ترفندهایی برای آرایش ملایم دخترانه برای بیرون

خیلی وقت‌ها یاد گرفتن ترفندهای آرایشگری باعث صرفه‌جویی در زمان و پول شما می‌شود. تصمیم گرفتیم تا در مورد این ترفندها بیشتر با شما صحبت کنیم و به نکاتی در مورد آرایش ملایم دخترانه صحبت کنیم. مطمئن هستیم که این ترفندها به دردتان می‌خورد.


این ترفندها نکته‌های مهمی از طرف آرایشگران هستند.

1. قبل از هر کاری اسفنج آرایشی خود را بشوئید.

اسفنج آرایشی در آرایش ملایم دخترانه

 

 

اسفنج آرایشی خودتان را بشوئید و با حوله خشک کنید. اسفنج خیس باعث می‌شود تا هر کرمی که به صورتتان می‌زنید جذب اسفنج شود. اما اسفنج خشک کمک می‌کند تا کرم کمتری جذب شود.

2. قبل از اینکه ریمل بزنید، مژه‌های‌تان را فر کنید

ریمل برای آرایش دخترانه

خوب شاید هنوز در آرایش کردن مهارت چندانی ندارید، اما برای زیباتر دیده شدن بهتر است مژه‌های‌تان را با فرمژه فر کنید. برای اینکه مژه‌هایتان خوب فر شوند، می‌توانید فرمژه را حدود سه ثانیه داغ کنید و کمی که سرد شد روی مژه‌های‌تان بزنید (مواظب باشید داغ روی مژه‌ها نزنید).یکی دیگر از نکاتی که می‌توانید استفاده کنید این است که هنگام استفاده از ریمل یک قاشق بالای پلک‌ها نگه دارید تا هنگام زدن ریمل آن را روی پلک پخش نکنید.

3. پرایم را فراموش نکنید

پرایم کردن برای آرایش ملایم دخترانه یکی از بهترین ترفندهایی است که می‌توانید انجام دهید. پرایم کردن قبل از آرایش پوست شما را بی‌نقص نشان می‌دهد. همچنین باعث آبرسانی و در عین کاهش چربی پوست می‌شود. برای این کار از پرایمر استفاده کنید.

4. پوست‌تان را مرطوب کنید

مرطوب‌سازی پوست علاوه بر اینکه برای سلامتی پوست خیلی مفید است، باعث درخشندگی آن نیز می‌شود. بدون استفاده از مرطوب‌کننده، پوست شما کیکی می‌شود. به همین دلیل، انتخاب یک مرطوب‌کننده مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. اگر پوست مستعد آکنه دارید از مرطوب‌کننده‌های بدون روغن استفاده کنید.

5. همه چیز در مورد کانسیلر

یک کانسیلر با کیفیت و خوب به شما کمک می‌کند تا لکه‌های مزاحمی را که نمی‌خواهید دیده شوند را بپوشانید. کانسیلر باید متناسب با تُن پوست شما باشد. یکی از مهم‌ترین محصولات آرایشی که هر دختری باید داشته باشد، کانسیلر است. بسیاری از زنان و دختران فکر می‌کنند که استفاده از کانسیلر ضروری نیست، در حالیکه اینطور نیست.

6. ابروهای‌تان را طبیعی نشان دهید

ابتدا مداد ابرو را روی دست‌تان امتحان کنید، سپس مدادی را انتخاب کنید که هم رنگ ابروهای‌تان است. می‌توانید از وکس مردانه هم استفاده کنید. با این کار ابروهای‌تان طبیعی‌تر دیده می‌شوند.

7. چین‌وچروک‌های خفیف را هم پنهان کنید

اگر کمی چین بالای چشم‌تان دارید، از سایه استفاده کنید. اگر هنوز می‌خواهید پلک‌های‌تان خودش را نشان دهد، در وسط قسمتی که سایه زده‌اید از سایه مات استفاده کنید.

8. هر سایه گونه باید در جای مخصوص خودش به کار رود

برای قسمت گونه از رنگ‌های صورتی و قرمز استفاده کنید و برای قسمت استخوان گونه از رنگ هلویی استفاده کنید. زیر استخوان گونه هم سایه برنزه بزنید. گونه‌های برجسته  حالت طبیعی به چهره شما می‌دهد. اگر قبل از فونداسیون رژ گونه بکشید، چهره‌تان طبیعی‌تر خواهد شد. سعی کنید رنگ لب و رنگ گونه‌های‌تان باهم تطابق داشته باشند.

9. رنگ لوازم آرایشی خود را به دقت انتخاب کنید

خیلی وقت‌ها ممکن است با یک خط لب نامناسب احساس ناامیدی کنید. به همین خاطر هر فرد باید متناسب با رنگ پوست خودش لوازم آرایشی خودش را تهیه کند. حتی باید دقت کنید که خط لبی که روی دست امتحان می‌کنید، روی لب‌ها روشن‌تر دیده می‌شود. موقع انتخاب فونداسیون نیز نباید آن را روی دست امتحان کنید. بهتر است کمی از کرم را روی بازو بزنید تا ببینید که متناسب با پوست شماست یا نه.

 

10. داخل پلک‌ها را فراموش نکنید

وقتی چشمانتان را آرایش می‌کنید، داخل پلک‌های پایین‌تر را فراموش نکنید. معمولا این قسمت از چشم خستگی شما را بیشتر جلوه می‌دهند، برای همین این قسمت مخصوصا پلک‌های پایین را فراموش نکنید. یک مداد سیاه می‌تواند چشم‌های شما را شبیه چشم‌های گربه نشان دهد و یک مداد روشن‌تر می‌تواند چشم‌های شما را بزرگ و باز نشان دهد.  ترفند مهم دیگر در مورد فر کردن مژه‌ها این است که فرمژه را قبل از استفاده کمی حرارت دهید. این کار باعث می‌شود تا مژه‌های‌تان به خاطر حرارت حالت پیدا کنند. البته مواظب باشید پلک‌تان را نسوزانید. منتظر بمانید تا فرمژه کمی خنک شود.

 

 

کلام آخر

فراموش نکنید که طبیعی دیده‌ شدن در هر حالت بهترین است و طوری آرایش نکنید که حالت طبیعی چهره خودتان را از دست بدهید. مراقبت از پوست مهم‌ترین چیزی است که باید در آرایش ملایم دخترانه به آن توجه کنید. حتما در هنگام آرایش از مرطوب‌کننده، پرایمر و کانسیلر استفاده کنید. سعی کنید محصولات اصل بخرید و محصولات آرایشی تقلبی استفاده نکنید. وقتی آرایش می‌کنید مطمئن شوید که صورتتان را کاملا شسته‌اید.

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

 

حتما بخوانید:

با این برنامه غذایی پوستی زیبا داشته باشید

در مورد درمان ضایعات پوستی چه می‌دانید؟

در مورد ویتامین زیباکننده پوست شنیدید؟

برای رفع دائمی شوره سر این ترفندها رو به کار ببر!

 

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب