هفت گیاه برای تنگی واژن کدام‌ها هستند؟

حتماً شنیده‌اید که هفت گیاه برای تنگی واژن وجود دارند که تاثیر زیادی بر تنگی واژن می‌گذارند. شل شدن واژن اختلال رایجی برای دستگاه تولید مثل زنان محسوب می‌شود. تنگ کردن واژن برای هر زنی برای لذت بردن از رابطه جنسی از اهمیت زیادی برخوردار است. بارداری و به دنیا آوردن فرزند باعث شل شدن عضلات واژن می‌شود. شل شدن واژن دائمی است و دوباره به حالت نرمال برنمی‌گردد. همچنین پیر شدن نیز بر شل شدن واژن تاثیر زیادی می‌گذارد. خیلی از زنان برای تنگ کردن واژن از روش جراحی استفاده می‌کنند. اما چطور است قبل از اقدام به جراحی این هفت گیاه را امتحان کنید.

 

هفت گیاه برای تنگی واژن

هفت گیاه برای تنگی واژن که در این بخش می‌خواهیم معرفی کنیم عبارتند از:

 

گال بلوط

طبق گزارش پریهان برای تنگی واژن، گال بلوط یکی از هفت گیاه برای تنگی واژن است که دارای خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی، ضد التهابی و ضد دیابتی است. گال بلوط غنی از تانین، ایزوفلاوین، گالیک سید، انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و دیگر مواد مغذی است. گال بلوط به سلامت بافت مخاطی و ترمیم دیواره واژن کمک بسیاری می‌کند.

به راستی برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم؟ گال بلوط قدرتمندترین گیاه برای جوانسازی واژن محسوب می‌شود. این گیاه باعث تنگ شدن واژن می‌شود.

عصاره گیاهی گال بلوط به شکل کرم یا پماد در سراسر جهان برای تنگ کردن بافت واژن استفاده می‌شود. مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از ژل موضعی گیاه گال بلوط باعث کاهش خشکی واژن می‌شود.

می‌توانید به روش زیر از گال بلوط برای تنگ کردن واژن استفاده کنید:

  • گال بلوط را بردارید و خرد کنید و سپس در آب بجوشانید. وقتی بوی آب تغییر یافت، جوشیدن آب را متوقف کنید. سپس آن را از صافی رد کنید و در بطری در دار نگه دارید. هر روز برای شستن واژن از این مایع استفاده کنید. مطمئن باشید تفاوت را حس خواهید کرد.

کورکوما کوموسا

کورکوما کوموسا

گیاه کورکوما کوموسا یکی از هفت گیاه برای تنگی واژن است که از خانواده زردچوبه محسوب می‌شود. حتماً در مورد خواص زردچوبه برای واژن بسیار شنیده‌اید. این گیاه در جوانسازی واژن بسیار معروف است. گیاه کورکوما کوموسا برای تنگ کردن واژن و تقویت دیواره واژن، بافت لگن و حتی رحم توصیه می‌شود. این گیاه مانند هورمون استرادیول عمل می‌کند از این رو باعث تنگ شدن واژن می‌شود. این گیاه از افتادگی دیواره واژن نیز پیشگیری می‌کند.

طریقه مصرف

ساقه‌های این گیاه را خرد کنید و عصاره آن را بگیرید. آب آن را در یک بطری بسته نگه دارید. یک قاشق غذاخوری از این عصاره را در داخل و خارج از واژن استفاده کنید. بگذارید  15 دقیقه بماند، سپس با آب بشوئید. هر روز به مدت یک ماه تکرار کنید تا تاثیر آن را ببینید.

 

هشدار: این گیاه را در طول بارداری استفاده نکنید و همیشه قبل از استفاده با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

کوهوش سیاه

کوهوش سیاه برای تنگی واژن

کوهوش سیاه که یکی از هفت گیاه برای تنگی واژن است، گیاهی عالی برای حل مشکلات مرتبط با سلامتی زنان است. ایزوفلاون‌های موجود در این گیاه باعث جوانسازی واژن زنان می‌شود.

بنابراین، کوهوش سیاه یکی از بهترین درمان‌های خانگی برای تنگ کردن واژن است. این گیاه حتی برای زنان بالای 50 سال نیز بسیار تاثیرگذار است.

طریقه مصرف

عصاره کوهوش سیاه را در خانه تهیه کنید و هر روز در داخل و خارج از واژن از آن استفاده کنید. این گیاه باعث تنگ شدن عضلات و سفت شدن واژن می‌شود. این گیاه برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.

 

آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا برای تنگی واژن

آلوئه‌ورا یکی از شگفت‌انگیزترین گیاهان دارویی است. این گیاه به درمان خشکی واژن و شل شدن واژن کمک می‌کند. این گیاه دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی و ضد اکسایشی است. همچنین باعث ترمیم پوست و بافت می‌شود. آلوئه‌ورا غنی از ویتامین‌ها، املاح معدنی، پروتئین و اسیدهای چرب است که به ترمیم عضلات واژن کمک زیادی می‌کند.

آلوئه‌ورا به عنوان یکی از هفت گیاه برای تنگی واژن آسان‌ترین روش برای تنگ کردن واژن محسوب می‌شود. همچنین باعث تقویت عضلات واژن و پیشگیری از افتادگی واژن می‌شود.

طریقه مصرف

استفاده از آلوئه‌ورا برای تنگ کردن واژن بسیار آسان است. فقط کافی است ژل آلوئه‌ورا را بر روی واژن 5 الی 6 بار در روز استفاده کنید.

 

مارچوبه

مارچوبه برای تنگی واژن

مارچوبه پادشاه گیاهان است و باعث تنظیم ترشحات هورمونی می‌شود. مارچوبه به تنگ کردن واژن کمک می‌کند و از افتادگی دیواره واژن نیز پیشگیری می‌کنید. مارچوبه دارای خواص ضد اکسایشی، ضد التهابی، ضد درد، ضد باروری، ضد چاقی، ضد میکروبی و ضد قارچی است.می‌توانید برای درمان ترشحات قهوه‌ای واژن از این گیاه استفاده کنید.

 

طریقه مصرف  

معمولاً برای تنگ کردن واژن از پودر مارچوبه استفاده می‌شود. 3 گرم پودر مارچوبه را دو الی سه بار در روز استفاده کنید.

 

انگور فرنگی

انگور فرنگی برای تنگی واژن

انگور فرنگی میوه‌ای غنی از فلاوون‌ها، اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و املاح معدنی است. انگور فرنگی برای درمان التهاب، سرطان، بیماری‌های عصبی و غیره استفاده می‌شود. همچنین انگور فرنگی برای تنگ کردن واژن نیز استفاده می‌شود.

طریقه مصرف

برای تنگ کردن واژن با این میوه می‌توانید این میوه را هر روز بخورید. این کار را به مدت چندین هفته ادامه دهید تا شاهد نتیجه دلخواه باشید. همچنین می‌توانید عصاره آن را بگیرید و در داخل یا خارج واژن 2 الی 3 بار در روز برای تنگ کردن واژن استفاده کنید.

سیر

قرن‌ها است که سیر به‌ خاطر ارزش درمانی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده می‌شود. همچنین سیر دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی است. سیر هرگونه بوی بد واژن را درمان می‌کند.

طریقه مصرف

تا می‌توانید از سیر در رژیم غذایی‌تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کپسول سیر نیز برای تنگ کردن واژن استفاده کنید.

 

کلام آخر

این هفت گیاه برای تنگی واژن که در این مقاله معرفی کردیم، هم مقرون به‌صرفه و هم ایمن هستند. درمان‌های گیاهی طبیعی روش‌های ثابت شده‌ای برای جوانسازی واژن محسوب می‌شوند. توصیه ما این است که قبل از امتحان هر کدام از این روش‌ها با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب