آیا قرص لاغری اسلیم مکس خوبه؟

اخیراً بسیاری این سوال را از ما می‌پرسند که آیا قرص لاغری اسلیم مکس خوبه یا نه؟ ادعا می‌شود که این قرص لاغری در طی 7 روز باعث کاهش 7 کیلوگرم می‌شود. همچنین با مصرف این قرص، چربی‌های بدن به‌ویژه چربی‌های دور بازو، ران، شکم، باسن و ساق پا می‌شود.

قرص لاغری اسلیم مکس

سازمان دارو و غذا (FDA) به مردم توصیه کرده است از محصولات اسلیم مکس خریداری نکنند و یا آن را مصرف نکنند. این قرص برای کاهش وزن در وب‌سایت‌های گوناگونی فروخته می‌شود. تجزیه و تحلیل آزمایشگاه FDA ثابت کرده است که قرص لاغری اسلیم مکس حاوی سیبورتامین است. سیبورتامین نوعی ماده کنترل شده است که در اکتبر 2010 به دلایل امنیتی از بازار برداشته شد.

قرص لاغری اسلیم مکس تهدیدی برای مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود، چون سیبورتامین فشار خون را افزایش می‌دهد و همچنین سرعت ضربان نبض را در برخی افراد افزایش می‌دهد. این قرص ممکن است خطرات چشمگیری برای بیماران مبتلا به عروق کرونری، نارسایی احتقانی قلب، آریتمی قلب یا سکته همراه داشته باشد. همچنین این محصول ممکن است با داروهای دیگری تداخل داشته باشد و زندگی فرد را تهدید کند.

همچنین تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نشان داد که قرص لاغری اسلیم مکس حاوی فنول فتالئین است. فنول فتالئین ترکیبی است که تا سال 1999 در داروهای ملین استفاده می‌شده است. پس از آن سازمان دارو و غذا این ترکیب را ایمن ندانسته است.

مصرف‌کنندگان قرص لاغری اسلیم مکس باید مصرف این محصول را فوراً قطع کنند و آن را دور بیندازند. مصرف‌کنندگانی که هر گونه عوارض جانبی را پس از مصرف این قرص تجربه کرده‌اند باید هر چه سریع‌تر با پزشک متخصص مشورت کنند.

 

نکته مهم

این محصولات برای تقویت قوای جنسی، کاهش وزن و بدنسازی ساخته می‌شوند و اغلب آنها ادعا می‌کنند که همه مواد ترکیبی آن طبیعی هستند. اما ممکن است حاوی ترکیبات پنهانی باشند که برایتان مضر باشند. توصیه پریهان این است که بهتر است در مورد هر گونه قرصی احتیاط کنید و نظر پزشک را جویا شوید.

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

منبع: fda.gov

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب