آیا می‌توانیم از جوش شیرین و قهوه برای موهای زائد استفاده کنیم؟

حتماً شما هم همه روش‌ها را برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرده‌اید و حالا قصد دارید از جوش شیرین و قهوه برای موهای زائد استفاده کنید. خیلی از روش‌ها زمان‌بر هستند و همچنین می‌توانند دردناک باشند. همه ما به‌دنبال این هستیم که به چه روشی می‌توانیم برای همیشه از دست موهای زائد راحت شویم. اخیراً فضای مجازی پر شده از تبلیغ جوش شیرین و قهوه که تاثیر زیادی بر از بین بردن موهای زائد دارد. برای همین تصمیم گرفتیم تا در این مورد تحقیق بیشتری کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما بگذاریم.

 

تاثیر جوش شیرین و قهوه برای موهای زائد

در این تبلیغات گفته می‌شود که پودر قهوه و جوش شیرین را باهم مخلوط کنید و بر روی قسمت‌هایی که مو رویش زیادی دارد بگذارید. بعد از آن دیگر موهای زائد رشد نخواهد کرد.

طبق گفته پریهان: متاسفانه این حرف، افسانه‌ای بیش نیست. بدتر از همه اینکه این ترکیب حتی می‌تواند به پوست‌تان آسیب وارد کند. کارشناسان توصیه می‌کنند که اسکراب شدید صورت می‌تواند موجب تحریک پوست شود و حتی باعث شود منفذها بزرگتر شوند. وای خدا نکنه!

پس ترکیب جوش شیرین و قهوه برای موهای زائد مناسب نیست و به هیچ وجه از این ترکیب استفاده نکنید. در حقیقت، برخی مطالعات نشان می‌دهند که پودر قهوه باعث رشد مو خوب است. بهتر است با انواع قهوه شیرین آشنا شوید.

 

از چه درمانی استفاده کنیم؟

درمان‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. اگر هزینه برایتان مهم نیست، لیزر بهترین درمان است. البته آنقدر از نتایج لیزر خوشحال خواهید شد که تمام هزینه‌ای که صرف کرده‌اید ارزشش را خواهد داشت. بعد از 6 الی 8 جلسه درمانی می‌توانید از لیزر نتیجه ببینید و تجربه پوستی بدون مو را داشته باشید که واقعاً تجربه خوشایندی است. مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از جوش شیرین و قهوه برای موهای زائد نه تنها تاثیری ندارد، بلکه باعث ضخیم‌تر شدن موها نیز می‌شود.

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب