مقایسه چرخ خیاطی های a6000d و A6000 کدام بهتر اند

یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنایع تولید پوشاک، بدون شک چرخ خیاطی راسته دوز است که در تمامی کارخانجات تولیدی از آن استفاده می‌شود. در بین چرخ های راسته دوز محصولات برند زوجی (ZOJE) به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات در بازار شناخته می‌شوند. شرکت زوجی در سال‌های اخیر به عنوان یکی از پنج برند برتر در زمینه تولید چرخ خیاطی صنعتی در جهان شناخته شده است. زوجی با رقابت با برندهای معتبری مانند نان بنگ و جک نشان داده است که در صنعت چرخ خیاطی توانایی رقابتی بسیار بالایی دارد.

شرکت زوجی همانند سایر تولیدکنندگان بزرگ چرخ خیاطی، ماشین‌های دوخت متنوعی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف از جمله دینام سرخود، نیمه کامپیوتری و کامپیوتری تولید و به بازار عرضه نموده است. دو مدل از پرفروش ترین چرخ خیاطی راسته دوز از این شرکت با نام چرخ خیاطی زوجی a6000-d و A8000c در بازار عرضه شده و طرفداران زیادی دارد. در این مطلب در نظر داریم تا به مقایسه این دو مدل بپردازیم.

چرخ خیاطی زوجی

معرفی چرخ خیاطی  زوجی مدل A6000D

یکی از پرفروش‌ترین چرخ‌های راسته دوزبازار ایران چرخ خیاطی زوجی a6000-d است.

این چرخ خیاطی راسته دوز مجهز به موتور سرو است تا همه کاربران از مبتدی تا پیشرفته، به راحتی بتوانند ازآن استفاده کرده و از قابلیت‌هایش بهره‌مند شود. این دستگاه دارای پنل دیجیتالی است که به کاربر امکان کنترل دوخت خوبی می دهد. همچنین، این چرخ راسته دوز قابلیت دوخت انواع مختلف پارچه‌ها از نازک و توری تا پارچه‌های با ضخامت متوسط و بالا را داراست. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که استفاده از راسته دوز سر نخ زن دینام سرخود می‌تواند تا ۲۰ درصد سرعت دوخت را در مقایسه با راسته‌ دوزهای دیگر بهبود دهد.

چرخ خیاطی

معرفی چرخ خیاطی زوجی مدل A6000

چرخ خیاطی صنعتی زوجی  مدل A6000 یکی دیگر از محصولات پرفروش تولیدی شرکت زوجی است. مدل A6000 دارای یک پنل دیجیتال است که به کاربر امکان تنظیم ویژگی‌های مختلف را می‌دهد. این پنل دارای یک رابط کاربری ساده است که هر فرد با هر سطح تجربه در خیاطی می‌تواند از آن استفاده کند. این چرخ خیاطی قادر به دوخت انواع مختلف پارچه‌ها از نازک تا نسبتاً ضخیم با ارتفاع پایه تا 13 میلیمتر است.

تنظیم سرعت یکی از ویژگی‌هایی است که در اکثر ماشین‌های دوخت جدید و مدرن موجود است، از جمله چرخ خیاطی زوجی مدل A6000. امکان تنظیم سرعت دوخت در چرخ خیاطی بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود کاربران با اطمینان بیشتری دوخت و دوز کنند. این ویژگی برای افرادی که تازه وارد این حرفه شده‌اند، بسیار کاربردی است، زیرا با کاهش سرعت دوخت، احتمال انجام خطا کاهش می‌یابد. همچنین، در مواردی که نیاز به دوخت‌های روان و سریع دارید، می‌توانید از امکان افزایش سرعت استفاده کنید.

مقایسه چرخ خیاطی ها

مقایسه چرخ خیاطی های a6000d و A6000

تولیدکنندگان چرخ خیاطی صنعتی معمولاً مجموعه‌های مختلفی از محصولات را در بازار عرضه می‌کنند که شامل مدل‌های متعددی از همان سری است. شرکت زوجی نیز در سری A6000 دو مدل، یعنی A6000 و A6000D را تولید کرده است. این دو مدل در برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها اختلاف دارند.

چرخ خیاطی زوجی a6000d ، به علاوه تمامی امکانات و ویژگی‌های مدل A6000، دارای سرنخ زن خودکار است. این ویژگی باعث می‌شود در زمان کاربر صرفه‌جویی شود.

چرخ خیاطی های a6000d و A6000 هر دو دارای موتور دینام سرخود یا سروموتور هستند که به شما امکان می‌دهند تا تا ۷۱ درصد در مصرف انرژی برق دستگاه صرفه‌جویی کنید. این مدل چرخ خیاطی مجهز به چراغ LED است که به شما در دوخت با نور کافی کمک می‌کند. قابلیت تنظیم موقعیت سوزن، تنظیم سرعت دوخت و دوخت تک بخیه از جمله ویژگی‌های مشترک چرخ خیاطی های a6000d و A6000 است.

این سری از چرخ‌ها نسبت به مدل‌های قبلی، مقاومت بیشتری در برابر نوسانات برق داشته و سطح آلودگی صوتی کمتری هم دارند. همچنین، وجود کلید ایمنی و صفحه نمایشگر جدید دیجیتال با کاربری آسان، از دیگر ویژگی‌های این چرخ خیاطی صنعتی است. در کل این دو مدل تفاوت خیلی کمی با یکدیگر دارند و هر دو به شما امکانات مشابهی را ارائه می‌دهند.

خرید چرخ خیاطی زوجی

خرید چرخ خیاطی زوجی

بطور کلی، هر دو چرخ خیاطی a6000d و A6000 برای کسانی که تجربه‌ی چندین ساله در زمینه خیاطی دارند و در حال حاضر به دنبال یک محصول صنعتی و قدرتمند می‌باشند، مناسب است. این چرخ‌های خیاطی به دلیل ویژگی‌های مثبتی همچون موتور قدرتمند با صدا و لرزش کم، سوزن نخ‌کن خودکار، پنل دیجیتالی، برنامه‌های دوخت متنوع و… می‌تواند گزینه‌ی اول برای بسیاری از افراد باشد. اگر شما به ویژگی نخ قطع‌کن اهمیت می‌دهید، بدون تردید، این محصولات گزینه مناسبی هستند.

گفتنی است می توانید چرخ خیاطی زوجی a6000d و دیگر محصولات برند زوجی را از فروشگاه امیرعلی دوخت با تضمین اصالت کالا خریداری کنید.

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب