نکات مهم در مورد 2 نوع ست پیراهن طوسی مردانه

ست پیراهن طوسی مردانه یکی از استایل‌هایی است که هر مردی ممکن است در موقعیت‌های مختلف با آن مواجه ‌شود. از مجالس عروسی گرفته تا جلسات مهم کاری، خلاصه هر موقعیتی که فکرش را بکنید، پیراهن طوسی یکی از همان پیراهن‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. اما انتخاب پیراهن کافی نیست و بعد از انتخاب پیراهن حالا نوبت به این می‌رسد که بقیه لباس را چطور با پیراهن طوسی ست کنید.

ست پیراهن طوسی مردانه

ست پیراهن طوسی مردانه در ابتدا شاید سخت به‌نظر برسد، اما با دانستن چند نکته مهم در مورد پیراهن طوسی و نحوه ست کردن آن با انواع شلوار و کت می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی برای ست پیراهن طوسی مردانه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر هم نمی‌خواهید کت بپوشید، خود شلوار مشکی هم ست مناسبی برای پیراهن طوسی محسوب می‌شود. مشکی جزو رنگ‌های تیره و خنثی است که با هر چه که فکرش را بکنید ست می‌شود. با انتخاب شلوار مشکی و یا کت و شلوار مشکی برای پیراهن طوسی  دیگر لازم نیست نگران استایل‌تان برای هر موقعیتی باشید.

اما نکته‌ای که باید در مورد ست پیراهن طوسی مردانه با شلوار مشکی بدانید این است که باید تا حد ممکن از رنگ طوسی روشن استفاده کنید. این انتخاب باعث ایجاد تعادل بین هر دو رنگ می‌شود. همچنین از ترکیب شدن دو رنگ خنثی جلوگیری می‌شود.

کراوات مشکی ابریشمی و کفش‌های چرم مشکی آخرین انتخابی است که می‌توانید برای این ست داشته باشید.

 شلوار سفید و یا طوسی روشن

شلوار سفید یا طوسی روشن یکی از جسورترین استایل‌های مردانه محسوب می‌شود که می‌توانید برای ست پیراهن طوسی مردانه انتخاب کنید. برای انتخاب کفش مناسب این ست هم بهتر است از رنگ‌های روشن و یا بولد استفاده کنید. البته کفشی که برای این ست انتخاب می‌کنید به موقعیتی که می‌خواهید بروید بستگی دارد. همچنین به این بستگی دارد که می‌خواهید رسمی دیده شوید یا کژوال. اگر می‌خواهید ظاهری کژوال داشته باشید، کفش کتانی یا صندل بهترین انتخاب برای این ست محسوب می‌شود. برای موقعیت‌های رسمی بهتر است همراه این ست، کفش رسمی بپوشید. اگر با این ست می‌خواهید بوت بپوشید، بهتر است از رنگ خنثی مانند قهوه‌ای یا مشکی برای کفش‌تان استفاده کنید.

نکته مهم: برای این ست سعی کنید رنگ طوسی پیراهن نسبت به شلوار تیره‌تر باشد. به هیچ وجه از یک نوع سایه رنگ برای این ست استفاده نکنید. باید بین ترکیب رنگ طوسی و سفید بتوانید تمایز قائل شوید. برای ایجاد تناسب بین شلوار سفید و یا طوسی روشن با پیراهن طوسی از کمربند چرم و کفش‌های قهوه‌ای استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به دو ست پیراهن طوسی مردانه مهم اشاره کنیم که با دانستن چند نکته ساده می‌توانید از پوشیدن استایل اشتباه جلوگیری کنید. پیراهن طوسی تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است و می‌توان ادعا کرد که پیراهن طوسی هیچ وقت از مد نمی‌افتد. در کنار پیراهن طوسی حتماً کفش قهوه‌ای و شلوار مشکی داشته باشید تا هر زمان که بخواهید بتوانید بدون فکر کردن در مورد نحوه استایل‌دهی به پیراهن طوسی آن را ست کنید.

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب