معرفی ۲ صبحانه کتویی که ساعت‌ها شما را سیر نگه می‌دارند

اگر به‌دنبال یک صبحانه کتویی یا همان کتوژنیکی هستید، مطمئن باشید جای درستی آمده‌اید. در این مقاله طرز تهیه ۲ صبحانه را معرفی می‌کنیم که حاوی کربوهیدارت پایینی هستند و به کاهش وزن کمک زیادی می‌کنند.

 صبحانه کتویی را اینطور تهیه کنید

این دو صبحانه ساعت‌ها شما را سیر نگه خواهند داشت.

 

فریتاتای اسفناج و گوجه‌فرنگی

این فریتاتای اسفناج و گوجه‌فرنگی یک صبحانه کتویی است که حاوی کربوهیدارت پایینی است و طرز تهیه آن نیز بسیار آسان است. در واقع می‌توان گفت بهترین صبحانه برای لاغری است.

طرز تهیه:

در این فریتاتا از مقدار فراوانی تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی و اسفناج تازه استفاده می‌شود. افرادی که رژیم کتوژنیک می‌گیرند، عاشق این صبحانه کتویی هستند.

برای تهیه این فریتاتا باید اسفناج را از قبل بپزید. اگر اسفناج را خام اضافه کنید، آب می‌اندازد و موجب تغییر طعم آن می‌شود.

  1. فر را با ۴۲۵ درجه فارنهایت از قبل گرم کنید.
  2. گوجه‌فرنگی را ریز خرد کنید و اسفناج پخته شده را هم آماده کنید.
  3. ۱۲ عدد تخم‌مرغ را در ظرف بشکنید و نمک و فلفل را اضافه کنید.
  4. در یک ظرف بزرگ، همه مواد را ترکیب کنید و به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه در فر بپذید.

 

 

پنکیک آرد نارگیل

پنکیک آرد نارگیل دارای کربوهیدارت کمی است و بدون قند و شکر تهیه می‌شود. در واقع، بهترین صبحانه کتویی است.

من خودم برای تهیه پنکیک، همیشه همه مواد را باهم ترکیب می‌کنم. در یک بلندر، تخم‌مرغ را با شیر بادام، کره و عصاره وانیل مخلوط کنید. بکینگ پودر و آرد نارگیل را هم اضافه کنید. حالا مواد را هم بزنید.

با قاشق از مواد بردارید و داخل ظرف بریزید و بپزید. وقتی یک طرف آن پخت، طرف دیگر را برگردانید تا بپزد.

برای تهیه این پنکیک باید زیر شعله بسیار کم باشد. وقتی حرارت زیاد باشد، ممکن است پنکیک‌ها بسوزند. توصیه می‌شود پنکیک‌ها را در ظرف نسوز بپزید.

 

 

 

تهیه و ترجمه: اختصاصی مجله اینترنتی پریهان

مطالب پیشنهادی

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت توسط دارکوب