راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه ارزان و راحت

این مطلب از سایت خریدیار برداشت شده است، برای مشاهده مطلب کامل خرید لگ ورزشی زنانه به خریدیار مراجعه کنید.

 

لگ ورزشی زنانه چیست؟

لباس‌های ورزشی نقش بسیار مهمی را در زندگی ورزشکاران حرفه ای و یا تازه کارها ایفا می‌کنند. ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله بدنسازی، فیتنس، دوچرخه سواری و… حساسیت زیادی به انتخاب لباس ورزشی خود به خرج می‌دهند.

همچنین یکی از نکاتی که در خرید لباس ورزشی برای این افراد اهمیت دارد، کیفیت و دوام در عین زیبایی است. یکی از لباس‌هایی که در بین ورزشکاران، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است،  لگ های ورزشی می‌باشد، که هم برای روزمره و هم برای ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لگ ها علاوه بر این که مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرند، طرفداران زیادی را هم در بین آقایان دارند، اما بیشترین افرادی که از این نوع لباس ورزشی استفاده می‌کنند، خانم‌ها هستند.

جنس لگ ورزشی زنانه چیست؟

نکته ای که در خصوص جنس لگ های ورزشی باید عنوان کنیم این است که جنس این لباس‌های ورزشی برای آقایان و خانم‌ها متفاوت است، به گونه‌ای که لگی که آقایان استفاده می‌کنند بیشتر از جنس پارچه فلامنت است و به دلیل استفاده از این جنس پارچه قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد به صورتی که هنگام اجرای حرکات ورزشی مانعی برای ورزشکار ایجاد نمی‌کند.

اما لگ های ورزشی زنانه بیشتر دارای جنس لاکرا و فلامنت نخ هستند. استفاده از این جنس پارچه‌ها به دلیل بالا بودن میزان حساسیت پوست خانم‌ها نسبت به آقایان است.

لگ های ‏ پنبه‌ای:  اگر راحتی برای شما بیشتر از زیبایی اهمیت دارد، بهتر است برای خرید لگ ورزشی به سراغ لگ هایی بروید که جنس پنبه دارند. اما در نظر داشته باشید که این نوع لگ ها می‌توانند در صورت کشش به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست بدهند و به خوبی رطوبت را دفع نکند.

لگ هایی با الیاف مصنوعی:

مواد مصنوعی که شامل پلاستیک و پلی استر می‌باشد، خاصیت ضد رطوبتی دارند یعنی به شما در خشک نگه داشتن پوستتان کمک می‌کنند . اگرچه جنس این پارچه به اندازه پنبه نرم نیست اما در طول زمان ظاهر خود را حفظ می‌کند.

 

در خرید لگ ورزشی زنانه دقت کنید، انتخاب یک لگ ورزشی مناسب، آزادی عمل بیشتر شما در انجام حرکات ورزشی را به همراه خواهد داشت.

 

هنگام خرید لگ ورزشی زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر تصمیم به خرید یک لگ ورزشی حرفه‌ای و پرکاربرد دارید، باید به نکات مختلفی توجه کنید. اولین نکته‌ای که باید برای خرید لگ ورزشی حرفه‌ای  زنانه به آن توجه کنید جنس پارچه به کار برده شده در آن می‌باشد.

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که دارای پوست حساس می‌باشید، بهتر است برای انجام ورزش لگی را خریداری کنید که درصد نخ آن بیشتر باشد تا پوست شما دچار التهاب و حساسیت نشود. نکته دیگری که در خصوص جنس لگ ورزشی زنانه باید عنوان شود این است که اگر تصمیم به انجام ورزش در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان دارید بهتر است از لگ هایی که ضخامت بیشتری دارند استفاده کنید تا پاهای شما در سرما دچار آسیب نشوند.

نکته بعدی که در خصوص خرید لگ ورزشی با کیفیت باید به آن دقت کنید، کیفیت دوخت لگ می‌باشد یعنی دوخت لگ های ورزشی باید کاملاً محکم باشند تا هنگام انجام حرکات ورزشی و کششی دچار پارگی نشوند و آسیبی به آن ها وارد نشود، در نظر داشته باشید لگی را خریداری کنید که فرم پاهای شما را به طور کامل نشان دهد.

اما نکته دیگری که بهتر است هنگام خرید لگ ورزشی زنانه با کیفیت به آن توجه کنید، میزان کیفیت چاپ لگ است. چرا که اصولاً چاپ‌هایی که برروی این شلوارهای ورزشی زده می‌شود، به صورت برچسبی می‌باشد. چاپ با کیفیت چاپی است که پس از شستشو رنگ آن کمرنگ نشود و یا به طور کامل از بین نرود و یکی دیگر از ویژگی لگ ها این است که اغلب لگ های ورزشی در قسمت کمر هم چاپ دارند که باعث زیبایی آن می‌شود.

در انتها نکته دیگری که باید هنگام خرید لگ به آن اشاره کرد کمر آن است اغلب لگ های ورزشی دارای کمر کشی هستند اما پهنای این گش در لگ های مختلف، متفاوت است.

 

لگ ورزشی زنانه

 

چطور لگ ورزشی زنانه با سایز مناسب انتخاب کنیم؟

همانطور که در ابتدای مطلب هم عنوان شد لگ های ورزشی دارای قد متفاوتی می‌باشند که شامل موارد زیر می‌باشد :

  1. شلوار لگ بلند ورزشی:
  2. این نوع از لگ ها کمی پایین تر از مچ پا قرار می‌گیرند و با توجه به سلیقه خریدار روی ساق پا چین می‌خورد.
  3. شلوار لگ ورزشی با قد ۳.۴ : طول این شلوارها تا عضله ران پا می‌آید که محبوبیت زیادی در بین خانم‌های ورزشکار دارد.
  4. شلوار لگ ورزشی مچی: این نوع لگ هم یکی از انواع لگ های ورزشی زنانه می‌باشد که طرفداران زیادی در میان ورزشکاران به خود جذب کرده است و به راحتی می‌توان با هر لباسی آن راست کرد.
  5. شلوار لگ ورزشی زانویی:

از این نوع لگ های ورزشی هم در تمرینات ورزشی مانند پیاده روی، یوگا و حتی دویدن استفاده می‌کنند.

  1. شلوار لگ ورزشی چاپی
  2. لگ ورزشی: لگ های ورزشی هم از آن دسته لگ هایی هستند که یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای می‌باشند چرا که از عرق کردن و ایجاد بوی بد هنگام تحرک ورزشکار جلوگیری می‌کند.
  3. لگ ورزشی پاشنه دار

هنگامی که تصمیم به خرید لگ ورزشی زنانه دارید اندازه شلوارهای معمولی خود را ملاک قرار ندهید بلکه حتماً باید آن را پرو کنید تا از درست بودن سایز آن اطمینان حاصل کنید و در جریان باشید که هر چقدر لگی که انتخاب می‌کنید راحت‌تر باشد، انجام تمرینات ورزشی هم برای شما راحت تر خواهد بود. بعد از اینکه لگ خود را پرو کردید اگر درزهای اطراف آن بر روی پای شما فشار آورد و یا احساس کشیدگی کردید بدانید که ان لگ برای شما کوچک است و باید سایز بزرگتری را امتحان کنید.

خرید لگ ورزشی زنانه

خرید لگ ورزشی زنانه برای چه شرایطی مناسب است؟

همانطور که از نام این لباس هم پیداست بسیار مناسب برای استفاده در هنگام ورزش کردن می‌باشد و به دلیل داشتن چسبندگی، اصطکاک کمی ایجاد می‌کند و به همین دلیل مانند پوست بدن عمل کرده و بدن را در برابر باد سرما و آفتاب های شدید مقاوم می‌کند.

لگ های ورزشی به دلیل فشاری که به ماهیچه‌های بدن  وارد می‌کنند میزان التهاب عضله را به حداقل می‌رساند، به همین دلیل مناسب استفاده هنگام ورزش کردن می‌باشد.

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب