هر آنچه که باید در مورد پارسی طرح ایرانیان بدونید

نمی دونم چقدر با مباحث تبلیغات آشنا هستید، اما مطمئنم برای یکبار هم که شده در سایت ها تبلیغات دیده اید، از تبلیغات سالن زیبایی و بهداشتی و پزشکی گرفته تا هر تبلیغی که فکرش رو بکنید ما تو پِریهان یک چیز رو خوب می دونیم ، این که اگر یک تبلیغ خوب پیش نره همه پولی که براش هزینه کردیم رو باید فراموش کنیم.

مثلا شما کلی هزینه برای تبلیغات یک سالن زیبایی در اینستاگرام انجام می دهید، بعد از انجام کلی تبلیغ متوجه می شوید که ان تصوری که داشتید اجرایی نشد و حالا باید سرخورده از این موضوع و ناراحت فکر کنید ایراد کار کجا بوده که باعث شده تا این حد ضرر کنید.

 

بنر می خوای پارسی طرح !

 

بنر می خوای پارسی طرح !

یکی از چیز هایی که کمتر بهش توجه می کنند، البته امروزه بیشتر – بحث طراحی گرافیک تبلیغات هست. مثلا یک کسی که میخواد تبلیغات انجام بده کلی پول صرف این موضوع می کنه و در آخر نتیجه ی خاصی هم نمیگیره و نمی تونه تصور کنه از کجا داره ضربه می خوره. اگر سایت پارسی طرح ایرانیان را دنبال کنید متوجه طرح های جدید این سایت می شود و میبینید چه طرح هایی جذاب هستند و خودتون می تونید مقایسه کنید.

سایت پارسی طرح ایرانیان به آدرس Parsitarh.ir را دنبال کنید

اگر بنر می خوای پارسی طرح، پارسی طرح ایرانیان در هر حوزه ای می تونه به شما کمک کنه، طرح های جدید و خلاقانه چیزیه که در سایت بیشتر به چشم می خوره ، از طرفی وجود افراد کاربلد خیلی می تونه به من و شما کمک کنه تا بتونیم تبلیغاتمون رو بهتر انجام بدیم. من سایت های زیادی دیدم که طراحی انجام می دن، اما همیشه برای مهم بوده که توسط چه شرکتی و با چه پشتیبانی این کار برای من انجام بشه.

وقتی صحبت از موضوعات مختلف در تبلیغ میشه، کار سخت میشه، چون باید طراحی همیشه باب موضوع و میل مخاطب هم باشه از طرفی معمولا طراحان گرافیک نمی تونن در هر زمینه ای که ما کار میکنیم طرح بزنند و همه طرح ها مورد پسند ما باشه، پس چیزی که خیلی مهمه، یعنی خیلی خیلی مهمه اینه که واقعا طرحی که برای ما طراحی میشه مثلا در موضوع سلامت یا پزشکی خوب بتونه برای مخاطب جذاب باشه و ایده رو به مخاطب نشون بده .

 

طراحی بنر بر اساس موضوع :

طراحی بنر بر اساس موضوع چیزی بود که براتون تعریف کردم. اگر یک طراح نتونه بر اساس موضوعی که ما داریم طراحی انجام بده، خوب طبیعیه که با استقبال ما هم مواجه نمیشه. پارسی طرح ایرانیان تجربه ی زیادی در زمینه طراحی بنر داره، ما دیدیم و شنیدیم که برای چه برندهایی طراحی انجام داده است و میران رضایت مشتریان آن بیش از 90 درصد است و به نظر برای همه ما می تونه یک نکته ی مثبت برای یک شرکت طراحی باشه .

 

چه نتیجه ای می گیریم از اینکه برای بنر های تبلیغاتی مون چی کار کنیم…… من به شما تاکید نمی کنم که حتما از این سایت استفاده کنید، من صرفا به شما پارسی طرح ایرانیان رو پیشنهاد دادم و انتخاب آخر با شماست که میخواهید سفارش بدهید یا خیر، ارزیابی نهایی رو شما باید انجام بدید ، چون شما میخواید تبلیغ کنید.

اما حتما برای تبلیغتون همه جوانب رو در نظر بگیرین که خدایی نکرده به مشکل نخورید و پولتون تو جوب آب ریخته نشه. بهترین باشید.

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب