سایز سینه کشورهای مختلف چقدر است؟

سایز سینه کشورهای مختلف که منحصر به زنان است به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ژنتیک، تغذیه و رژیم غذیی، وزن و شاخص توده بدنی (BMI)، سطح تناسب اندام و سن. سایز سینه زنان ثابت نیست و در اغلب اوقات تغییر می‌کند که به چرخه قاعدگی و همچنین بارداری و یا دوران شیردهی زن بستگی دارد.

 

نحوه اندازه‌گیری سایز سینه زنان

در سراسر دنیا حداقل شش سیستم اندازه‌گیری متفاوت برای سینه وجود دارد (ساده‌ترین مثال این است که برخی کشورها از واحد اینچ مانند 34C استفاده می‌کنند و برخی کشورهای دیگر از سانتیمتر مانند 70C استفاده می‌کنند).

به‌عنوان یک قانون این اعداد، اندازه افقی ناحیه زیر سینه را نشان می‌دهند. برای اندازه‌گیری کاپ سینه، پُرترین قسمت سینه (معمولاً همراستا با نوک سینه) اندازه گرفته می‌شود. هر چه تفاوت بین این اندازه‌گیری‌ها بیشتر باشد، اندازه کاپ سینه بزرگ‌تر است. این اندازه‌گیری‌ها معمولاً با حروف بیان می‌شوند. این اندازه‌گیری از A شروع می‌شود و تا D ادامه می‌یابد. A کوچک‌ترین سایز سینه و D بزرگ‌ترین سایز سینه محسوب می‌شود. در برخی کشورها هم اندازه کاپ سینه بین 1 تا 5 است. در چنین سیستمی، اندازه کوچک‌ترین سینه از A-1 تا بزرگ‌ترین سینه DD-5 متغیر است. در برخی از موارد، حروف تکرار می‌شوند، مثلاً AA کوچک‌تر از A است و AAA کوچکتر از AA است. برعکس، D بزرگ‌تر از DD و DDD است.

 

در نهایت باید بگوییم که اندازه سینه کشورهای مختلف ممکن است از یک کشور به کشور دیگری متفاوت باشد که به تولیدکننده آن بستگی دارد.

 

سایز سینه کشورهای مختلف

11 کشور هستند که بزرگ‌ترین سایز سینه مربوط به زنان این کشورها است:

ایالات متحده آمریکا C (29.0)

ایالات بریتانیا C (27.1)

ونزوئلا B-C (26.9)

کلمبیا B-C (26.7)

سوئد B-C (25.4)

هلند B-C (25.3)

کانادا B-C (26.7)

گرجستان B (27.7)

استرالیا B (26.8)

بوسنی و هرزه گوین B (25.3)

سوئیس B (23.8)

 

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

منبع: worldpopulationreview

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب