه خواهد داشت. در ادامه می‌خواهیم یکی از بهترین قرص‌های لاغری برای یائسگی را برای شما معرفی کنیم. قبل از مصرف هر دارویی با پزشک متخصص مشورت کنید.

 منوفیت MenoFit

قرص یائسگی لاغری منوفیت که می‌خواهیم در این قسمت از سایت مجله اینترنتی پریهان معرفی کنیم، قرص منوفیت است. در طول یائسگی، متوجه خواهید شد که به دلیل تغییرات هورمونی میل‌تان به غذا افزایش پیدا کرده است و سوخت‌وساز بدن‌تان کمتر شده است. همچنین احساس خواهید کرد انرژی کمتری برای انجام کارها دارید.

همه اینها علائم یائسگی هستند و قرص منوفیت مخصوص برطرف کردن این علائم و کاهش وزن شما طراحی شده است. ترکیبات این قرص باعث تعادل هورمون‌های بدن می‌شود و تاثیر مثبتی بر کاهش وزن دارد. همچنین این قرص حاوی لاکتاباسیلوس گاسری است که به کاهش وزن و بافت چربی کمک می‌کند. منوفیت دارای لاکتاباسیلوس پلانتاروم است که موجب بهبود متابولیسم قند و قند خون می‌شود. این پروبیوتیک‌ها باعث می‌شوند وزن سالمی داشته باشید و مواد مغذی بیشتری به بدن برسد.

قرص لاغری منوفیت چیست؟

قرص لاغری منوفیت به عنوان قرص یائسگی لاغری محصولی پروبیوتیکی برای افرادی است که دوران یائسگی را سپری می‌کنند. شرکت منولابس این دارو را تولید می‌کند. منولابس ادعا می‌کند که مصرف این پروبیوتیک می‌تواند موجب کاهش علائم یائسگی از جمله علائم زیر شود:

  • گرگرفتگی
  • افزایش وزن
  • متابولیسم پایین
  • نوسانات رفتاری
  • تعریق شبانه
  • مشکل در تمرکز

همچنین تولیدکنندگان این دارو ادعا می‌کنند که این پروبیوتیک می‌تواند موجب تقویت روده‌ها، استخوان و سلامت مفاصل شود.

قیمت قرص لاغری منوفیت

قیمت قرص لاغری منوفیت در حال حاضر  حدود 40 دلار است. در صورتی که نمی‌توانید از فروشگاه‌های ایرانی آن را تهیه کنید می‌توانید آن را از سایت آمازون خریداری کنید.

 

چگونه یائسگی بر افزایش وزن تاثیر می‌گذارد؟

در طول یائسگی که معمولاً در دهه 40 سالگی شروع می‌شود، سطوح استروژن بدن‌تان دچار نوسان می‌شود. بنابراین، بدن‌تان شروع به جایگزینی استروژن می‌کند و چربی را جایگزین آن می‌کند که در این حالت استرون تولید می‌شود.

چربی منبع استروژن محسوب می‌شود. از این رو، بدن در فراهم کردن یک «جایگزین» بسیار تاثیرگذار است. نتیجه این می‌شود که بدن‌تان چربی را به‌راحتی انباشته می‌کند مخصوصاً در اطراف شکم.

غذا و مکمل‌های غذایی نمی‌توانند استرادیول را جایگزین کنند که قوی‌ترین شکل استروژن محسوب می‌شود. تنها روش برای جایگزین کردن استرادیول، هورمون درمانی است که خطرات زیادی برای سلامتی بدن دارد.

از دست دادن استروژن خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت نوع دو را افزایش می‌دهد و با افزایش وزن این خطر دوبرابر می‌شود. بهتر است قبل از ورود به مرحله یائسگی لاغر شوید تا خطر ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش دهید.

 

چه بخوریم و چرا؟  

اولین چیزی که زنان باید به آن دقت کنند این است که غذاهای سالمی را برای خوردن انتخاب کنند. عوامل بسیاری بر چگونگی واکنش بدن به غذاهای متفاوت تاثیر می‌گذارند. برخی تحقیقات مشخص کرده‌اند که چگونه غذاهای خاص می‌توانند به افزایش وزن یا کاهش وزن کمک کنند.

یک مطالعه در سال 2011 در دانشگاه هاروارد ثابت کرد که غذاهای دارای نشاسته مانند سیب‌زمینی سرخ کرده و غلات تصفیه شده مانند کلوچه‌ها و نوشیدنی‌های دارای قند منجر به افزایش وزن می‌شوند.

این بدین معنا نیست که این غذاها باید به‌طور کامل حذف شوند، بلکه بهتر است محدود شوند و بدانید که در روز چه مقدار از این غذاها می‌خورید. الگوهای رژیم غذایی که بر غلات کامل، میوه‌ها و سبزیجات تاکید می‌کنند باعث می‌شوند بتوانید از افزایش وزن پیشگیری کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای پیشگیری از چاقی این است که نصف ظرف‌تان پر از میوه و سبزی باشد. می‌توانید رژیم مدیترانه‌ای را هم امتحان کنید که بر چربی‌های سالم تاکید دارد مانند چربی تک غیر اشباعی که در روغن زیتون و اسیدهای چرب امگا3 که در ماهی سالمون یافت می‌شوند.

 

هیدارته بمانید

در پیش از یائسگی و یائسگی با عوارض جانبی شگفت‌انگیزی روبه‌رو خواهید شد: کم آبی بدن. یک مطالعه نشان داد که تغییرات در سطوح استروژن می‌توانند بر توانایی زنان برای تنظیم مایعات تاثیر بگذارند. همانطور که می‌دانید بیش از 60 درصد بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد. هیدارته ماندن در دوران یائسگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

آب به تنظیم دمای بدن کمک می‌کند، مفاصل روان نگه می‌دارد و مواد مغذی را به سلول‌های بدن می‌رساند. همچنین نقش مهمی در افزایش وزن بازی می‌کند: انرژی فراهم شده توسط آب به بدن کمک کمک می‌کند تا چربی بسوزاند.

غذاهایی مانند میوه‌ها و سبزیجات و سوپ نیز می‌توانند به تامین جذب آب کمک کنند.

فعال بمانید

با اینکه رژیم غذایی تاثیر زیادی در کاهش وزن می‌گذارد، اما ورزش کردن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ورزش نه تنها برای کنترل وزن مهم است، بلکه موجب بهبود رفتار و خواب و سلامت استخوان‌ها نیز می‌شود. توصیه می‌شود فعالیت هوازی، تمرین قدرتی و کششی داشته باشید. مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC) توصیه می‌کند که بزرگسالان 64 سال به بالا حداقل 150 دقیقه در هفته وزش کنند (مانند پیاده‌روی).

 

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد قرص یائسگی لاغری منوفیت با شما صحبت کنیم. بهترین کاری که می‌توانید این است که با تغییر سبک زندگی و انجام ورزش‌های روزانه بروید و خودتان را درگیر این داروها نکنید. اما اگر بازهم تصمیم دارید به هر نحوی شده از طریق مصرف قرص لاغر شوید توصیه می‌کنیم با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب