چگونه از شماره ناشناس پیامک ارسال کنیم؟

ارسال پیامک از طریق شماره ناشناس

آیا تابه‌حال پیش آمده که بخواهید بدون اینکه طرف مقابل بداند چه کسی هستید یک پیامک ناشناس به او ارسال کنید؟ حتما می‌دانید که برنامه‌ها و ربات‌های زیادی در تلگرام و اینستاگرام هستند که پیام شما را به صورت ناشناس به افراد می‌فرستند. اما ارسال پیامک ناشناس چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم چند سایت و اپلیکیشن را برای ارسال پیامک ناشناس به شما معرفی کنیم. همچنین اگر به دنبال راهی ایمن و قانونی برای ارسال اس‌ام‌اس ناشناس هستید، می‌توانید از پنل پیامکی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، استفاده کنید.

 

ارسال پیامک ناشناس

این روزها حتی باوجود برنامه‌های پیام‌رسان، هنوز هم پیامک جایگاه خود را دارد. بسیاری از کدهای ورود، پیامک‌های بانک و ارتباط با دوستان و اعضای خانواده از طریق اس‌ام‌اس انجام می‌شوند. اما اگر بخواهید بدون اینکه شماره واقعی‌تان برای کسی نمایش داده شود، پیامک بفرستید باید چه کنید؟

باید گفت ارسال پیامک ناشناس با استفاده از سایت‌های متفاوت و اپلیکیشن‌هایی که سرویس پیام‌رسانی ناشناس ارائه می‌دهند ممکن است.

 

استفاده از اپلیکیشن برای ارسال پیامک ناشناس

افراد به دلایل مختلف ممکن است بخواهند پیامک ناشناس بفرستند. برخی از افراد خیلی به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند و دوست ندارند با ارسال یک اس‌ام‌اس، دیگران به شماره تلفن آنان دسترسی داشته باشند. به‌هرروی به هر دلیلی که می‌خواهید پیام ناشناس بفرستید می‌تواندی از برنامه‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن سیگنال signal

برنامه سیگنال را می‌توانید هم از گوگل پلی دانلود کنید و هم با جستجو در گوگل آن را از سایت‌های فارسی زبان دریافت کنید. این برنامه یک اپلیکیشن فوق امن است که در آن می‌توانید تماس‌ها و پیامک‌های خود را رمزگذاری کنید و تصاویر، فایل‌ها و ویدئوها را به صورت ایمن ارسال کنید. همچنین می‌توانید هنگام تلفن زدن یا فرستادن پیامک، شماره خود را برای گیرنده مخفی کنید.

اپلیکیشن سیگنال

برای ارسال پیامک ناشناس از اپلیکیشن سیگنال باید از امکان Sealed Sender استفاده کنید. این قابلیت در اواخر سال 2018 به این برنامه اضافه شد. این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی، آیفون و همچنین ویندوز مناسب است و جالب است بدانید که توسط ادوارد اسنودن، کسی که داده‌های آژانس امنیت ملی آمریکا در سال 2013 را افشا کرد، پشتیبانی می‌شود.

 

اپلیکیشن اندرویدی CoverMe – Second Phone Number

اگر دوست دارید پیامک ناشناس برای کسی بفرستید یا به صورت ناشناخته و بدون افتادن شماره تلفن بزنید، می‌توانید از برنامه  covermeاستفاده کنید. علاوه‌بر برقراری تماس و ارسال اس‌ام‌اس ناشناس، با این برنامه می‌توانید پیام‌های خود را رمزگذاری کنید و پیام‌های خود را با تکان دادن گوشی پنهان کنید.

 

اپلیکیشن اندرویدی antiphone-anonymous sms

یکی دیگر از برنامه‌های جالب اندرویدی، اپلیکیشن antiphone است. با استفاده از این برنامه می‌توان به تعداد محدود و به صورت ناشناس پیامک فرستاد.

اپلیکیشن آنتی فون

وقتی این برنامه را نصب می‌کنید و در آن ثبت نام می‌کنید، می‌توانید تعداد 5 تا 10 پیامک بدون افتادن شماره ارسال کنید. پیامک ناشناسی که از طرف شما ارسال می‌شود با یک شماره خارجی با کد 44 است و می‌توانید به سرتاسر جهان اس‌ام‌اس بفرستید.

 

استفاده از سایت برای ارسال پیامک ناشناس

علاوه‌بر نصب اپلیکیشن می‌توانید با ورود به سایت‌های مختلف هم پیامک ناشناس بفرستید. در این قسمت فقط دو سایت را معرفی می‌کنیم اما اگر خودتان جستجو کنید، احتمالا سایت‌های دیگری هم پیدا خواهید کرد.

سایت freebulksmsonline.com

با استفاده از این سایت هم می‌توان به صورت کاملا ناشناس پیامک ارسال کرد. ابتدا وارد این آدرس شوید و در قسمت شماره موبایل خود و شماره موبایل مقصد، ایران را انتخاب کنید. سپس شماره‌ها و متن پیامک خود را تایپ کنید. یک تیک در قسمت پایین دارد که باید حتما آن را بزنید و سپس روی دکمه send sms کلیک کنید تا اس‌ام‌اس شما ارسال شود.

سایت e-freesms.com

برای ارسال پیامک ناشناس از این سایت، ابتدا باید آدرس بالا را در مرورگر خود تایپ کنید. وقتی وارد سایت شدید، گزینه sms را انتخاب کنید. وارد صفحه جدیدی خواهید شد که در اینجا باید ابتدا کشور پیامک مقصد را انتخاب کنید. سپس شماره موبایل خود و متن پیامک را تایپ کنید. روی کادر I’m not a robot کلیک کنید و دکمه send را بزنید.

 

استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک ناشناس

یکی دیگر از راه‌های ارسال اس‌ام‌اس ناشناس، استفاده از پنل پیامکی است. این راه از دو روش قبلی ایمن‌تر است. زیرا ممکن است با نصب اپلیکیشن‌های مختلف به سیستم تلفن همراهتان آسیب بزنید و یا با وارد شدن به سایت‌های مختلف، پیام‌های اسپم روی سیستم خود دریافت کنید. این روش برخلاف دو روش قبلی کاملا قانونی است و امنیت شما و طرف مقابلتان هم حفظ می‌شود.

اگر یک کسب‌وکار دارید می‌توانید بدون اینکه شماره موبایل شخصی‌تان به دست افراد بیفتد، به آن‌ها پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی بفرستید و از این طریق تجارت خود را گسترش دهید.

 

نتیجه‌گیری و خلاصه

بسیاری از افراد به دلایل مختلف می‌خواهند برای دیگران پیامک ناشناس بفرستند. این کار ممکن است برای ارسال پیام تبلیغاتی و یا حفظ حریم شخصی خود باشد. سه راه مختلف برای ارسال پیامک ناشناس وجود دارد؛ نصب اپلیکیشن، استفاده از سایت‌ها و خرید پنل پیامکی. البته دقت کنید که سوءاستفاده از افراد با ارسال اس‌ام‌اس ناشناس تخلف محسوب می‌شود. بنابراین از راه‌کارهای ارائه شده در این مقاله، فقط برای اهداف درست و قانونی استفاده کنید.

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب