کراپ زنانه چیست؟ معرفی 13 مدل کراپ برای استایلی فانتزی

یکی از جذاب ترین ترندهای دنیای مد و لباس برای خانم ها طراحی و دیزاین انواع کراپ زنانه ارزان قیمت است که برای دیزاین استایل های فانتزی و دخترانه به کار می روند. اغلب کراپ ها با قدی کوتاه تر از بلوزها و تاپ های معمولی طراحی می شوند. ساختار آن ها به گونه ای طراحی شده که بخشی از پهلوها و بخش شکم را پوشش نمی دهند. این لباس ها را به عنوان نیم تنه هم می شناسند. هر یک از این پوشاک در سبک های مختلفی تولید شده و برای استایل های اسپرت، مجلسی و… به کار می روند. در ادامه چند مدل پرطرفدار از کراپ های شیک زنانه را معرفی می کنیم.

کراپ زنانه ارزان

سبک های طراحی کراپ زنانه

گذشته از طرح و مدل کراپ های زنانه، سبک های طراحی این پوشاک با هم متفاوت است. به همین خاطر از هر یک از مدل های کراپ زنانه در استایل های لباس گوناگون استفاده می کنند. برخی از این سبک ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • کراپ های اسپرت و ورزشی یکی از طراحی های پرطرفدار پوشاک زنانه محسوب می شوند که برای استفاده در باشگاه و انجام تمرینات ورزشی به کار می روند. تنفس پذیری بالا و گردش هوای قوی در این کراپ ها یکی از مهمترین ویژگی های آن ها است. این لباس ها به صورت بندی طراحی شده و برای ثابت نگه داشتن اندام های بالاتنه به کار می روند.
  • کراپ های فانتزی و مجلسی نیز دسته بعدی این پوشاک هستند که در مدل های بی آستین، آستین دار، کار شده و ساده ارائه می شوند. این دسته از کراپ ها از لباس های محبوب نوجوانان امروزی به شمار می روند. کراپ های فانتزی در استایل های کژوال زنانه نیز به کار می روند و ظاهری زیبا برای شما به ارمغان می آورند.

در ادامه چند نمونه از کراپ زنانه ارزان را در سبک های طراحی متفاوت معرفی می کنیم.

مدل کراپ ترکیبی

یکی از مدل های جذاب کراپ های زنانه، سبک های ترکیبی هستند که در آن یک بلوز، کت و کراپ مشاهده می شوند. این مدل کراپ ها برای دخترخانم ها جذابیت بسیار زیادی داشته و اغلب به صورت جلوباز طراحی می شوند. در زیر آن ها از تاپ ها و نیم تنه های ساده استفاده می کنند که ظاهر جذاب تری به این پوشاک می دهند.

کراپ گره ای

یکی دیگر از سبک های طراحی انواع کراپ زنانه ارزان قیمت مدل های گره ای هستند که در قسمت پایین آن از بندهایی استفاده شده است. این کراپ ها با آستین های گشاد و بلند طراحی شده و برای دیزاین آن ها از اجزایی مانند دکمه استفاده می شود.

کراپ فانتزی ساده

یکی دیگر از انواع کراپ زنانه ارزان، مدل های فانتزی و ساده ای هستند که مشابه با تیشرت طراحی می شوند. این کراپ ها یقه ساده و آستین های ساده تری نسبت به سایر مدل ها دارند. در طراحی آن ها اغلب از پارچه های مخصوص تیشرت استفاده می شود که با قد کوتاه تر در این پوشاک به کار می روند. بسیاری از دختر خانم ها از این کراپ های فانتزی و ساده استقبال می کنند. شما می توانید آن ها را در کنار شلوارهای جین یا شلوار راحتی های خانگی به تن کنید.

مدل کراپ

مدل کراپ جلوبند

سبک طراحی کراپ بندی فانتزی یکی از محبوب ترین دیزاین های این پوشاک زنانه محسوب می شود. در طراحی این کراپ ها قسمت جلویی باز بوده و با بند دیزاین شده است. آستین های بلند این کراپ جذابیت آن را بیشتر می کند. شما می توانید به همراه این کراپ زنانه یک تاپ به تن کنید. به این ترتیب کراپ شما دو تکه به نظر می رسد.

کراپ اسپرت طرح بیسبالی

یکی دیگر از طراحی های جذاب و زیبای کراپ زنانه ارزان مدل های اسپرت و بیسبالی هستند که اغلب به صورت جلودکمه و جلوباز طراحی می شوند. در طراحی آن ها از پارچه ها و الیاف دو رنگ استفاده می شود که ظاهر کار را زیباتر جلوه می دهند. این پوشاک در انجام فعالیت های ورزشی کارایی دارند و برای پوشیدن بر روی تاپ و نیم تنه های اسپرت و ورزشی بهترین انتخاب محسوب می شوند.

کراپ فانتزی اور سایز

کراپ های اورسایز یا گشاد نیز از طراحی های محبوب این پوشاک به شمار می روند و انتخاب بسیاری از دختر خانم ها هستند. در طراحی این مدل کراپ از یقه های هفتی در قسمت جلو و پشت لباس استفاده شده است. در این کراپ ها بندهایی نیز در بخش یقه به کار می روند که ظاهر لباس را زیباتر جلوه می دهند.

کراپ بلک لایت

کراپ زنانه ارزان قیمت در مدل های بلک لایت نیز عرضه شده که با ظاهر اسپرت و شیک خود محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها و دخترخانم ها پیدا کرده است. اغلب این کراپ ها با ظاهری ساده دیزاین شده اند.

کراپ نخی دخترانه

یک مدل شیک و ساده از کراپ های زنانه و دخترانه، مدل های نخی است که برای فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند. این کراپ مجلسی اغلب طراحی ساده ای دارند؛ قسمت آستین های آن ها کمی پف دار است که ظاهری متفاوت و فانتزی در این محصول به وجود می آورد.

کراپ مجلسی

کراپ تدی زمستانی

کراپ های تدی برجسته یکی از زیباترین طراحی های این پوشاک زنانه به شمار می روند که همه سلیقه ها را راضی نگه داشته اند. الیاف گرم به کار رفته در کراپ زنانه ارزان مدل تدی این پوشاک را به یک لباس گرم برای فصل های سرد سال تبدیل می کند. این کراپ ها با آستین های گشاد و پفی طراحی شده و یقه ساده ای دارند. جنس آن ها بسیار نرم و لطیف است.

کراپ نخ پنبه

این سبک از کراپ ها کمی بلندتر از مدل های معمولی طراحی شده است. در دیزاین آن ها از آستین های سه گوش و یقه های هفتی استفاده شده که ظاهر کار را شیک تر جلوه می دهند. شما می توانید این کراپ ها را در زیر مانتو یا کت خود نیز به تن کنید.

کراپ دو تکه

کراپ فانتزی دو تکه یکی از جذاب ترین طراحی های این پوشاک برای خانم ها و دخترخانم ها به شمار می رود. این کراپ ها با آستین های کوتاه طراحی شده بر روی شانه آن ها دایره های توخالی ایجاد شده است.

کراپ نخی یقه بندی

در طراحی سبک های نخی کراپ از یقه های کار شده نیز استفاده می شود. یقه های بندی جذابیت خارق العاده ای در ظاهر این پوشاک به وجود می آورند.

کراپ نخی بغل چاک دار

کراپ های چاک دار نیز یکی از طراحی های منحصر به فرد این پوشاک هستند که با استفاده از الیاف نخی تولید می شوند. بر روی این کراپ ها از چاپ های لاتین استفاده شده است.

جمع بندی

در این قسمت با چندی از برترین مدل های کراپ زنانه ارزان قیمت آشنا شدید که هر یک از آن ها طرفداران بی شماری در میان خانم ها و دخترخانم ها دارند. این کراپ های شیک به صورت کاربردی طراحی شده و برای استفاده همه رده های سنی مناسب خواهند بود. شما می توانید هر یک از آن ها را برای استفاده در منزل، باشگاه، میهمانی ها و… خریداری کنید. برای استفاده از کراپ ها باید به ست کردن آن ها در کنار شلوارها و دامن های مورد استفاده دقت داشته باشید.

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب