هر آنچه که باید درباره رشته و بازار کار میکرونیدلینگ بدانیم

آموزش میکرونیدلینگ از جمله آموزش های محبوب در آموزشگاه های زیبایی به حساب می‌ آید که هنرجویان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و این مسئله نشان دهنده ی محبوبیت بالای این رشته و مهارت می باشد.

میکرونیدلینگ یکی از مهارت های پرطرفدار و کاربردی در زمینه ی سلامت پوست به حساب می آید که به رفع نواقص پوستی از جمله جای جوش، جای زخم و رفع انواع لکه ها کمک می کند و این موضوع باعث شده است که لاین های مربوط به سلامت پوست و میکرونیدلینگ جزو لایه های پرطرفدار در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی به حساب می آیند.

شماره تماس آکادمی سودابه بیطرفان: 09197930185

آدرس آکادمی سودابه بیطرفان: تهران، تهرانپارس، بین فلکه سوم ومیدان پروین، خیابان ۱۹۶ شرقی، پلاک 472، آسانسور جنب داروخانه، طبقه 5، آکادمی سودابه بیطرفان.

 علاوه بر این هنرجویان زیادی هم به علت بازار کار خوبه میکرونیدلینگ علاقه‌مند هستند که در این زمینه مهارت کافی کسب کنند. ما قصد داریم که در این مطلب به این موضوع بپردازیم که میکرونیدلینگ چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد تا یک هنرجوی علاقه‌مند بتواند آموزش میکرونیدلینگ را در یک آموزشگاه معتبر و خوب پشت سر بگذارد و مدرک معتبری دریافت کند.

باید اشاره کنیم که آموزشگاه سودابه بیطرفان در این زمینه یکی از معتبرترین آموزشگاه ها به حساب می آید که فرایند میکرونیدلینگ را به خوبی به هنرجویان خود می آموزد.

میکرونیدلینگ چیست؟

به طور کلی به یک روش جدید و نوین برای جوانسازی پوست، میکرونیدلینگ گفته می‌ شود که با استفاده از یک دستگاه خاص که دارای سوزن های ریز مختلف است، روی پوست سوراخ های ریز ایجاد می‌ کند و این مسئله باعث کلاژن سازی پوست شده و هرگونه عارضه و چین و چروک موجود روی پوست را برطرف می کند.

 در فرایند آموزش میکرونیدلینگ این عمل به طور کامل هم به شکل تئوری و هم به شکل عملی به هنرجو یاد داده می شود و در آموزشگاه سودابه بیطرفان با مطالب اختصاصی که در کتاب میکرونیدلینگ ذکر شده است، هنرجو می‌ تواند این مهارت را به صورت جزئی و کاملا دقیق بیاموزد.

آموزش میکرونیدلینگ

کاربرد و مزایای میکرونیدلینگ

شرکت در دوره آموزشی میکرونیدلینگ در آموزشگاه سودابه بیطرفان برای هنرجویان محترم، کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد. البته آن دسته از کسانی که قصد انجام میکرونیدلینگ برای پوست صورت خود را دارند هم می توانند با دریافت خدمات با کیفیت از مزایای میکرونیدلینگ برخوردار شوند.

 به صورت کلی اگر بخواهیم کاربرد و مزایای میکرونیدلینگ را باهم مرور کنیم، می توانیم بگوییم که جوانسازی پوست به وسیله کلاژن سازی بسیار قوی که با استفاده از این روش انجام می شود، جزو مهمترین مزایا به حساب می‌ آید.

 علاوه بر این هر گونه جای جوش، سوختگی و چین و چروک موجود در سطح پوست صورت با میکرونیدلینگ از بین خواهد رفت و یک هنرجو هنگام آموزش میکرونیدلینگ به صورت کامل می آموزد که نقص های پوستی را با روشی مناسب ترمیم کند.

 میکرونیدلینگ نه تنها برای پوست صورت بلکه برای نواحی گردن نیز قابل استفاده است و باعث جوانسازی پوست این نواحی خواهد شد.

 اگر بخواهیم میکرونیدلینگ را با سایر روش‌های جوان‌سازی پوست مقایسه کنیم باید بگوییم که دوره نقاهت میکرونیدلینگ بسیار کوتاه تر می باشد.

چگونه میتوانیم به یک میکرونیدلینگ کار حرفه ای تبدیل شویم؟

برای تبدیل شدن به یک میکرونیدلینگ کار حرفه ای باید در دوره های مربوط به آموزش میکرونیدلینگ شرکت داشته باشید و سعی کنید آموزشگاهی را برای دوره آموزشی میکرونیدلینگ خود انتخاب کنید که همواره اصول این مهارت را بر اساس متد روز دنیا و با کیفیت بسیار بالا به شما آموزش دهد.

آموزشگاه سودابه بیطرفان یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه ها در این زمینه محسوب می‌ شود که با استفاده از کتاب میکرونیدلینگ که یک مرجع بسیار مناسب برای یادگیری مهارت میکرونیدلینگ به حساب می‌ آید، فرآیند این کار را به هنرجویان می آموزد.

 این کتاب توسط سودابه بیطرفان نوشته شده است و حاوی نکات و جزئیات قابل توجه می باشد که این نکات و جزئیات می‌ توانند برای هنرجو بسیار مفید واقع شوند و فرد را در حوزه آموزش میکرونیدلینگ به موفقیت برسانند.

سعی کنید که همیشه دانش خود را در این زمینه آپدیت نگه داشته باشید و حتی پس از دریافت مدرک و گذشت زمان مجدداً در دوره های پیشرفته شرکت کنید و بر اساس روش های روز دنیا، میکرونیدلینگ را پیش ببرید.

بازارکار و درآمد میکرونیدلینگ

اگر نگاهی به سالن ها و کلینیک های زیبایی بیاندازید مشاهده می کنید که خدمات مربوط به میکرونیدلینگ جزو خدمات پرطرفدار به حساب می‌ آیند و اکثر بانوان و حتی آقایان برای رفع نواقص پوستی خود از این روش استفاده می کنند. 

پس می‌ توانیم نتیجه بگیریم که بازار کار میکرونیدلینگ بسیار مناسب است و اگر یک هنرجو آموزش میکرونیدلینگ را در آموزشگاهی خوب و معتبر مانند آموزشگاه سودابه بیطرفان بیاموزد و مدرک معتبری را در این حوزه دریافت کند، پس از اتمام دوره آموزشی میکرونیدلینگ می تواند به راحتی جذب بازار کار شوند و در کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی و زیبایی فعالیت خود را آغاز کند.

بدون تردید اگر یک فرد کیفیت کار بالایی را ارائه دهد، به مرور با مشتری های بیشتری مواجه می‌ شود و با رونق در کسب و کار رو به رو خواهد شد.

سودابه بیطرفان

از آنجایی که تعداد جلسات میکرونیدلینگ محدود به یک جلسه نمی‌ شود و یک فرد برای کسب نتیجه بهتر باید چندین جلسه این کار را تکرار کند، این موضوع به خودی خود افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت. به شرطی که یک میکرونیدلینگ کار حرفه‌ ای تمام این جلسات را با کیفیت بالایی برای مشتری خود پیش ببرد.

شرکت در دوره سودابه بیطرفان چه مزایایی دارد؟

اتمام دوره آموزشی میکرونیدلینگ در آموزشگاه سودابه بیطرفان مزایا و نکات مثبت بسیار زیادی دارد. شاید بتوان مهمترین مزیت و نکته ی مثبت این آموزشگاه را در این دانست که آموزشگاه سودابه بیطرفان انواع دوره های مربوط به سلامت پوست و زیبایی پوست را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برگزار می کند.

 این اقدام باعث می شود که نه تنها تهرانی‌ های گرامی بلکه افرادی که ساکن شهرستان ها هستند هم بتوانند با خیال راحت این آموزشگاه را انتخاب کنند و در دوره های مفید آن شرکت داشته باشند.

 آموزش میکرونیدلینگ در این آموزشگاه با استفاده از کتاب میکرونیدلینگ انجام می شود. این کتاب مجموعه‌ای از دانش و تجربیات سودابه بیطرفان می باشد که شامل نکات قابل توجه و بسیار مهمی است که شاید در هیچ دوره ی دیگری ذکر نشوند. در نتیجه هنرجو ها وقتی که با استفاده از چنین مرجع معتبری فرایند میکرونیدلینگ را بیاموزند قطعاً به موفقیت‌ های بسیار زیادی هم دست پیدا خواهند کرد.

شما با شرکت در این دوره هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی تمام نکات مربوط به میکرونیدلینگ را یاد می‌ گیرید و پس از اتمام دوره و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ ای هم تحت پشتیبانی مدرس قرار دارید و در صورت وجود ابهام یا مشکل خاصی می توانید سوالات خود را از مدرس بپرسید.

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب