ایده برای صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی

اگر به‌دنبال صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی هستید، حتماً می‌دانید که کره بادام زمینی می‌تواند مواد مغذی سالم مورد نیاز را به بدن شما برساند! کره بادام زمینی سرشار از چربی سالم و پروتئین است که باعث می‌شود پس از خوردن آن در وعده صبحانه در طی روز احساس سیری داشته باشید. کره بادام زمینی قند و سدیم کمی دارد اما حاوی ریزمغذی‌هایی مانند ویتامین K، ویتامین B3، منیزیم و مس است. اما مهم‌ترین چیزی که باید به آن دقت کنید این است که کره بادام زمینی یکی از بهترین غذاهایی است که می‌توانید روزتان را با آن شروع کنید، مخصوصاً اگر رژیم می‌گیرید و به فکر کاهش وزن هستید. پس با ما همراه باشید تا این صبحانه‌ها را که با کره بادام زمینی تهیه می‌شوند را به شما معرفی کنیم. فقط به این نکته توجه کنید که کره بادام زمینی برای رژیم باید ارگانیک باشد.

 

ایده برای صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی

حتماً از این ایده‌ها برای تهیه صبحانه رژیمی‌تان استفاده کنید:

 

با جو دوسر مخلوط کنید

جو دوسر و کره بادام زمینی

اول از همه در پریهان خواستیم به سراغ ساده‌ترین صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی برویم. کافی است یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را به جو دوسر اضافه کنید. می‌توانید کمی موز و مغزدانه هم اضافه کنید که بستگی به سلیقه‌تان و مقدار کالری که می‌خواهید جذب کنید دارد.

 

جعفری و لیمو برای لاغر کردن

 

با آن اسموتی تهیه کنید

اسموتی با کره بادام زمینی

بله با کره بادام زمینی هم می‌توان اسموتی تهیه کرد. این اسموتی یکی از پرطرفدارترین اسموتی‌ها برای کسانی است که می‌خواهند وزن کم کنند. تهیه این اسموتی بسیار راحت است. کافی است مقداری کره بادام زمینی، موز و آب را باهم در بلندر بریزید و مخلوط کنید تا به حالت خامه‌ای و نرم دربیاید.

 

این هورمون‌ها باعث افزایش وزن می‌شوند

 

با ماست بخورید

کره بادام زمینی و ماست

قطعاً وقتی کره بادام زمینی را با ماست مخلوط کنید از مزه آن خیلی لذت خواهید برد! کره بادام زمینی باعث می‌شود تا ماست آن شیرینی لازم را برای خوردن به دست آورد. می‌توانید از خوردن این صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی لذت ببرید و لاغر هم شوید.

 

افزایش سوخت و ساز بدن با این دمنوش‌ها

 

گرانولا درست کنید

کره بادام زمینی با گرانولا

حتماً تعجب می‌کنید که از بادام زمینی می‌توان در گرانولا هم استفاده کرد. کره بادام زمینی به جو کمک می‌کند تا موقع پخت حالت چسبنده به خود بگیرد.

 

رژیم قهوه با این برنامه

 

با سیب یا موز بخورید

کره بادام زمینی با سیب

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای درست کردن صبحانه رژیمی با کره بادام زمینی این است که آن را روی میوه دلخواه بزنید و بخورید. معمولاً مزه کره بادام زمینی روی سیب و یا موز عالی می‌شود.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب