جدیدترین شیرینی عید

شاید شما هم مثل خیلی از افراد با فرا رسیدن سال جدید به فکر جدیدترین شیرینی عید میافتید و می‌خواهید به بهترین شکل از مهمانان‌تان در عید نوروز پذیرایی کنید. البته بهتر است در کنار شیرینی‌های قدیمی که هیچ کس حاضر نیست از آنها صرف نظر کند، به فکر شیرینی‌های جدید هم باشید. معمولاً شیرینی‌هایی که بیشترین طرفداران مخصوص به خودش را دارند عبارتند از باقلوا، نخودچی، گردویی و خیلی از شیرینی‌های دیگر که در هر منطقه از ایران استفاده می‌شوند.

جدیدترین شیرینی عید

در پریهان با ما همراه باشید که شما را با جدیدترین شیرینی عید آشنا کنیم:

براونی شکلاتی

براونی شکلاتی برای عید

براونی شکلاتی به عنوان جدیدترین شیرینی عید یکی از شیرینی‌های محبوب است که طرز تهیه آن نیز بسیار آسان می‌باشد. اگر می‌خواهید براونی را به روش قدیمی تهیه کنید، میتوانید در طرز تهیه آن از گردو استفاده کنید، اما توصیه ما در مجله اینترنتی پریهان این است که براونی مخملی قرمز را امتحان کنید.

شیرینی برنج کریسپی

شیرینی برنج کریسپی

یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌هایی که جا دارد در فهرست جدیدترین شیرینی عید قرار دهیم، شیرینی برنج کریسپی است که شاید تا به حال اسمش را نشنیده باشید. در طرز تهیه این شیرینی فقط به سه ترکیب کره، مارشملوی میناتوری و غلات برنج نیاز خواهید داشت.

موچی

موچی برای عید

اگر هنوز به دنبال جدیدترین شیرنی عید هستید، پس نباید موچی را نادیده بگیرید. در طرز تهیه این شیرینی خوشمزه باید دقت کنید و اگر نمی‌توانید خودتان آن را تهیه کنید، بهتر است آماده آن را برای عید بخرید. البته این نکته فراموش نکنید که موچی طعم‌های متفاوتی دارد. این شیرینی مخصوص کشور ژاپن است، اما اگر دوست داشتید در مقاله دیگری در مورد غذاهای کره‌ای بیشتر صحبت کرده‌ایم.

بار لیمویی با ریحان

بار لیمویی برای عید

با اینکه شیرینی‌های کلاسیک طرفداران زیادی دارد، اما شاید بد نباشد با امتحان کرد جدیدترین شیرینی عید با بار لیمویی مهمانان‌تان را شگفت‌زده کنید. طعم این شیرینی بسیار فوق‌العاده است و ترکیبی از لیمو و ریحان است. حتماً با خودتان می‌گویید لیمو و ریحان؟ بله با کمی خلاقیت می‌توانید عالی‌ترین شیرینی‌ها را تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با جدیدترین شیرینی عید آشنا کنیم و چند نوع شیرینی را که در سالهای اخیر در سفره‌های هفت سین دیده می شود را به شما معرفی کردیم. امیدواریم با تهیه این شیرینی‌ها لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب