معرفی بهترین قرص مولتی ویتامین موجود در بازار

در زندگی صنعتی و سخت امروز که بخش عمده ایی از افراد جامعه را کارمندان یا کارگران یا قشر دانشجو ودانش آموز تشکیل داده اند همگی نیاز به ویتامین ها و مولتی ویتامین ها داریم به علت مشکلات ناشی از

بی خوابی،  تغذیه نامناسب و تحرک کم، آلودگی هوا و عدم دریافت نور مناسب در طولانی مدت دچار مشکلات عدیده  شده ایم یا میشویم از جمله خستگی زودرس فقر آهن و کمبود کلسیم و …. .

اما امروزه با پیشرفت در علم طب و گسترش طیف شرکت های داروسازی مانند: نوتری پاد و ساخت مولتی ویتامین هایی مانند ویتاپاد که به صورت قرص تولید شده و در داروخانه ها و سایت های معتبر در دسترس قرار گرفته، تمام این مشکلات را  با مصرف یک قرص در روز حل شده و عاملی برای بهتر  کارکرد سیستم سلامت بدن شده است که بسیاری از پزشکان به مصرف روزانه ویتا پاد برای همه اقشار جامعه در هر سنی  توصیه نموده اند.

قرص مولتی ویتامین

نشانه های خستگی و تاثیر مولتی ویتامین ها در رفع خستگی

از علائم مهم کمبود ویتامین ها در بدن میتوان به کم خوابی و یا  خواب سبک اشاره کرد یعنی زمان هایی هست که شما ساعت استاندارد خواب خود را از دست میدهید به علت ضعف شدید  بدن  که نتیجه کم شدن هر نوع ویتامین است زیرا خواب حساس ترین بخش و اصلی ترین عامل ریکاوری بدن ماست که اگر بدن دچار هر چالشی شود اولین واکنش آن به بد خوابی است.

 وقتی بدن موفق به دریافت بخشی از ویتامین های روزانه لازم خود نمیشود . میزان کارایی و بازدهی خود را از دست میدهد  که بصورت نداشتن انرژی یا همان خستگی بروز می کند.

پس به توصیه متخصصان این حوزه ما می توانیم با مصرف دوز مناسب مولتی ویتامین ها مانند ویتامین های خانواده نوتری پاد از بروز همچین مشکلاتی جلوگیری نماییم.

ویتامین ها

معرفی ویتامین های گروه B و تاثیر آن بر سلامت بدن

این روزها با دانش نسبی و در دسترس بودن دنیای مجازی همگی آگاهند که اولین علادم  کمبود ویتامین B در زیبایی و ظاهر ما نمایان می شود مانند : ریزش مو ، نازکی ناخن، تحلیل عضله های بدن و تاثیر بسازی در اعصاب و خلق و خوی دارد. کمبود ویتامین B بزرگترین عاملیست که اگر در طولانی مدت انسان  دچار آن شود  حالت هایی از آلزایمر یا افسردگی را پیدا خواهد نمود .

یکی از بزرگترین عوامل انرژی بدن ویتامین های این خانواده هستند پس لازم به یادآوری است مخصوصا برای قشر کودک و بانوان به مصرف روزانه از این دسته ویتامین برای پیشگیری از بروز امراض مختلف و آسیب های جدی  توصیه  می شود ، ولی لازم به یادآوریست  که حتما از برندی معتبری مانند نوتری پاد که به بهترین قرص مولتی ویتامین برای تاثیرگذاری بیشتر و بدون عارضه  معروف است تهیه  و میل نمایید.

 

 

تاثیر تامین روزانه ویتامین های گروه C، E،D و آهن بر بدن انسان

چهار رده حساس ویتامین ها که در صورت مواجه شدن با کمبود آن دچار دردسر می شویم می توان به کمبود ویتامین D که عامل گودی و تیرگی در پای چشم واز بین رفتن  نشاط روزمره شماست که  محلول در چربیست و در ماهی و نور خورشید فراوان یافت میشود اما بخاطر پوشش و آب و هوا و در دسترس نبودن همیشگی شیلات در دوز های متفاوت تولید شده که ما می توانیم آن را از برندی بسیار معتبر به نام  نوتری پاد تهیه نماییم .

 

 کمبود آهن که خود عاملیست پر دردسر که موجب ریزش مو ، مشکل گردش خون و پوکی استخوان ، ضعف شدید و کاهش تراکم استخوان  می شود و کمبود آهن که اصطلاح پزشکی آن فقر آهن هم مینامند موجب بروز بیماری های عدیده از عدم تعادل در خلق و خو و سرگیجه و سیاهی رفتن چشم ضعف سیستم ایمنی بدن  است.  همراه با  گوشت و جگر سبزیجات با برگ های سبز دریافت و رفع کمبود نمود اما به خاطر تغییر در شیوه زندگی امروز ما و، وقت کم می توانیم از شیوه  فقط خوردن قرص آهن بهره مند شویم و لازم به یادآوری است که بهترین شیوه جذب آهن همزمانی مصرف قرص آهن و ویتامین سی است زیرا به جذب هرچه بهتر آن کمک میکند.

خانواده بسیار ناپایدار ویتامین C ویتامینی برا ی سلامتی  تمام و کمال بدن ملقب به محافظ که در تمام اعضای بدن و حتی سیستم ایمنی بدن، قلب و حتی برای پایه کلاژن سازی پوست تاثیر بسزایی دارد محلول در آب بوده در مرکبات و سبزیجات به وفور یافت میشود ، اما بخاطر سریع جذب شدن و بازدهی بیشتر آن پزشکان نوع  جوشان آن را بسیار توصیه کرده اند.

ویتامین E ویتامین کلیدی برای خانم ها برای کسانی که مشکل هورمونی یا تیروئید یا مشکل گردش خون دارند بسیار توصیه شده است زیرا نقش مکانیزم تنظیمی را در بدن ایفا می کند حتی برای پوست،  با مصرف این ویتامین جلوگیری از ایجاد خط های عمیق صورت  میکنید که در اصطلاح عامیانه به آن چروک میگویند

و برای کسانی که مشکل خشکی پوست  بیش از حد که به مرحله اگزما  رسیده را هم کنترل و  درمان میکند پس به توصیه پزشکان از برندی معتبر و سایت های مطمئن تهیه و خریداری بفرمایید . نیاز به یادآوری است که با یک آزمایش ساده خون تمام این کمبودها قابل شناسایی و رفع می باشند.

مصرف کلسیم با مولتی ویتامین

دلایل مصرف دوزهای  روزانه کلسیم با مولتی ویتامین

بهترین علت که میتوان برای کنار قرار گرفتن این دو مکمل قدرت مند کلسیم و مولتی ویتامین ها را که چندین  نوع مختلف از خانواده های ویتامین ها را کنار هم  قرار داده اند، میتوان به تاثیر گذاری و کامل کننده مجموعه ایی از نیاز های بدن را اشاره کرد شاید کلمه تکمیل کننده برای این دسته  کم باشد از جامع کافی بودن آن میتوان به پزشکان متخصصی که همیشه در نسخه های خود آنها را به صورت مکرر تجویز میکنند اشاره کرد.از تاثیرات روزانه کلسیم با مولتی ویتامین می توان به تاثیر گذاری بر روی قدرت شنوایی عضله سازی در ورزشکاران و جلوگیری کردن یا کم کردن از عوارض پوکی استخوان نام برد   .

جمع بندی

در قسمت انتهایی این مقاله لازم است توجه شما را برای استفاده در زمان بندی  مناسب تجویزی پزشکان برای ویتامین ها یادآوری نمود زیرا ممکن است بعضی از ویتامین ها تداخل مصرف با روزانه کلسیم با مولتی ویتامینها و یا ویتامین خانواده C، E،D و آهن بر بدن انسان داشته باشند و تاثیرگذاری مناسبی برای شما نداشته باشند حتما از برندهای معتبر مانند نوتری پاد ویتامین ها و مکمل هایی مانند ویتاپاد  را تهیه کنید .

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب