بهترین سرم کلاژن‌ساز در سال 2022 کدام است؟

اگر به‌دنبال بهترین سرم کلاژن‌ساز می‌گردید، حتماً می‌دانید که کلاژن برای سلامتی پوست از اهمیت زیادی برخوردار است. اما با افزایش سن، تولید کلاژن طبیعی پوست کاهش می‌یابد و منجر به خطوط ریز و چین و چروک صورت، تیرگی، خشکی و خیلی از موارد دیگر شود. اینجا است که اهمیت این سرم خودش را نشان می‌دهد.

سرم کلاژن‌سازی پوست برای تقویت فرآیند جوانسازی پوست طراحی شده است و موجب تحریک کلاژن می‌شود. سرم‌های ضد پیری ساختار پوست را ترمیم می‌کنند و موجب افزایش سفتی و کشش‌پذیری آن و در عین حال بازایابی حجم طبیعی پوست می‌شوند. این سرم‌ها که با پروتئین‌های کلاژن و ترکیبات بالقوه فرمول‌بندی می‌شوند مانند پپتیدها، رتینول و ویتامین C، بهترین سرم کلاژن‌سازی پوست باعث کاهش قابل توجه خطوط ریز پوست و چین و چروک می‌شود. این سرم‌ها حاوی ترکیبات ضد پیری مانند اسید هیالورونیک، ویتامین E و دیگر مواد مغذی هستند که نه تنها باعث مرطوب شدن پوست می‌شوند، بلکه از کمبود کلاژن در آینده نیز پیشگیری می‌کنند.

 

بهترین سرم کلاژن‌ساز

در ادامه می‌خواهیم در این قسمت از مراقبت از پوست در پریهان، بهترین سرم کلاژن‌ساز را معرفی کنیم.

 

کلاژن مایع Algenist Genius

سرم کلاژن آلگنیست

این سرم کلاژن به‌عنوان بهترین سرم کلاژن‌ساز که کاملاً گیاهی است و به‌خاطر ترکیب اسید آمینویی که دارد باعث سلامت ظاهری پوست می‌شود، شادابی پوست را حفظ می‌کند و پوست سفت‌تر می‌شود. علاوه‌بر همه اینها باعث می‌شود پوست جوان‌‌تر به‌نظر برسد. این سرم که ترکیبی از روغن ریز جلبک است، به‌خاطر داشتن مواد مغذی ضروری مانند اسیدهای چرب و ویتامین E باعث آبرسانی و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود.

 

کلاژن Coloescience PEP UP

سرم کلرو ساینس

این سرم که برای سفتی صورت و گردن طراحی شده است، تولید کلاژن را به‌طور طبیعی تقویت می‌کند. این سرم تغذیه مناسب و هیدراسیون پوست را فراهم می‌کند و به‌خاطر ترکیبات آنتی‌اکسیدانی که دارد باعث نرم شدن پوست می‌شود. در واقع، این سرم به‌عنوان بهترین سرم کلاژن‌سازی و مرطوب‌کننده برای انواع پوست‌های خشک محسوب می‌شود.

 

سرم بابور Babor

سرم بابور

استفاده از این سرم کلاژن‌سازی به مدت 4 هفته باعث می‌شود تا سفتی، کشش‌پذیری و انعطاف‌پذیری پوست با استفاده از فعالیت‌های قدرتمند تحریک کننده کلاژن افزایش یابد: محلول تری پپتید-1، محافظ ECM و کارنوسین. علاوه بر همه اینها، این سرم رطوبت عمیقی را به پوست می‌رساند و در عین حال چین و چروک پوست را از نیز از بین می‌برد.

 

سرم Elemis

سرم المیس

این سرم کلاژن به‌خاطر داشتن جلبک مدیترانه‌ای و پوست درخت غان آفریقایی به فرآیند جوانسازی پوست کمک می‌کند و تولیدکلاژن را تحریک می‌کند و خطوط ریز صورت و چین و چروک صورت را از بین می‌برد. همچنن سفتی و کشش‌پذیری پوست را تقویت می‌کند و موجب افزایش هیدراسیون پوست و تغذیه آن می‌شود.

 

سرم گیاهی Pacifica

سرم کلاژ پسیفیکا

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کلاژن به‌عنوان بهترین سرم کلاژن‌ساز به شما کمک می‌کند پوستی درخشان داشته باشید و در عین حال آبرسانی عمیق پوست انجام گیرد. در این سرم از روغن ژاپنی خاصی استفاده شده است.

 

سرم Derma E

سرم کلاژن درما ای

این سرم کلاژن‌ساز به‌عنوان بهترین سرم‌ کلاژن‌ساز به خاطر اینکه یک محلول گیاهی است، به جوانسازی پوست کمک می‌کند و موجب تحریک پپتید می‌شود. همچنین برای محافظت بیشتر، این سرم قدرتمند حاوی چای سبز است که موجب کاهش التهاب می‌شود. همچنین دارای خواص آنتی‌اُکسیدانی قوی است.

 

 

سرم ضد پیری InstaNatural

هدف این برند این است که با نفوذ این سرم به پوست، به جوانسازی و ترمیم آن کمک کند. در نتیجه استفاده از این سرم متوجه خواهید شد پوستی سفت‌تر و ظاهری بهتر دارید. این سرم به درخشندگی پوست نیز کمک می‌کند.

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

 

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب