معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش بازار

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی بازار

معمولا زمانی که اقدام به خرید لوازم آرایش میکنیم در کنار زیبایی باید به سلامت پوست خود نیز توجه کنیم چرا که یک پوست سالم است که میتواند ظاهر ما را زیباتر جلوه دهد پس هنگام خرید لوازم آرایش باید به اصالت برند و همچنین شهرت و محبوبیت آن توجه ویژه ای داشته باشیم. البته خرید از برندهای مشهور را نمیتوان با هزینه کم انجام داد چرا که معمولا برندهای برتر را میتوان در زمره گرانترین برندهای لوازم آرایش قرار داد اما با توجه به کیفیت بالای آن ها در تولیدات و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و کمیاب میتوان گفت که ارزش هزینه کردن را داشته و معمولا افراد لوکس و کسانی که به سلامت و زیبایی خود اهمیت میدهند به دنبال این برندها بوده و هرگز سلامت خود را با استفاده از محصولات ضعیف به خطر نمی اندازند.

ویژگی های یک برند برتر

اگر بخواهیم ویژگی هایی برای بهترین برندها معرفی کنیم باید اشاره کنیم به: دوام و ماندگاری بسیار خوب؛ استفاده از مواد اولیه مرغوب در فرمولاسیون؛ عدم وجود مواد آسیب زا در محصول؛ حفاظت از سلامت پوست؛ دارا بودن کیفیت بالا و مواردی از قبیل که میتوان یک برند را در گروه برندهای برگزیده جای داد. اگر بخواهیم یک برند خوب را خریداری کنیم نیاز است به جایی مراجعه کنیم که از اصالت کالا مطمئن باشیم بنابراین با خرید لوازم آرایشی لیمونا میتوانیم این اطمینان را کسب کنیم چرا که فروشگاه اینترنتی لیمونا پایه خود را بر اساس اطمینان مشتری بنا کرده است بدین ترتیب در دسته بندی های خود محصولات برتر را ارائه کرده و در اختیار همگان قرار میدهد.

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش

برند استی لودر:

برند مشهور استی لودر در کشور آمریکا تاسیس شده که از جمله برترین تولیدکنندگان لوازم آرایش در دنیا محسوب میشود که دارای زیرمجموعه هایی چون: بابی براون و کلینیک است. محصولات این برند در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا عرضه میشوند. این برند لوازم آرایش، و همچنین محصولات مراقبتی پوست و مو را تولید و عرضه میکند. کمپانی لودر در حال حاضر رتبه چهارم را در بین برندهای مشهور از آن خود کرده است. محصولات این کمپانی بسیار لوکس بوده و در طراحی آنها خلاقیت و نوآوری بصورت چشمگیری مشهود است.

برند شانل:

اگر اهل استفاده از لوازم آرایش اصل و لوکس باشید محال است نام شانل یا Chanel به گوشتان نخورده باشد چرا که این برند نمادی از شیک پوشی را به نمایش میگذارد. کمپانی شانل محصولاتی مانند: عطر؛ لوازم آرایش؛ جواهرات و… را بصورت بسیار مدرن عرضه میکند. برند شانل در کشور فرانسه تاسیس شد و پس از مدتی جهان او را شناختند. کرم پودر شانل یکی از محصولات بسیار مطرح این برند است.

از ویژگی های برند شانل میتوان اشاره کرد به: طراحی های مدرن و زیبا؛ کیفیت کم نظیر؛ اصالت؛ خلاقیت در طراحی و….

برند دیور:

دیگر برند مطرحی که میتوان از آن صحبت کرد برند دیور میباشد. این برند فرانسوی در سال ۱۹۴۶ با تلاش فردی به نام کریستین دیور تاسیس شد. هرچند در میان محصولات دیور عطر آن شهرت بسیاری دارد اما این برند، لوازم آرایشی چون: انواع کرم و کانسیلر؛ اسپری های فیکس و دیگر محصولات پوستی و همچنین انواع لوازم آرایش چشم و لب را نیز عرضه میکند. برند دیور محصولات ناخن را نیز در کیفیت بسیار بالایی در سراسر دنیا پخش میکند.

برند کلارنس:

زمانی که از برندهای آرایشی مطرح صحبت میشود نام فرانسه به میزان بیشتری به چشم میخورد چرا که این کشور در صنعت مد و زیبایی در جهان حرف اول را میزند. این برند در شهر پاریس استارت خورد و سپس خود را به جهان معرفی نمود. برند کلارنس در ابتدا رویه جالبی را پیش گرفت که سبب شهرت روزافزون او شد، این کمپانی از عصاره های طبیعی و روغن های گیاهی در فرمولاسیون محصولات خود استفاده کرد به همین علت است که محصولات مذکور سبب شادابی و طراوت پوست می شوند. این برند محبوب و مشهور حدود ۶۷ سال است که فعالیت میکند و با سالها تجربه مورد اطمینان مشتریان خود است.

برند لانکوم: برند لانکوم از برندهای محبوب و مشهوری است که در زمینه تولید عطر و لوازم آرایش فعالیت میکند. این برند محصولات مراقبت پوست را با کیفیت بسیار بالایی عرضه میکند. برند لانکوم در تولید محصولات خود از تخصص پزشکان و آرایشگران برتر کمک گرفته و تلاش دارد لوازم آرایشی را به دنیا معرفی کند که علاوه بر زیبایی، ضامن سلامت انسانها باشد. سرم های این برند از شهرت بالایی برخوردارند، این سرم ها سبب از بین رفتن چروک های پوستی و لکه ها میشوند و همچنین حاوی ضدآفتاب بوده تا پوست از اشعه های مضر حفظ شود همچنین این برند توانسته است ریمل هایی حاوی ویتامین B5 و رژلب هایی تولید کند که به اندازه عطرهای آن محبوب باشند.

برند گرلن:

برند گرلن در سال ۱۸۲۸ در پاریس شروع به فعالیت کرد و میتوان آن را یکی از با تجربه ترین برندها دانست. محصولات گرلن شامل: عطرها و لوازم آرایش هستند که در آنها انواع لوازم آرایش پوست؛ چشم و لب به چشم میخورد، در واقع شما میتوانید یک پک کامل از این برند را داشته باشید. محصولات برند گرلن تنوع بالایی داشته و در بسته بندی های بسیار شیک عرضه میشوند. برند مذکور محصولات مراقبتی و آرایشی را به گونه ای عرضه کرده است که جوانی را ماندگارتر کرده و با در نظر گرفتن سلامت انسانها، تولیدات خود را به روز میکند. کمپانی گرلن در فرمولاسیون تولیدات خود از ژل رویال؛ خاویار؛ طلا؛ پلاتینوم و… که در نوع خود موادی کمیاب میباشند استفاده میکند.

برند مک:

برند مک با تولید لوازم آرایش حرفه ای جایگاه ویژه ای در بازار جهانی لوازم آرایش دارد. صاحب امتیاز این برند کشور کانادا میباشد و از سال ۱۹۸۴ به مشتریان خود ارائه خدمت میکند. برند مک با تولید رژلب قرمز مک در دنیا صدا کرد و در واقع این برند با این رژلب بر لبهای سلبریتی معروف یعنی مدونا به جهان معرفی شد. مک محصولات خود را مطابق سلایق مختلف تولید کرده به همین علت مشتریان وفادار مختص به خود را دارد.

برند مک

برند میکاپ فور اور:

در سال ۱۹۸۴ یک میکاپ آرتیست مشهور و محبوب این برند را تاسیس کرد که توانست با کیفیت کم نظیرش بسرعت سراسر اروپا را درنوردیده و به جهان صادر شود. این کمپانی، لوازم آرایشی چون: کرم پودر؛ ست های سایه چشم؛ انواع مژه مصنوعی و… را تولید کرده و به فروش میرساند. محصولات این برند دارای قیمت بالایی میباشند اما از آنجایی که کیفیت و سلامت حرف اول را میزند مشتریان پروپاقرصی دارد.

 برند مای: اگر بخواهیم یک برند ایرانی برتر را در بازار معرفی کنیم باید به برند مای اشاره کنیم. این برند محصولات خود را در ایران و تحت لیسانس کشور آلمان تولید میکند که محصولات مختلفی از جمله: پنکیک؛ خط چشم؛ سایه چشم؛ ریمل و… را با تنوع بالایی عرضه میکند. برند نامبرده لاینی به نام بلک دایموند دارد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی نسبتا بیشتر را تولید میکند.

برند کالیستا:

محصولات این برند با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و همچنین ژنتیک مردم کشور ایران تولید شده اند. برند کالیستا مواد اولیه محصولات خود را از کشورهای مختلفی وارد میکند و میتوان گفت لوازم آرایش تولیدی این برند با محصولات خارجی در رقابت هستند. کالیستا محصولات آرایشی صورت؛ چشم؛ لب و ناخن را با کیفیت بالایی عرضه میکند.

در دنیا امروز خانم ها آرایش صورت خود بیش از بیش توجه دارند، اما باید توجه داشته باشید که در استفاده از لوازم آرایشی باید دقت کافی داشته باشند تا از برندهای معتبر استفاده کنند تا دچار مشکلات گوناگونی در قبال لوازم آرایش بی کیفیت نشوند. توجه داشته باشید که هنگام خرید رژ گونه به نکات گفته شده دقت داشته باشید. ما در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لیمونا https://limoona.com/ آماده ارائه مشاوره برای شما جهت خریدی ایده آل هستیم.

 

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب