معرفی بهترین اسپری فیکس

معرفی بهترین اسپری فیکس

میدونید که برای فیکس کردنِ یک میکاپ حرفه ای، دو مرحله وجود داره. مرحله ی اول استفاده از پودر فیکس روی محصولات کرمی و مایع هست و مرحله ی دوم، استفاده از اسپری فیکس برای فیکس کرن همه ی محصولاتی هست که روی پوست استفاده کردیم.
علاوه بر این که اسپری فیکس باعث میشه میکاپ سِت بشه و موندگاری خیلی بیشتری پیدا کنه، از کیکی و ماسیده شدن میکاپ هم به شدت جلوگیری میکنه. برای همین همیشه پیشنهاد میکنیم برای هر نوع میکاپی که انجام میدین، در آخرین مرحله حتما از اسپری فیکس استفاده کنید.
برای اینکه بتونید بهترین اسپری فیکس کننده آرایش رو پیدا کنید ما 3 نمونه از بهترین های اون رو اینجا به شما معرفی میکنیم.


اسپری فیکس مک:

اسپری فیکس مک

مک یکی از بهترین اسپری فیکس هایی هست که اکثر میکاپ آرتیست ها از اون استفاده میکنند.
این محصول رو میتونید هم برای فیکس میکاپ استفاده کنید و هم با توجه به داشتنِ خاصیت آبرسانی در اون میتونید به عنوان زیرساز ازش استفاده کنید.
موندگاری میکاپ رو تا12 ساعت بالا میبره ، فوق العاده روی پوست سبکه واصلا حس چسبندگی به جا نمیزاره. علاوه بر این ها اسپری فیکس مک باعث صاف و یکدست شدن میکاپ میشه.


میکاپ فوراور:

اسپری فیکس میکاپ فوراور

انواع پوست با خیال راحت میتونن اون رو برای فیکس کردن میکاپ و ایجاد شادابی و طراوتت توی پوست و آرایششون استفاده کنند.
میکاپ فوراور محصولی فاقد الکل هست که تست آلرژی هم داره و به هیچ عنوان به پوست آسیبی وارد نمیکنه برای همین هم حتی کسایی که پوست خیلی حساسی دارند، با خیال راحت از اون استفاده میکنند.
میتونید در طول روز برای ایجاد حس تازگی توی میکاپتون، اون رو روی پوست اسپری کنید. فرمولاسیون اون به شکلی هست که از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت میکنه.


اسپری فیکس توفیسد :

بهترین اسپری فیکس

و محصول آخر از برند توفیسد هست. یک محصول سه کاره که روی پوست به شدت سبکه و باعث رطوبت رسانی به پوست صورت میشه. در واقع ترکیبات اون شامل آب نارگیل و مواد آبرسان هست برای همین اسپری فیکس توفیسد میتونه خیلی خوب، پوست رو طراوت بده و اون رو آبرسانی کنه.
میتونید اون رو برای زیر سازی و آبرسانی پوست قبل از میکاپ و برای ایجاد ظاهری شفاف و ماندگاری میکاپ، بعد از آرایش استفاده کنید.


این ها 3 تا از بهترین محصولاتی هستند که می‌تونید انتخاب واستفاده کنید، قطعا میدونید که محصولات بیشتری هم وجود دارن و میتونن داخل این لیست قرار بگیرند . پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی ، وارد سایت مای سفورا بشین و در کنار اون میتونید با خیالی راحت و مطمئن خریدتون رو انجام بدین.

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب