برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم؟

بسیاری از ما سوال می‌کنند که برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم؟ پاسخ ما این هست که برای سفیدی واژن به هیچ وجه از هیچ پمادی استفاده نکنید. شاید بپرسید چرا؟ خوب باید بگوییم که هدف از سفید کردن واژن دقیقاً مشابه با سفید کردن مو است: فقط روشن می‌شود و دوباره به حالت قبل برمی‌گردد. با این حال تفاو سفید کردن واژن با سفید کردن مو این است که سفید کردن واژن با سفید کننده انجام نمی‌شود. در ادامه می‌خواهیم شما را با نحوه سفید کردن واژن، چرایی آن و بی‌خطر بودن آن آشنا کنیم.

برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم؟  

طبق گزارش پریهان، اگر شما هم به این فکر می‌کنید که برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم؟ باید بگوییم که روش‌های متنوعی برای سفید کردن واژن وجود دارد از جمله استفاده از پمادها، لیزر و سرم‌های خاص. اما این بدین معنا نیست که برای سفید کردن واژن باید همه این روش‌ها را امتحان کرد.

 

آیا واقعاً از سفیدکننده استفاده می‌کنید؟

البته که نه!

باز هم می‌گوییم سفید کردن واژن هرگز و هرگز نباید به‌صورت مستقیم با سفیدکننده انجام شود. شاید با دیدن ترکیبات برخی پمادها فکر کنید که در آنها از مواد سفیدکننده استفاده شده است، اما اینطور نیست. در واقع، پمادها حاوی مواد سفیدکننده نیستند.

 

پس چرا مردم از پماد برای سفید کردن واژن استفاده می‌کنند؟

معمولاً مردم به این امید که قسمت‌هایی از بدنشان سفید خواهد شد از پماد سفید کننده واژن استفاده می‌کنند.

خوب مشکل چیه؟ اکثر اونها متوجه مشکلات زیر نمی‌شود:

  1. پوست واژن قرار نیست مشابه با پوست دیگر قسمت‌های بدن باشد.
  2. رنگدانه لابیا می‌تواند به خاطر دلایل زیادی از جمله افزایش سن، بارداری و سطوح هورمون‌ها تغییر کند.

متاسفانه مردم انتظارات غیر منتظرانه‌ای برای سفید شدن واژن دارند. در نتیجه بسیاری از مردم دست به روش‌های عجیب و غریبی می‌زنند تا به هر طریقی شده واژن خود را سفید کنند. حتی برخی از وازلین برای سفیدی واژن استفاده می‌کنند. اما آیا وازلین واژن را سفید می‌کند؟ در مقاله دیگری به این نکته هم پرداخته‌ایم.

 

آیا پوست تیره واژن نرمال است؟

بله، به، بله!

پوست همه قسمت‌های بدن به مرور زمان تغییر می‌کند که پوست واژن نیز یکی از این قسمت‌ها است. تغییر رنگپوست واژن امری کاملاً نرمال است و نباید نگران شد. دلایل زیادی برای تغییر رنگ پوست واژن وجود دارد. در واقع، تیره شدن پوست واژن به خاطر سپری کردن مراحل مختلف زندگی است مانند بارداری، پیش از یائسگی و یائسگی. همچنین تیره شدن پوست واژن می‌تواند به خاطر اپیلاسیون مکرر ناحیه بیکینی باشد. اپیلاسیون باعث تیره شدن پوست واژن می‌شود. می‌توانید از لایه بردار واژن نیز استفاده کنید.

انواع پوست، سن و افزایش نیز از دیگر عواملی هستند که بر رنگ پوست واژن تاثیر می‌گذارند. البته اگر پوست واژن به‌صورت ناگهانی تیره شود و رنگ آن به شدت تغییر کند، حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. تغییرات ناگهانی رنگ پوست واژن می‌تواند نشان‌دهنده اگزما، سرطان واژن و یا دیابت باشد.

آیا استفاده از پماد مزیت‌های دیگری دارد؟

در ادامه مقاله در مورد برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم؟ باید بگوییم که این پمادها هیچ مزیتی برای سفید کردن واژن ندارند. اما استفاده از این پمادها می‌تواند به صورت موقت باعث سفید شدن واژن شود.

اگر بخواهیم از پماد برای سفیدی واژن استفاده کنیم چه می‌شود؟

تاثیر استفاده از پماد برای سفیدی واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • پماد را از کجا تهیه کرده‌اید
  • چقدر باید از آن استفاده می‌کنید
  • چقدر طول می‌کشد تا از آن استفاده کنید
  • شیمی بدن‌تان

 

آیا پماد می‌تواند به پوست واژن آسیب وارد کند؟

بله پماد می‌تواند به پوست واژن آسیب وارد کند. در کل، این امر به این بستگی دارد که از چه پمادی برای سفید شدن واژن استفاده می‌کنید و واکنش بدن‌تان به این نوع پمادها چگونه است.

 

عوارض جانبی احتمالی پمادها برای سفید شدن واژن

در نهایت، باید بگوییم که برخی از پمادها می‌توانند موجب تحریک واژینال، ورم، سوزش، التهاب و حتی عفونت شوند (مانند عفونت مخمری یا عفونت باکتریایی). در بسیاری از مواردی که به مدت طولانی از پماد برای سفید شدن واژن استفاده می‌کنید ممکن است این ناحیه حساسیت خود را از دست بدهد و یا برعکس دارای حساسیت بیش از حد شود.

 

آیا می‌توان خطر کلی عوارض را به حداقل رساند؟

اگر می‌خواهید ناحیه بیکینی‌تان را سفید کنید، بهترین کار این است که با پزشک متخصص زنان مشورت کنید. البته توصیه ما این است که اگر پزشک لیزردرمانی را به شما پیشنهاد داد، همان لحظه مطب را ترک کنید. به هیچ وجه از روش‌های خانگی برای سفید کردن واژن استفاده نکنید. اما اگر به هر دلیلی می‌خواهید از روش‌های خانگی برای سفید کردن واژن استفاده کنید، بهترین کار این است که قبل از استفاده از روش خانگی برای سفید کردن واژن آن را روی قسمت‌های دیگر بدن‌تان امتحان کنید. اگر بدن‌تان به سرعت به این روش‌های خانگی واکنش نشان داد، به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. حتی ممکن است با واکنش شدید پوستی مواجه نشوید، اما در قسمت بیکینی با واکنش شدید مواجه شوید.

 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا به این سوال مخاطبان عزیزمان پاسخ دهیم که برای سفیدی واژن از چه پمادی استفاده کنیم و به شما گفتیم که بهتر است از پماد برای سفیدی واژن استفاده نکنید. استفاده از پماد برای سفیدی واژن فقط به صورت موقت باعث سفید شدن واژن می شود و در صورت قطع کردن پماد، پوست‌تان دوباره به حالت قبل برخواهد گشت.

منبع

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب