بهترین مارک سرم صورت کدام ها هستند؟

واقعا بهترین مارک سرم صورت چه تاثیری می‌تواند داشته باشد! تا همین چند سال پیش، من اصلا از سرم صورت استفاده نمی‌کردم. فکر می‌کردم مرطوب‌کننده همه نیازهای پوست من را برآورده می‌کند و فکر می‌کردم شرکت‌ها فقط به فکر جیب خودشان هستند. در واقع من اشتباه فکر می‌کردم. کم کم متوجه شدم که مراقبت از پوست آن چیزی نیست که فکر می‌کنم. ابتدا با تحقیق بر روی محصولات ضد پیری تمرکز کردم.

 

بهترین مارک سرم صورت

در طی سالها تبدیل به آماتور سرم شدم. نمی‌خواهم اقرار کنم، اما صدها سرم صورت را امتحان کردم و متوجه شدم که کدام بیشترین تاثیر را بر روی پوست دارد. بعد از استفاده از سرم‌ها متوجه شفافیت در پوست خودم شدم و جالب‌تر از آن خطوط ریز و چین و چروک صورتم کاهش پیدا کرده بود. برای همین تصمیم گرفتم در مجله اینترنتی پریهان در مورد این سرم‌ها با شما بیشتر صحبت کنم تا هم پول خود را با خرید محصولات به درد نخور هدر ندهید و هم بدانید که کدام مارک برای شما بهتر است.

 

سرم C E Ferulic محصول SkinCeuticals

این سرم تنها سرمی است که بعد از آشنایی با آن هرگز بدون آن زندگی نکرده‌ام. می‌توانم بگویم بهترین مارک سرم صورت است. در سالها استفاده از این سرم، پوست من کاملا تغییر کرده است و درخشان شده است. این سرم دارای ترکیب آنتی‌اکسیدانی اسید فرولیک است و در آن از ویتامین C و E برای تقویت پوست و محافظت از آن در مقابل آسیب محیطی ایجاد شده به وسیله رادیکال‌های آزاد استفاده شده است (برای همین اگر در یک منطقه شهری زندگی می‌کنید، این سرم مخصوص شماست). همچنین نشانه‌های پیری را کمتر می‌کند. این سرم مناسب پوست‌های خشک و حساس و نرمال است. مقدار دوز مصرفی آن 4 الی 5 قطره است.

فواید سرم C E Ferulic

  • این سرم باعث سفت شدن و پوست نرم می‌شود.
  • پوست شما را شفاف‌تر می‌کند.
  • رادیکال‌های آزاد را در لایه بیرونی پوست خنثی می‌کند تا به پیشگیری از تاثیر آسیب لایه ازن به پوست کمک کند.
  • وقتی این سرم جذب پوست شد، حداقل به مدت 72 ساعت تاثیر آن بر روی پوست باقی می‌ماند.
  • بدون پارابن است.

 

سرم پالوما محصول Rosen Skincare

این سرم کاملاً طبیعی باعث بهبود بافت صورت، از بین رفتن لکه‌های تیره و حتی پیشگیری از این موارد می‌شود. در تهیه این سرم از گلیکولیک اسید (AHA) و گیاه بید (BHA) استفاده شده است.  همچنین با عصاره گریپ‌فروت مخلوط شده است که یک ترکیب عالی را به وجود می‌آورد؛ این سرم منبع عالی ویتامین C است و به طور طبیعی دارای بوی خوبی است.

مزیت‌های سرم پالوما

این لایه‌بردار شیمیایی برای افرادی که دچار لکه‌های تیره یا پوست کدر هستند مناسب است. اگر به دنبال بهترین مارک سرم صورت از نظر قیمت هستید، سرم پالوما انتخاب خوبی است. این سرم باعث نرم شدن و روشن شدن پوست می‌شود.

چگونه از سرم پالوما استفاده کنیم:

کمی از سرم پالوما را به دست‌ها بزنید، سپس با پد این سرم را به صورت بزنید. بهترین زمان استفاده از این سرم بعد از استفاده از تونر و قبل از مرطوب‌کننده است.

 

سرم ترمیم‌کننده چین‌وچروک نوتروژنا

اسید هیالورونیک یک پلی‌ساکارید یافت شده در بدن انسان است. این اسید به عنوان یک عامل مرطوب‌کننده عمل می‌کند که به معنای این است که آب را وارد سلول‌ها می‌کند. فرمول آن حاوی ترکیبی از تسریع SA رتینول است که ترکیبی است که با نشانه‌های پیری مانند چین و چروک پیشانی و گونه مبارزه می‌کند، همچنین باعث روشن شدن پوست و تقویت بافت پوست می‌شود. علاوه بر اینکه این سرم باعث آبرسانی به پوست می‌شود و بعد از استفاده از آن پوست شما مرطوب می‌ماند.

 

فواید سرم نیتروژنا

این سرم خیلی سریع جذب پوست می‌شود و دارای بیشترین غلظت هیالورونیک اسید است. خطوط ریز صورت و چین و چروک را در عرض یک هفته کاهش می‌دهد. برای هر نوع پوستی می‌توان از این سرم استفاده کرد.

 

سرم BioEffect EGF

این سرم باعث جوانسازی سلول‌های پوست می‌شود و به کاهش علائم فرآیند پیر شدن صورت کمک می‌کند. EGF واقعا برای پوست مهم است چون به تقویت سلول‌های پوست برای تولید کلاژن و الاستین برای افزایش توانایی بدن برای حفظ آب بدن کمک می‌کند. این سرم باعث کاهش چین و چروک صورت و خطوط ریز صورت می‌شود، همچنین باعث افزایش ضخامت صورت می‌شود.

ترکیبات اصلی سرم Bioeffect EGF

در این سرم از هفت ترکیب اصلی استفاده شده است: گلیسیرین، آب، سدیم هیالورونات، ترومتامین، کلرید سدیم، عصاره دانه جو و EGF. در تهیه این سرم از الکل، روغن یا نگه‌دارنده استفاده نشده است.

 

طرز استفاده از سرم Bioeffect EGF

هر شب 2 الی 4 قطره سرم Bioeffect EGF را روی پوست صورت و گردن بزنید. توصیه می‌شود از دیگر محصولات آرایشی بر روی سرم Bioeffect EGF استفاده نکنید.

 

سرم تاتا هارپر

این سرم به عنوان بهترین مارک سرم صورت برای لایه‌برداری شناخته شده است. در ترکیب آن از 9 اسید متفاوت برای درخشان کردن پوست استفاده شده است. همچنین در آن از کاروتنوئیدهای گوجه‌فرنگی استفاده شده است که نوعی گوجه‌فرنگی است که باعث روشن‌تر شدن پوست صورت می‌شود. هنگامی که در معرض نور خورشید قرار بگیرید، این سرم، UVA و UVB و نور مادون قرمز را جذب می‌کند.

همچنین در تهیه این سرم از زیتون استفاده شده است که باعث نرم شدن پوست صورت می‌شود و به شما کمک می‌کند تا پوست‌تان هیدراته بماند. افرادی که پوست‌های چرب و مختلط دارند می‌توانند از این سرم استفاده کنند.

 

سرم iS Clinical Active

این سرم یکی از بهترین سرم‌های ضد جوش و ضد پیری است. با مصرف این محصول خیلی زود متوجه خواهید شد که خطوط ریز صورت‌تان کاهش پیدا کرده است، قرمزی صورت‌تان کمتر شده است، این سرم حتی بر روی اسکار هم تاثیر می‌گذارد. این سرم دارای نتایج طولانی مدتی است و در عین زیبا کردن پوست شما باعث نرم شدن آن نیز می‌شود.

 

مزیت‌های سرم iS Clinical Active

  • به درمان جوش‌های سر سیاه و سر سفید کمک می‌کند.
  • خطوط ریز صورت و چین و چروک صورت را کاهش می‌دهد.
  • از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.
  • در آن از عصاره گیاهی استفاده شده است.
  • مورد تایید متخصصان پوست است.

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

 

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب