دانلود بستگرام 2023 بدون فیلتر با پروکسی داخلی (آنتی فیلتر) با لینک مستقیم

دانلود بستگرام 2023 بدون فیلتر با پروکسی داخلی (آنتی فیلتر) با لینک مستقیم.

بستگرام چیست؟

نرم افزار Bestgram نسخه پیشرفته تلگرام است که با استفاده از API دریافت شده از تلگرام اصلی فعالیت خود را با یک عملکرد ضد فیلتر ویژه آغاز کرده و بیش از 1 میلیون نصب در گوگل پلی دارد.

دانلود بستگرام 2023 بدون فیلتر

دانلود Bestgram برای اپل و آیفون

تاکنون هیچ نسخه ای از بهترین برنامه Gram 2023 برای اپل (iPhone)، مک (mac) یا iOS (ios) منتشر نشده است. زیرا اپل استور به هیچ نسخه پیشرفته تلگرام (حتی تلگرام طلایی و موبوگرام) اجازه کار نمی دهد.
 

فارسی و سریع

Bestgram و سایر نسخه های پیشرفته و ضد فیلتر تلگرام دارای تمامی زبان های دنیا مانند عربی، ترکی، کردی و غیره می باشد. ! فقط زبان موبایل خود را تغییر دهید تا زبان بست گرام به صورت خودکار تغییر کند. یا اگر نمی خواهید زبان گوشی را تغییر دهید، لطفا زبان مورد نظر را در تنظیمات و زبان های Bestgram انتخاب کنید.

 
دانلود Bestgram برای کامپیوتر

تا کنون Bestgram برای هیچ نسخه ای از ویندوز یا کامپیوتر (لپ تاپ) منتشر نشده است. تمامی نسخه های منتشر شده از نام Bestgram استفاده کرده اند. اگرچه این نسخه ها جعلی نیستند و از API رسمی تلگرام استفاده می کنند، اما نسخه های Bestgram نیستند و فقط از نام Bestgram استفاده می کنند.

Bestgram فقط برای اندروید در دسترس است و نسخه ای برای گوشی های اپل، دسکتاپ یا وب وجود ندارد! هر نسخه قبلی بستگرام پس از آپدیت تلگرام به صورت خودکار غیرفعال می شود. پس پیشنهاد می کنیم حتما Bestgram خود را آپدیت کنید.

همچنین به دلیل فیلتر تلگرام امکان دانلود بستگرام از کافه بازار یا مایکت وجود ندارد! نسخه های جدید Best Gram را از این صفحه یا از Google Play دانلود کنید.

برخی از ویژگی های محبوب Bestgram
 

ضد فیلتر (پراکسی خودکار و به روز رسانی)
صحبت مخفیانه
ارسال عکس به پروفایل دوستان
ذهنیت
پارامترهای بدنه
سنسور مجاورت
 
با نصب Bestgram در Settings > Chat Settings > Chat Background، جلوه های تاری را در پس زمینه چت اعمال کنید.
رنگ های سفارشی را به عنوان پس زمینه تنظیم کنید و الگوها را اعمال کنید
پس زمینه های جدید را بر اساس رنگ یا موضوع مرور کنید.
با پیوندهایی که در همه پلتفرم ها کار می کنند به اشتراک بگذارید و سرمایه گذاری کنید.

از کاغذدیواری هایی که در یک دستگاه تنظیم کرده اید در دستگاه های دیگر خود استفاده کنید.

 
بهترین آپدیت برای اینستاگرام

آپدیت جدید تلگرام نسخه 9.3 نیز به صورت خودکار بر روی Bestgram اعمال شده است.

برخی از این ویژگی ها

انتخاب تصاویر پیشنهادی برای مخاطبین – عکس پروفایل پیشنهادی را برای مخاطبین خود ارسال کنید تا در صورت تایید مخاطب مورد نظر، تصویر به پروفایل آن کاربر اضافه شود!

Hide File – در آپدیت قبلی تلگرام قابلیت مخفی کردن متن را اضافه کرد، اکنون قابلیت مخفی کردن تصاویر و فایل ها (برای جلوگیری از اسپویل) را اضافه کرد.

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب