بهترین کرم منگوله پوستی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

منگوله پوستی یکی از مشکلات رایج پوستی است که بسیاری از مردم دنیا درگیر آن هستند. منگوله پوستی می‌تواند در هر نقطه‌ای از بدن رشد کند، اما بیشتر بر روی گردن، زیر بغل و ناحیه کشاله ران مشاهده می‌شود. با اینکه منگوله‌های پوستی بدون ضرر هستند، اما تا اندازه‌ای می‌توانند موجب ناراحتی شوند. اگر به دنبال درمان منگوله پوستی‌تان هستید، گزینه‌های زیادی برای درمان وجود دارد از جمله استفاده از بهترین کرم منگوله پوستی.

 

بهترین کرم منگوله پوستی از دیدگاه پزشکان

برخی کرم‌ها برای برداشتن منگوله‌های پوستی بسیار موثرتر از بقیه کرم‌ها هستند. در بازار انواع محصولات وجود دارند که برای اهداف متفاوتی به فروش می‌رسند. لطفاً قبل از انتخاب این کرم‌ها و دانستن ویژگی‌های آنها حتما با پزشک خود مشورت کنید. در این بخش از پریهان کرم‌هایی را معرفی می‌کنیم که مورد تایید اکثر پزشکان هستند.

 

کرم Reejoys skin Tag Remover

این پماد منگوله پوستی به عنوان بهترین کرم منگوله پوستی از ترکیبات طبیعی ساخته شده است و به لحاظ درمانی 100 درصد ثابت شده است. این کرم، منگوله پوستی را به آرامی و به راحتی بدون هیچ گونه اسکاری بر روی پوست‌تان از بین می‌برد. این کرم جایگزین مناسبی برای جراحی محسوب می‌شود. هزینه جراحی بسیار بالا است و احتمال عود دوباره منگوله پوستی در روش جراحی وجود دارد، برای همین خرید این کرم باصرفه‌تر از روش جراحی است. از این کرم برای برداشتن منگوله‌های پوستی بر روی صورت، دست، بدن و پا می‌توانید استفاده کنید. از لمس این کرم در اطراف چشم‌ها خودداری کنید.

روش استفاده از کرم Reejoys skin Tags Remover

  • ابتدا پوست خود را با آب گرم بشوئید. سپس پوست را خشک کنید و ناحیه منگوله پوستی را با پد الکلی پاک کنید. این کار به از بین رفتن باکتری‌ها کمک می‌کند و از عفونت دوباره پیشگیری می‌شود. برای لمس ناحیه منگوله پوستی از دست‌تان استفاده نکنید.
  • ناحیه منگوله پوستی را چندین بار با پنبه مالش دهید تا رنگ منگوله پوستی قرمز شود، سپس این پماد برای منگوله های گوشتی را بر روی منگوله پوستی بزنید. (کرم را به ناحیه غیر از منگوله پوستی نزنید).
  • 15 الی 20 دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی کرم را پاک کنید، منگوله پوستی به صورت طبیعی می‌افتد.
  • افتادن منگوله پوستی با این کرم بین 7 تا 10 روز طول می‌کشد.

کرم HaloDerm

بی‌شک کرم یا پماد برای منگوله پوستی HaloDerm یکی از مشهورترین کرم‌ها و بهترین کرم منگوله پوستی برای برداشتن منگوله‌های پوستی است. این کرم، ریشه منگوله پوستی را هدف قرار می‌دهد. این برند مدعی است با استفاده از این کرم، منگوله‌های پوستی از بین می‌روند و طی هشت ساعت بعد از استفاده از این کرم، برطرف شدن منگوله پوستی را شاهد خواهید بود. فرقی نمی‌کند که منگوله پوستی شما در چه اندازه باشد. ترکیبات این کرم منگوله پوستی کاملا گیاهی است. این کرم برای 5 بار استفاده کافی است. بهتر است درمان منگوله پوستی در طب سنتی را نیز امتحان کنید.

طرز استفاده از کرم HaloDerm

طرز استفاده از کرم HaloDerm بسیار راحت است. فقط کافی است این کرم را روی منگوله پوستی بزنید و 45 دقیقه صبر کنید. بستگی به اندازه و تیرگی منگوله پوستی، منگوله پوستی شما طی هشت تا 24 ساعت خواهد افتاد. یکی از ترکیبات اصلی این کرم، گل سانگویناریا کانادنسیس است که در طب سنتی آمریکا سالهاست که استفاده می‌شود و سلول‌های قرمز خون را تحریک می‌کند. ترکیب دیگر این کرم، Zincum Muriaticum است که دارای ویژگی‌های ضدعفونی کنندگی بسیار قوی می‌باشد.

 

کرم Pureskin Wart Remover

این کرم یا پماد برای درمان منگوله پوستی Pureskin Wart دارای ترکیبات طبیعی است که به طور طبیعی منگوله پوستی را از بین می‌برد. کارایی این کرم به لحاظ درمانی 100 درصد ثابت شده است. این کرم منگوله پوستی را به آرامی از بین می‌برد و بر روی پوست هیچ گونه اسکاری برجای نمی‌گذارد. این کرم به خاطر این مشهور است که در آن از ترکیبات گیاهی استفاده شده است که می‌توانند خیلی سریع و بدون درد منگوله‌های پوستی را از بین ببرند و از رشد مجدد آن نیز جلوگیری کنند. همچنین می‌توانید از سرکه سیب برای درمان منگوله پوستی‌ استفاده کنید.

 

کرم Evagloss همراه با ژل ترمیم‌کننده

کرم منگوله پوستی Evagloss دارای یک ژل ترمیم‌کننده نیز می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا بعد از برداشتن منگوله پوستی، پوستتان به حالت اول خود برگردد. به کمک این ژل، پوست شما زیبایی خودش را حفظ خواهد کرد. در ترکیب این کرم از مواد کاملا طبیعی مانند ساگیتاریا استفاده شده است. یک سوم کسانی که برای برداشتن منگوله پوستی از این کرم استفاده کرده‌اند گزارش کرده‌اند که استفاده از این کرم بدون درد است.

 

راهنمای خرید کرم برای برداشتن منگوله‌های پوستی

خرید یک کرم منگوله پوستی ارزان ممکن است به نظر وسوسه‌کننده و راحت برسد. اما قبل از خرید این کرم باید به چند نکته مهم دقت کنید.

اول از همه و مهم‌تر از همه، باید با پزشک متخصص پوست حتما مشورت کنید تا مطمئن شوید که آیا این درمان مناسب منگوله پوستی شما است یا نه. ممکن است چیزی که روی پوست شما رشد کرده است اصلاً منگوله پوستی نباشد و خال یا نوعی زگیل باشد. به هر حال، تشخیص بیماری‌های پوستی سخت است و باید توسط پزشک متخصص پوست انجام گیرد.

دوماً، همیشه روی محصول را بخوانید تا اگر به چیزی هشدار داده شده است متوجه آن شوید. در اکثر مواقع، شرایط خاصی وجود دارند که برخی افراد نباید از کرم منگوله پوستی استفاده کنند. برای مثال، برخی کرم‌های پوستی مناسب افرادی که قبلاً سابقه ابتلا به سرطان پوست، گردش خون ضعیف، دیابت، مشکلات مربوط به اسکار داشتند یا کسانی که باردار هستند، ‌نیستند.

به‌طور مشابهی، برخی کرم‌ها را نمی‌توان در نقاط خاصی از پوست‌های حساس مانند صورت، پلک، باسن، دستگاه تناسلی و یا داخل بینی استفاده کرد. این اطلاعات معمولاً به شکل دستورالعمل یا توصیف محصول ارائه می‌شوند. به هر حال، ممکن است یک کرم منگوله پوستی فقط برای ناحیه صورت ساخته شده باشد. در نهایت، این نکته را به یاد داشته باشید که کرم‌‌های منگوله پوستی همیشه نتایج یکسانی را به دنبال ندارند و ممکن است در هر فرد متفاوت باشد. بستگی به نوع محصول، این فرآیند می‌‌تواند چند روز تا چند هفته طول بکشد. در برخی موارد، حتی ممکن است هیچ نتیجه‌ای مشاهده نکنید.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب