همه چیز در مورد رفع موهای زائد با لیزر

در حال حاضر در اکثر کلینیک های زیبایی، فرآیند لیزر به همراه خنک کننده لیزر موی زائد انجام می‌ شود. این دستگاه ها که با نام کولینگ لیزر هم شناخته می‌ شوند، یک مکمل عالی در کنار دستگاه لیزر محسوب می‌ شوند و فواید زیادی برای سلامت پوست خواهند داشت‌. اگر شما به سایت های مختلف درباره سلامتی مراجعه کنید، برای مثال اگر به مجله اینترنتی پریهان نگاهی بیندازید، متوجه می‌ شوید که استفاده از دستگاه‌ های کولینگ باعث عدم آسیب ناشی از لیزر به پوست خواهد شد.

لیزر موهای زائد باعث می شود که روند رشد موهای زائد با سرعت بسیار کمی پیش برود زیرا لیزر فولیکول مو را میسوزاند و تا زمان رشد مجدد فولیکول مو، زمان نسبتا طولانی سپری خواهد شد.

 علاوه بر این در صورتی که جلسات لیزر به صورت منظم و کامل دنبال شوند، بعد از چند جلسه نتیجه ای که مشاهده می کنید بسیار جذاب خواهد بود. زیرا رشد موهای زائد شما به کمترین حد ممکن خود می‌رسد و عملاً دیگر هیچگونه موی زائد روی سطح بدن شما رشد نخواهد کرد.

تماس با بهینا پرتو سدید

09931390522–09355174549–021000000/

آدرس: تهران، میدان ونک، ابتدا خیابان ونک برج آسمان واحد 10

 

 تمام این نکات مثبت وقتی کامل به بار می نشینند که شما از خنک کننده لیزر موی زائد هم به صورت همزمان استفاده داشته باشید. وقتی که این اتفاق رخ دهد عملاً فرایند لیزر شما با موفقیت و به صورت کاملا اصولی طی خواهد شد و علاوه بر از بین رفتن موهای زائد دیگر با عوارض لیزر هم مواجه نمی‌شوید.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد چگونه است؟

عملکرد دستگاه لیزر به شکلی است که می‌ تواند با از بین بردن فولیکول مو روند رشد موهای زائد را کمتر و کمتر کند.

 نور جزو نکاتی است که باید در رابطه با عملکرد این دستگاه به آن اشاره داشته باشیم‌ باید دقت کنید که هر چقدر رنگ نور لیزر تیره تر باشد میزان حرارت بیشتر خواهد بود و با این حرارت فولیکول مو به صورت کامل سوزانده می شود و از بین خواهد رفت.

موهای زائد بدن دارای روند رشد و استراحت هستند. یعنی در یک زمان مشخص موها رشد کرده و در یک زمان مشخص در مرحله ی استراحت می باشند و رشد کمتری از مو را مشاهده می کنید.

اگر شما وقتی موهای خود را لیزر کنید که فولیکول مو در حال استراحت باشد، فرایند لیزر چندان اثرگذار نخواهد بود. به همین علت همیشه تمام کلینیک‌ ها توصیه می‌ کنند که قبل از لیزر بدن خود را با ژیلت اصلاح کنید تا فولیکول های مو در مرحله رشد قرار بگیرند و از استراحت خارج شوند.

ضمن تمام این موارد ادامه‌ دار شدن تعداد جلسات لیزر هم باعث می‌ شود تا موهایی که در حال استراحت هستند هم به مرور از بین بروند و در نهایت فولیکول موی بدن شما به صورت صد در صد از بین خواهد رفت و بعد از تعداد مشخصی از جلسات لیزر دیگر هیچ موی زائدی در بدن شما رشد نمی کند. چه بهتر که تمام این مراحل و جلسات لیزر را به همراه خنک کننده لیزر موی زائد سپری کنید تا بعد از لیزر با عوارض خاصی مانند التهاب، قرمزی، سوختگی، لک و…. مواجه نشوید.

دستگاه های لیزر به دسته های مختلفی تقسیم می‌ شوند و از تکنولوژی دایود یا الکساندرایت پیروی می‌ کنند. که بر اساس رنگ پوست هر کدام از این تکنولوژی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 

لیزر

انواع لیزر موی زائد

اینکه از چه دستگاه لیزر و چه نوع کولینگ لیزر برای فرایند لیزر استفاده کنید، اهمیت زیادی دارد و بر روی نتیجه بخش بودن یا نبودن لیزر شما تاثیر خواهد گذاشت.

در نتیجه بهتر است که با انواع لیزر موهای زائد آشنا شوید تا بتوانید بر اساس میزان تراکم موهای بدن و رنگ پوست خود مناسب ترین لیزر را انتخاب کنید و در همین راستا به معرفی انواع لیزر موهای زائد می پردازیم. که عبارتند از:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی
  • لیزر موهای زائد با دستگاه های دایود
  • لیزر ND:YAG

فرقی نمی‌ کند که انتخاب شما کدام یک از این دستگاه های لیزر و یا چه نوع دستگاه خنک کننده لیزر مو زائد باشد. در هر صورت قطعا می توانید محصول مورد نیاز خود را از طریق وب سایت بهینا پرتو پیدا کنید.

 زیرا این برند، یک برند ایرانی و بسیار موفق در زمینه تولید دستگاه های لیزر و کولینگ می باشد و تنوع محصول بسیار بالایی دارد. در نتیجه قطعاً همه ی کلینیک های لیزر می توانند دستگاه های مورد نیاز خود را از طریق این وب سایت معتبر خریداری کنند.

معرفی دستگاه کولینگ زیمر

همانطور که اشاره کردیم، امروزه استفاده از دستگاه کولینگ لیزر به همراه لیزر در اکثر کلینیک ها مرسوم است. یکی از دستگاه‌ های بسیار خوب، کولینگ لیزر زیمر است که دستگاهی کاربردی در این زمینه می باشد و در همین راستا اکثر کلینیک های لیزر ترجیح می‌دهند که به خرید کولینگ زیمر بپردازند‌. زیرا کیفیت بسیار بالایی دارد.

شاید تصور کنید که برند زیمر یک برند آلمانی است. پس قطعاً دستگاه کولینگ تولید شده توسط این برند هم باید متعلق به آلمان باشد. اما باید این نوید را به شما بدهیم که دستگاه کولینگ زیمر با کیفیت چندین برابر بهتر از نمونه آلمانی در کشور ایران و توسط برند بهینا پرتو تولید شده است.

 

دستگاه باکیفیت لیزر

 این دستگاه به قدری با کیفیت و کاربردی است که در اکثر کلینیک های زیبایی و حتی فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. با استفاده از این دستگاه می‌ توان میزان درد سوختگی و التهاب ناشی از لیزر را کاهش داد و فرایند لیزر را بدون هیچ درد و احساس ناخوشایندی طی کرد.

 اگر جزو کلینیک هایی هستید که دوست دارید یک خنک کننده لیزر موی زائد در سطح کیفی بالا خریداری کنید، اما هنوز نتوانستید که دستگاه خوبی در این زمینه پیدا کنید، بدون تردید خرید کولینگ زیمر برای شما یک خرید بسیار موفق و عالی خواهد بود. که تا سالیان طولانی دوام خواهد داشت و بدون هیچ مشکل خاصی می توانید به صورت مداوم از آن استفاده داشته باشید.

سخن آخر

اکنون که به صورت کاملاً دقیق با فرایند رفع موهای زائد با لیزر و کولینگ لیزر آشنا شدید، پیشنهاد می‌ کنیم که حتماً کلینیک هایی را در این راستا انتخاب کنید که از دستگاه های خنک کننده لیزر مو زائد بهره می‌ برند. زیرا انجام لیزر بدون این دستگاه ها قطعاً عوارض، درد و احساس ناخوشایند زیادی خواهد داشت و به هیچ عنوان به صرفه نیست.

 وقتی که هزینه زیادی بابت لیزر پرداخت میکنید، بهتر است که این هزینه ی زیاد در راستایی قرار بگیرد که هیچ آسیبی به بدن شما وارد نکند. 

پس در نتیجه بهتر است که سایر کلینیک های لیزر که همچنان از دستگاه خنک کننده بهره نمی‌ برند هم به خرید کولینگ زیمر بپردازند. تا مشتری های بیشتری را جذب کسب و کار خود کنند. زیرا امروزه با گسترش تکنولوژی، همه ی افراد ترجیح می‌ دهند که لیزر خود را بدون درد و عوارض خاصی طی کنند و این مسئله فقط با وجود کولینگ لیزر امکان پذیر خواهد بود. مجله اینترنتی پریهان به شما مراجعه به سایت بهینا پرتو و خرید دستگاه خنک کننده لیزر از این سایت را پیشنهاد می کند.

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب