گران‌ترین عطر فرانسه کدام است؟

زمانی که صحبت از عطر می‌شود، فرانسه حرف اول را می‌زند. امروزه عطرهای فرانسه در سراسر دنیا بسیار محبوب هستند و بسیاری از افراد شیفته رایحه‌های بی‌نظیر این عطرها هستند. حتی گران‌ترین عطر فرانسه هم بین مردم بسیار محبوب و پرفروش است. در این مقاله می‌خواهیم گران‌ترین برندهای فرانسه را به شما معرفی کنیم.

گران‌ترین عطر فرانسه

همان‌طور که در مقدمه این بخش از مجله اینترنتی پریهان اشاره کردیم رایحه‌ عطرهای فرانسه هم در میان افراد مسن و هم در میان جوان‌ها پرطرفدار هستند. عطرهای بی‌شماری وجود دارند که ممکن است نام، ظاهر و تبلیغاتشان برای شما آشنا باشند. این عطرها عموما گران هستند. قیمت این عطرها بستگی به عوامل مختلفی دارد. عواملی که باعث گران شدن عطرها می‌شوند عبارت‌اند از کیفیت مواد اولیه، برندها و محدود بودن تعداد آن‌ها. همچنین بسته‌بندی مخصوص و طراحی شیشه عطر درجه‌یک با الماس و طلا هم روی قیمتشان تاثیر می‌گذارد و باعث گران‌تر شدن عطر می‌شود. عطرهایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد به‌عنوان گران‌ترین عطر فرانسه شناخته می‌شوند.

له موند سور میژر (Le Monde Sur Mesure)

عطر فرانسوی له مونده سور مژور

این عطر توسط شرکت مورئال پاریس ساخته شده است و تنها پنج کیلوگرم از آن توسط یک شخص ناشناس به قیمت 1.8 میلیون دلار خریداری شده است. دور تا دور شیشه این عطر توسط هزار الماس پوشیده شده است و هر یک از آن می‌تواند توسط 35 نفر در طول یک سال استفاده شود.

شنل گرند اکستریت (Chanel Grand Extrait)

شنل گرند اسکتریت

این عطر یکی از پرطرفدارترین عطر شنل و چهارمین عطر گران‌قیمت در جهان است. هر اونس این عطر به قیمت 4200 دلار فروخته می‌شود. رایحه آن زنانه و گرم است. شیشه این عطر به خودی خود یک شاهکار است و کاملا منحصربه‌فرد است. بطری شیشه‌ای این عطر مانند یک الماس ساخته شده است. این عطر را میتوان گران‌ترین عطر فرانسه نامید.

هرمس 24 فابورگ (Hermes 24 faubourg)

عطر هرمس

یکی از دلایل اینکه این عطر در فهرست گران‌ترین عطر فرانسه شناخته شده است، کمیاب بودن آن است. از این عطر تنها هزار عدد ساخته شده است. رایحه آن واقعاً منحصربه‌فرد و ترکیبی از چند رایحه است. این عطر رایحه‌ای از شکوفه پرتقال، گل یاس، گل تیار، نعناع هندی، یلانگ یلانگ، وانیل، عنبر، چوب صندل و زنبق دارد.

کلایو کریستین شماره 1 امپریال (Clive Christian No.1 Imperial Majesty)

عطر کلایو کریستین

این عطر به‌عنوان گران‌ترین عطر فرانسه و جهان شناخته می‌شود. قیمت این عطر 12,721.89 دلار است و توسط یک عطرساز معروف به نام روجا دوو  (Roja Dove)ساخته شده است. رایحه آن واقعاً بهشتی است. ترکیبی از وانیل تاهیتی و چوب صندل هندی و روغن گل رز! رایحه این عطر انقدر بی‌نظیر است که برخی می‌گویند این عطر نماد الهه عشق و زیبایی است.

کارون پایور (Caron Poivre)

عطر کارون

این عطر به مناسب پنجاهمین سالگرد تولید عطر، توسط کارون ساخته شده است. شیشه این عطر دست‌ساز است و طراحی آن واقعا شاهکار است. این عطر یکی از خاص‌ترین عطرهای جهان است. رایحه آن تند فلفلی و قلب گلی با پایه چوبی است. همچنین جعبه این عطر کاملا مانند جعبه ادویه است.

 

منبع:

منبع

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب