بررسی بهترین مدل های ریش تراش مردانه در سال 1401

 

فرقی نمی‌کند که این اولین ماشین ریش تراش است که می‌خرید یا در حال جایگزین کردن یک ریش تراش جدید با یک ریش تراش قدیمی هستید، در هر صورت تنوع بالای ماشین های ریش تراش در بازار انتخاب را کمی سخت کرده است، اما نگران نباشید، این مطلب از خریدیار به خرید ریش تراش پرداخته است.

در این مطلب شما ضمن آشنایی با ۱۰ مدل بهترین ریش تراش بازار که با بررسی زیاد انتخاب شده اند با نکات پیش از خرید ریش تراش هم آشنا می‌شوید، البته این نکات که در قالب راهنمای خرید ریش تراش تهیه شده است در انتهای مطلب قرار گرفته است، در ابتدا شما با ۱۰ مدل برتر آشنا می شوید.

 

ماشین اصلاح یا همان ریش تراش برقی برای چه افرادی مناسب است؟

دو دلیل اصلی برای خرید یک ریش تراش برقی به جای خود تراش دستی وجود دارد، دلیل اول امنیت بالای ریش تراش برقی است که همانند خود تراش ها یا همان ژیلت ها خطر بریدن پوست را برای شما ندارند، دلیل دوم هم راحتی در استفاده است، هر زمان که بخواهید بدون استفاده از آب و خمیر ریش می‌توانید از آن استفاده کنید.

ریش تراش برقی برای شما مناسب است اگر به صورت روزانه یا دفعات زیاد در طول هفته صورت خود را مرتب می‌کنید، در این شرایط اگر از تیغ های دستی استفاده کنید قطعا برای پوست شما مضر خواهد بود.

 

ریش تراش های برقی در مقایسه با خود تراش های دستی

ریش تراش های برقی اگرچه به گفته شرکت های سازنده می توانند با شماره صفر اصلاح کنند و دقیقا مانند اصلاح با تیغ باشند، اما تجربه نشان داده است که تیغ های دستی همیشه عمیق تر اصلاح می کنند، پس اگر خیلی روی صاف بودن و از بیخ تراشیده شدن موها حساس هستید، شاید ریش تراش های دستی برای شما مناسب تر باشند.

اما اگر به جای عمیق تراشیده شدن موهای صورت به سالم ماندن پوست صورتتان فکر می‌کنید، استفاده از یک ماشین ریش تراش برای شما مناسب تر است، هرچند که ماشین های ریش تراش به اندازه یک تیغ دستی عمیقا موها را نمی تراشند، اما در عوض کمترین آسیب را به پوست صورت شما می رسانند.

بهترین ریش تراش مردانه

تفاوت ماشین ریش تراش چرخشی با ماشین ریش تراش فویلی چیست؟

ماشین ریش تراش چرخشی تیغه هایی بیضی شکل دارند که با حرکت چرخشی آن روی صورت، اصلاح انجام می‌شود، این مدل ریش تراش ها معمولا خیلی صاف و تمیز عمل کوتاه کردن موها را انجام می‌دهد و موهای بلند را هم به راحتی می‌توانید کوتاه کنید. همچنین صدای بسیار کمی هم دارند.

ریش تراش های چرخشی برای افرادی که موهای صورتشان نسبتا زبر شده است و هر روز اصلاح نمی‌کنند بیشتر مناسب است، در واقع اگر هر روز اصلاح می‌کنید، ریش تراش فویلی که در ادامه معرفی شده است، برای شما مناسب تر است.

ماشین های ریش تراش فویلی به این شکل هستند که تیغه‌های ریش تراش زیر یک فویل یا محافظ قرار گرفته اند و به جای چرخش دارای حرکت رفت و برگشتی هستند که معمولا هر چه تعداد تیغه ها بیشتر باشد، اصلاح سریعتر و بهتر است، مثلا ریش تراش فویلی چهار تیغه به مراتب بهتر از سه تیغه هست، این ماشین ها صدای کمی بیشتری دارند و باید به صورت رفت و برگشتی روی صورت کشیده شوند.

 

1- ماشین ریش تراش صورت فیلیپس مدل AT890/20

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 از ریش تراش های بسیار محبوب این برند می‌باشد که با کسب امتیاز 4 از 5 و همچنین رضایت 85 درصدی خریداران جزء یکی از پرفروش ترین ریش تراش های موجود در بازار به حساب می‌آید.

این مدل ریش تراش با طراحی زیبا و آرگونومیک قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد.

از ویژگی های بارز این ریش تراش وجود سیستم Quick Rinse در ساختارش است که باعث می شود بتوانید تیغه ها را زیر آب بشویید و یا از آن در زیر دوش استفاده نمایید.

زمانی که از این ریش تراش استفاده می‏‌کنید خواهید دید که التهاب و قرمز شدن پوست به حداقل ممکن می‌رسد این امر به واسطه ی فلزی که روی تیغه های آن به صورت انحنا دار تعبیه شده است صورت می‌گیرد که همین ویژگی نوعی مزیت محسوب می‌شود.

از دیگر مزیت های ریش تراش فیلیپس می‌توان به مواردی مثل: سیستم تیغه های خیلی دقیق 2 دقته، باتری لیتیوم یونی با کیفیت و ضد آب بودن آن اشاره نمود.

خط زن نسبتا ضعیف این مدل جزء معایب آن به حساب می‌آید که اکثر خریداران این مورد را بیان کرده اند.

از نقاط قوت محصول که خریداران اشاره کرده‌اند می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کیفیت اصلاح عالی و داغ نکردن پوست صورت اشاره کرد.

از نقاط ضعف این محصول به گفته خریداران می‌توان به عدم اصلاح در اندازه ته ریش، خط زن ضعیف و قیمت بالا اشاره کرد.

 

2- ماشین ریش تراش موی صورت فیلیپس مدل S1121/41

 

 

یکی دیگر از محصولات شرکت فیلیپس که به تازگی در بازار عرضه شده است ماشین اصلاح  صورت فیلیپس مدل S1121/41 می‌باشد.

این مدل ریش تراش با رضایت 83 درصدی خریداران و کسب امتیاز 4 از 5 جزء یکی از مدل های با کیفیت و به صرفه این برند به حساب می‌آید.

طراحی و ساختار تیغه های  این ریش تراش به گونه ای است که کمترین فاصله را با سطح پوست ایجاد می‌کند و در نتیجه این امکان را فراهم می‌سازد تا اصلاحی از ته داشته باشید.

تیغه هایی که در این ریش تراش تعبیه شده است خاصیت خود تیزشونده دارند به طوریکه که هنگام استفاده از دستگاه، تیغه‌ها با حرکت روی یکدیگر باعث تیزشدن هم می‌شوند و در نتیجه اصلاحی طولانی مدت را فراهم می‌سازد.

از دیگر مزیت های این مدل می‌توان به مواردی همچون: باتری قابل شارژ، ضد آب بودن محصول و تکنولوژی اصلاح برش چرخشی اشاره نمود.

از نقاط قوت این محصول به گفته خریداران می‌توان به کیفیت ساخت خوب، شارژدهی مناسب، صفر زن خوب و امکان جدا شدن تیغه‌ها اشاره کرد.

از نقاط ضعف محصول به گفته خریداران می‌توان به مدت شارژ طولانی، عدم تنظیم درجه کوتاهی و کند شدن در دراز مدت اشاره کرد.

 

برای مشاهده لیست کامل بهترین ریش تراش مردانه به لینک زیر مراجعه کنید.

https://kharidyaar.ir/10976/best-shaving-machine/

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب