پوست انار برای تنگی واژن خوبه؟

پوست انار برای تنگی واژن خوبه؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید باید بگوییم که پوست انار حاوی خواص آنتی اکسیدانی است. اگرچه به طور معمول مردم پوست انار را نمی‌خورند، اما از پوست انار برای موارد بسیاری از جمله تنگی واژن استفاده می‌شود.  انار فقط یک میوه نیست. مزیت‌های انار آنقدر زیاد است که سالها است از انار برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود.

 

پوست انار برای تنگی واژن خوبه؟

در ادامه از مقاله پریهان می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که آیا پوست انار برای تنگی واژن خوبه؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را بدانید در ادامه با ما همراه باشید:

مزیت‌های پوست انار برای واژن

  • پوست انار یک ترکیب طبیعی است که برای استفاده در واژن کاملاً ایمن است و بدون هرگونه ماده شیمیایی و مصنوعی است. بنابراین باید بگوییم پوست انار برای تنگی واژن خوبه و گزینه خوبی برای سلامتی واژن محسوب می‌شود.
  • پوست انار حاوی مواد ضد باکتریایی و ضد قارچی است که می‌تواند به پیشگیری از عفونت واژن کمک کند و از واژن در برابر عفونت محافظت می‌کند.
  • پوست انار به تعادل اسیدی در واژن کمک می‌کند. همچنین پوست انار باعث حفظ تعادل pH طبیعی در واژن منجر می‌شود که باعث رشد باکتری‌های خوب در واژن می‌شود و رشد باکتری‌های مضر را کاهش می‌دهد.
  • اگر دچار خارش و تحریک‌پذیری در واژن‌تان هستید، استفاده از پوست انار ممکن است در تسکین این علائم موثر باشد. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که پوست انار دارای خواض ضد التهابی است که برای درمان خارش و تحریک‌پذیری گزینه مناسبی است.
  • پوست انار حاوی موادی است که رطوبت واژن را افزایش می‌دهند که برای سلامت واژن از اهمیت زیادی برخوردار است. هیدراسیون مناسب به پیشگیری از خشکی واژن و تحریک‌پذیری آن کمک می‌کند.

چگونه از پوست انار برای تنگی واژن استفاده کنیم؟

بله پوست انار برای تنگی واژن خوبه و به روش‌های زیر می‌تونید از آن برای تنگی واژن استفاده کنید.

پوست انار را جمع‌آوری کنید

کارتان را با جمع‌آوری پوست انار تمیز و تازه شروع کنید. پوست انار را باید خوب بشویید تا مطمئن شوید که هرگونه آلودگی و کثیفی از روی آن پاک شده است. پوست انار را به دقت از میوه آن جدا کنید و به‌طور کامل خشک کنید.

پوست انار را بپزید

پوست انار را در یک ظرف تمیز بگذارید و روی آن مقداری آب تمیز بریزید. این محلول را باید به مدت 20 الی 30 دقیقه بجوشانید. بهتر است از انار ارگانیک استفاده کنید تا مطمئن باشید که هیچ گونه ماده شیمیایی مضر ندارد.

محلول را از صافی عبور دهید

بعد از اینکه محلول سرد شد، آن را از صافی عبور دهید. از الک ریز یا یک پارچه تمیز استفاده کنید تا پوست انار از آب جدا شود.

محلول را فریز کنید

محلول را داخل جا یخی مکعبی بریزید در فریزر بگذارید تا کاملاً منجمد شد.

برای تنگی واژن استفاده کنید

وقتی محلول کاملاً منجمد شد، می‌توانید با کمک اپلیکاتور منجمد این محلول را داخل واژن قراردهید. تاثیر سرد کنندگی این محلول باعث تنگ شدن عضلات واژن می شود.

 

تاثیر تنگ کردن واژن با انار چقدر است؟

تا اینجا فهمیدیم که پوست انار برای تنگی واژن خوبه. پس ببینیم تاثیر آن چقدر طول می‌کشد:

تاثیر فوری

پوست انار خیلی فوری باعث تنگ شدن واژن می‌شود. اگر از پوست انار بر روی پوست‌تان استفاده کنید متوجه خواهید شد که پوست‌تان جوان‌تر به نظر می‌رسد. تاثیر این روش موقتی است و ممکن است چند ساعت بعد واژن‌تان به حالت نرمال خود برگردد.

تاثیر طولانی مدت

اگر می‌خواهید تاثیر طولانی مدت استفاده از پوست انار را برای تنگی واژن مشاهده کنید، بهتر است از آن به صورت منظم استفاده کنید. چند هفته و یا چند ماه بعد متوجه نتایج شگفت‌انگیز این روش خواهید شد.

بهترین نتایج

برای اینکه از این روش بهترین نتایج را تجربه کنید، توصیه می‌شود پوست انار را با ترکیبات طبیعی دیگر برای تنگی واژن استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از آبلیمو برای تنگی واژن به همراه پوست انار و یا ماست طبیعی استفاده کنید.

احتیاط

استفاده از پوست انار خطرناک نیست، اما برخی نکات وجود دارند که باید در هنگام استفاده از آن دقت کنید. برخی افراد ممکن است به پوست انار حساس باشند و هنگام استفاده از پوست انار در واژن دچار خارش یا تحریک‌پذیری شوند. همیشه توصیه می‌شود مقداری از آن را بر روی پوست بمالید و 24 ساعت منتظر بمانید. اگر بدن‌تان به آن واکنش نشان نداد می‌توانید استفاده کنید.

آیا استفاده از پوست انار برای تنگی واژن ضرر ندارد؟

  1. نه خیر پوست انار برای تنگی واژن خوبه، فقط به لحاظ علمی ثابت نشده است. واژن یک اندام ارتجاعی است و دلیل آن به خاطر عضلات و بافت نرم واژن است. هیچ گونه تحقیق علمی وجود ندارد که تاثیر پوست انار بر تنگی واژن را نشان دهد.
  2. برخی از افراد نسبت به پوست انار حساس هستند و دچار واکنش‌های آلرژیکی می‌شوند. اگر می‌خواهید به عوارض استفاده از پوست انار برای تنگی واژن دچار نشوید بهترین کار این است که با پزشک متخصص مشورت کنید تا از هرگونه واکنش منفی در واژن پیشگیری شود.

 

کلام آخر

حتماً با مطالعه این مقاله شما هم فهمیدید که پوست انار برای تنگی واژن خوبه. اما متاسفانه این موضوع مورد تحقیق علمی قرار نگرفته است و فقط براساس تجربه کسانی است که از آن استفاده کرده‌اند. بهتر است از پوست انار ارگانیک استفاده کنید تا هیچ گونه ماده شیمیایی و مصنوعی بر روی آن نباشد.

 

 

منبع

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب